Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zaterdag 12 december 2009 om 16:51
zaterdag 12 december 2009 om 16:53
zaterdag 12 december 2009 om 17:07
Duh met kip... gewoon lekker spek gebruiken Straat!
Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik die aflevering van DWDD met Paay nog wel mee vond vallen... ik bedoel eigenlijk vind ik met 60 in de playboy ook niet kunnen... en die Piep zijn echt niet ectht... dat kan niet... ik bedoel ik ben strak gebleven na afvallen....maar mijn Piep daar is echt niets meer van over
En ja ik zit hier te genieten in mijn eentje
dus door naar P&W... na broodje stinkkaas... nu door naar Sushi ( tis geen combi ik weet het....maar wel lekker!)
Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik die aflevering van DWDD met Paay nog wel mee vond vallen... ik bedoel eigenlijk vind ik met 60 in de playboy ook niet kunnen... en die Piep zijn echt niet ectht... dat kan niet... ik bedoel ik ben strak gebleven na afvallen....maar mijn Piep daar is echt niets meer van over
En ja ik zit hier te genieten in mijn eentje
dus door naar P&W... na broodje stinkkaas... nu door naar Sushi ( tis geen combi ik weet het....maar wel lekker!)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 12 december 2009 om 17:12
Zit hier aan de toastjes en hapjes en nu het donker is en de gordijnen dicht en de kaarsjes aangaan mis ik ineens een glaasje port erbij
Sinas is nou niet echt een drankje waar ik dan warm van word zegmaar....
Wie weet of alcoholvrije wijn te drinken is?
En zo ja welke? Dan moet ik daar maar een snaar op zoek ofzo, lijkt het toch nog wat
Sinas is nou niet echt een drankje waar ik dan warm van word zegmaar....
Wie weet of alcoholvrije wijn te drinken is?
En zo ja welke? Dan moet ik daar maar een snaar op zoek ofzo, lijkt het toch nog wat
zaterdag 12 december 2009 om 17:34
Welke piep, Freak?
hahaha, bestaat dat echt? Alcoholvrije wijn?
Bijzonder, dan wil ik het ook wel eens proeven.
Het ruikt hier heerlijk, het is wel omslachtig, wokken met twee pannen te gelijk, en de saus ook nog apart. Ik gooi liever alles door elkaar.
hahaha, bestaat dat echt? Alcoholvrije wijn?
Bijzonder, dan wil ik het ook wel eens proeven.
Het ruikt hier heerlijk, het is wel omslachtig, wokken met twee pannen te gelijk, en de saus ook nog apart. Ik gooi liever alles door elkaar.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 12 december 2009 om 17:45
wat knap dat jullie kunnen improviseren, ik kan dat helemaal niet zo goed.
Ooit een rodekool zelf klaargemaakt met kruiden ed, en er moesten natuurlijk ook wat kruidnagels in en ik vond het wat weinig dus deed er veel van in de rodekoolmix.
Het effect was heel raar, alsof je een verlamde bek mond kreeg
Ooit een rodekool zelf klaargemaakt met kruiden ed, en er moesten natuurlijk ook wat kruidnagels in en ik vond het wat weinig dus deed er veel van in de rodekoolmix.
Het effect was heel raar, alsof je een verlamde bek mond kreeg
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 12 december 2009 om 17:48
hahahaha Straatje, dat is echt een overdosis kruidnagel dus
als ik babi pangang maak met een pakje dan marineer ik het vlees een paar uur, bak het dan en gooi dan de groenten er bij. Als laatste de saus aanmaken met heet water en door het vlees/groentemengsel, klaar
als ik babi pangang maak met een pakje dan marineer ik het vlees een paar uur, bak het dan en gooi dan de groenten er bij. Als laatste de saus aanmaken met heet water en door het vlees/groentemengsel, klaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 12 december 2009 om 17:56