December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Noof gefeliciteerd met je 3e verjaardag!

Jurkje heb ik zelf gemaakt met dezelfde stoffen die ik ook voor het popje heb gebruikt. Ze was er helemaal weg van, dus dat was erg leuk.

Nova: van harte gefeliciteerd meis!!

Leuk dat Davina het zo leuk heeft gehad Mainecoon! Leuke foto ook!

Zal vandaag eens proberen een foto te plaatsen van mn knutselgebeuren.

Groetjes!
Nursie thanks! Hoe gaat het nu met jou?

Nog even een foto van wat ik had geknutseld:

Alleen had ik kindervriendelijke hobbylijm gebruikt dus het bleek niet zo heel stevig te zitten Maar ja toen konden ze wel de rietjes gebruiken om mee te drinken, dat vonden de kids ook erg leuk gelukkig.
Nova gefeliciteerd met je verjaardag!
Een echte prinsessentaart voor Noof!

Nurse: Waar blijft die koekiemonsterfoto nou? Hoop maar dat de kids je inspanningen een beetje waarderen. Van mijn traktatie waren er 4 over en ik was daar behoorlijk beledigd over. Wat denken die kids wel?! Vreten zullen ze!

Die taart van jou is ook erg leuk, Oef! Ziet er ook uit als iets wat veel werk heeft gekost.

Mainecoon: En leuke foto's van Davina's verjaardag!

Wij hier druk met voorbereidingen voor Manuels feestje. Toen meneer in bed lag hebben we slingers en ballonnen opgehangen en JP heeft zijn kado (loopfiets) in elkaar gezet. Inpakken werd een beetje lastig maar er zit wel een papiertje omheen zodat ie lekker kan scheuren.

Morgen nog ff taart bakken en wat hapjes klaarmaken en 's middags komt de visite.

Vandaag nog langs de vk geweest, geen bijzonderheden verder. 't Meiske ligt nog niet ingedaald. Maar dat wist ik al want soms heb ik het gevoel dat ze in mijn keel zit, zo hoog. Manuel was destijds ook pas ingedaald tijdens de bevalling, dus verbaast me ook niks.

En heb een heeeel zeer stuitje van de commode schilderen gisteren. Weer goed voorbeeld van eigen schuld...
quote:Tinus1977 schreef op 12 december 2009 @ 21:57:

Van mijn traktatie waren er 4 over en ik was daar behoorlijk beledigd over. Wat denken die kids wel?! Vreten zullen ze!

de mijnes was best wat werk ja, volgend jaar eilandjes van eierkoeken met een parasolletje

(maar ik vond het wel leuk om te doen dat dan weer wel. Ik was er zelf verbaasd over. Tis de liefde voor je kind he die t m doet )
Ziet er leuk uit Mainecoon!

Poezel is hier nog steeds. Heb vanochtend het raam open gehad in de slaapkamer maar toen had hij nog steeds geen plannen om weg te gaan.

Hij heeft net even voor de tuindeur gestaan en toen heb ik hem even naar buiten gelaten. Ik bedacht toen dat het niet zo handig was om hem buiten te laten zonder kattenluik etc. dus hem maar weer geroepen. Die ligt nu vrolijk op mn stoel te spinnen Ik hoop dat het baasje nu snel op komt draven... anders gaat het zo vervelend worden als hij weg moet.

Nu ik toch helemaal into de huisdieren ben...

Ook maar eens een foto van Sjaak

Ik ga nu rennen want ik ga vanavond weer eens uit
Oh oh oh Oef wat ben ik dan ontaard. Y. krijgt geen traktatie hoor voor bij de gastouder. Misschien moet ik toch eens een rugzakje of 3 in elkaar gaan knutselen
Hoe gek kun je trouwens zijn met je huisdieren. Sjaak is helemaal verandert van kutkonijn in Sjaak die lekker hooi krijgt en lekker voer en speciaal witlof voor hem en blablabla. Volgens mij word ik echt zo'n mens zonder man. Met huisdieren als kindjes
joh geniet er maar van, je kan nog jaren gaan knutselen KM...

leuke taarten en balonnen!!

bij ons kwam 1 treintje terug (maar ik ben altijd zo'n muts die er een extra maakt, want stel dat er iemand extra is), en toen was er thuis ruzie, want Renske wilde hem, want ze had nog niet gehad en casper wilde hem ook, want het was zijn trein...

Gefeliciteerd NOVA!!!

hier alles voorbereid, slingers hangen, taarten zijn klaar, cadeaus ingepakt... ben benieuwd...
Hey!

Mainecoon:

Alles goed hoor!

Tinus:

Fijn dat de controle bij de vk goed was Heb je eigenlijk al zin in de bevalling?

KM:

Aaahh wat een scheet dat knijn. En waarom zou poezewoes niet kunnen blijven? Veel plezier met stappen! wij zijn gisteren geweest, was leuk!!

En grrrmbl.... nee, heb geen foto gemaakt vandaag van mn koekiemonsters...

Mn toestel is vol, moet em eerst legen (op de pc zetten) en daarvoor moet ik dus weer de kabel van ons thuis lenen...

Nahja, heel verhaal maar ik doe het morgen, maandag moet mn toestel toch leeg zijn voor de de verjaardagsparty op de psz

Hoop idd dat de kindjes het leuk vinden, heb in totaal er zo'n 7 uur aan zitten knutselen Maar vond het wel heel leuk om te doen!

Ohja, en ik heb de taart voor R. verjaardag ookal besteld. Foto van zichzelf erop en een Sint en Piet print, dt wilde ze heel graag. ''Nee mama, ik vind die toch echt de mooiste''

Nou, dan krijg je die, ik vind t prima.

