Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zaterdag 12 december 2009 om 20:25
zaterdag 12 december 2009 om 20:39
Petra.....
Ik heb vanochtend jouw postings van vannacht gelezen en ik wil je even het volgende ter overweging meegeven.
Je treft zelden een grotere confrontatie met je zelfbeeld dan op het moment dat je het besluit neemt te willen scheiden. Je zet gevoelsmatig het leven van allerlei onschuldige betrokkenen op de kop en 'iedereen' vindt er wat van en zegt er wat over.
Je wordt tijdens één van de moeilijkste beslissingen van je leven geconfronteerd met meningen, gevoelens, emoties en uitlatingen van anderen waar je vanuit je eigen warboel niks mee kunt en voorlopig geen ruimte voor hebt.
Pas goed op je kinderen en op jezelf. De rest komt later wel weer.
Zoek contact met mensen die jou een goed gevoel geven (volgens mij zijn o.a. Freak en Noanne dit op dit moment) en koester je goede eigenschappen. Hoe meer jouw positieve eigenschappen naar voren komen, hoe meer de negatieve naar de achtergrond verdwijnen.
Verleg je focus.
Zet 'm op wijffie!
Ik heb vanochtend jouw postings van vannacht gelezen en ik wil je even het volgende ter overweging meegeven.
Je treft zelden een grotere confrontatie met je zelfbeeld dan op het moment dat je het besluit neemt te willen scheiden. Je zet gevoelsmatig het leven van allerlei onschuldige betrokkenen op de kop en 'iedereen' vindt er wat van en zegt er wat over.
Je wordt tijdens één van de moeilijkste beslissingen van je leven geconfronteerd met meningen, gevoelens, emoties en uitlatingen van anderen waar je vanuit je eigen warboel niks mee kunt en voorlopig geen ruimte voor hebt.
Pas goed op je kinderen en op jezelf. De rest komt later wel weer.
Zoek contact met mensen die jou een goed gevoel geven (volgens mij zijn o.a. Freak en Noanne dit op dit moment) en koester je goede eigenschappen. Hoe meer jouw positieve eigenschappen naar voren komen, hoe meer de negatieve naar de achtergrond verdwijnen.
Verleg je focus.
Zet 'm op wijffie!
zaterdag 12 december 2009 om 21:01
quote:rosanna08 schreef op 12 december 2009 @ 20:42:
hoest met jou vandaag Floor?
IBI
Wel goed.
Paar dagen verschrikkelijk op mijn tenen gelopen en in zak en as gezeten. Trammelant in de schoot geworpen gehad, vervolgens geschopt en schop teruggekregen.
Uiteindelijk, in het belang van de kinderen en de rust in het algemeen, alle moed verzameld en telefoon gepakt om weer in de redelijkheid terecht te komen met elkaar.
Het lijkt te lukken.
hoest met jou vandaag Floor?
IBI
Wel goed.
Paar dagen verschrikkelijk op mijn tenen gelopen en in zak en as gezeten. Trammelant in de schoot geworpen gehad, vervolgens geschopt en schop teruggekregen.
Uiteindelijk, in het belang van de kinderen en de rust in het algemeen, alle moed verzameld en telefoon gepakt om weer in de redelijkheid terecht te komen met elkaar.
Het lijkt te lukken.
zaterdag 12 december 2009 om 21:17
zaterdag 12 december 2009 om 21:23
zaterdag 12 december 2009 om 21:31
quote:floor72 schreef op 12 december 2009 @ 21:27:
[...]
Nah.... Dat niet hoesten is al lastig, maar niet ademhalen?
Als ik er morgen niet ben is het experiment mislukt!als je niet ademhaalt, is het niet hoesten ook snel geen probleem meer
[...]
Nah.... Dat niet hoesten is al lastig, maar niet ademhalen?
Als ik er morgen niet ben is het experiment mislukt!als je niet ademhaalt, is het niet hoesten ook snel geen probleem meer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best