Heb naast dr foto/sint-taart ook nog zo eentje besteld:

Helemaal leuk!

Zo, nu nog even op de bank en dan naar bed!
De taart foto staat wel al op HM

xx
Hiep hiep hoeraaaaa!!

Casper en Manuel, van harte gefeliciteerd!!!!

Voor Casper:

Voor Manuel:

Fijne dag gewenst!

(en de rest ook! )

xx
Hoera!!! Casper en Manu allebei jarig. Van harte gefeliciteerd en een hele leuke dag!

Nova had ik al via Hyves gefeliciteerd, maar hier toch ook nog: Van harte!!

Casper gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Manu, lekkere driftkikker, jij ook gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ik heb hoooooofdpijn. Heb ik normaal nooit. Word oud.

De kat is weg. Vannacht waarschijnlijk buiten gelaten. Ik sta nu steeds als een mafketel een beetje aan de deur te roepen maar ik weet niet of hij dit keer wel terug gaat komen.

Misschien gaat ie toch weer naar zijn echte baasje toe. Heeft hij nu even bijgeslapen en bijgevreten en kan weer op pad voor de terugreis.
Thank God tis voorbij ... Wat een ramp altijd zeg, zo'n verjaardag. Zeg eens eerlijk: vinden jullie zo'n kinderverjaardag nou echt leuk? We hadden de visite tussen 15 en 18 gevraagd en ze zijn netjes weer op tijd naar huis gegaan, maar pfff... ik ben kapot. We hadden alleen familie gevraagd, want met JP's broers en zussen (8 met hem erbij en dan nog aanhang) zit de hele kamer al vol, daarnaast nog mijn zus + aanhang en ouders. Er gingen 4 glazen drinken om, er zat kipkerriesalade op de bank, op de kussens, slagroom op de stoelen, babyvoeding onder de tafel!, Manuels nieuwe en oude speelgoed ligt letterlijk door de hele kamer...

Maar goed, mannetje is verwend en het was ook wel gezellig hoor. Het is alleen zo'n aanslag op mijn interieur en lijf... Misschien maar niet meer doen zo'n feestje met een zwanger lijf. Nou ja, dit is waarschijnlijk de laatste zwangerschap en zusje is zo dichtbij Manu jarig dat we het volgend jaar misschien wel samen kunnen vieren. (haha, ik denk vast vooruit)

Scheelt wel dat JP's familie een stelletje zwijnen zijn hoor **

Goed, genoeg geklaagd!!! Het was wel heel leuk hoor voor Manuel vandaag. Hij wilde eerst niet jarig zijn, vond het een beetje eng. Maar toen de visite eenmaal binnen was en hij zag dat het allemaal vertrouwde gezichten waren en dat hij heel veel mooie kado's kreeg werd hij hartstikke enthousiast. Helemaal jarig was hij!! Hij zit nu ook heerlijk te spelen met zijn nieuwe aanwinsten. Heb wat foto's gemaakt die ik straks wel zal plaatsen.
Manuel GEFELICITEERD!!

Casper GEFELICITEERD!!

Justin heeft gisteren zijn diploma gehaald!! Het was echt een feestje!!!

Daarna hier thuis dus nog feest voor H z'n verjaardag.

Vandaag weer wezen zwemmen...voor het eerst dus zonder bandjes, allen van de glijbaan helemaal stoer!
Leuk he Tinus zo'n verjaardag!

Gewoon eens wat minder familie nemen bij mij komen er echt niet zoveel mensen hoor want ik heb gewoon geen familie.

Poes is weer terug! Mijn moeder kwam Y. brengen en toen stond poes voor de deur. Viel meteen aan op zijn brokjes en ligt nu volgens mij weer te slapen. Het is hier gewoon een soort van hotel
MARLOES GEFELICITEERD. Goed gedaan hoor van Justin dat vraagt om een speciaal plaatje:

Manuel, gefeliciteerd!!!

Justin gefeliciteerd met je diploma, knap hoor!!

hier een lekkere dag gehad. nee, we hebben niet zoveel broers/zussen, de 2 zussen van man komen nooit (1 uit griekenland, en de andere geeft prioriteit aan verjaardagen van vrienden van haar), maar wel een gezellige dag geweest, waarbij hij flink verwend is...
Casper en Justin: Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met verjaardag en zwemdiploma!!!!!
Haha! Super plaatje KM!

En wat leuk dat poezebeest terug is, hij/zij(?) zal het fijn bij je vinden

Marloes:

Jaaaah stoer hoor! ik had ookal gereageerd op je hyves!

Tinus:

Hmmmz... ja en nee... idd die troep! Maar hey, aan het eind van de dag even er doorvliegen met vuilniszak, natte lap, stozuiger en dweil en het is weer klaar. Ik kijk soms gewoon de andere kant op

Vroeger voelde ik als kind dat het idd 'vervelend' werd gevonden, die drukte en bijhorende troep...

Vond ik echt niet leuk, ik wilde gewoon een feestje... jarig zijn....

Probeer het nu voor mijn eigen kinderen anders te doen; op een verjaardag is (bijna ) niets te gek en kijken we even 'nergens' naar Gelukkig heeft M. hier totaal geen moeite mee

Moet zeggen dat ik het wel heel leuk vind om te zorgen en het leuk vind als mensen zich welkom voelen;

Iedereen naar zn zin, lekker blijven eten (lunch), 's avonds van alles genoeg op tafel enz.

Denk dat het bij jou ook meespeelt dat je hoogzwanger bent hoor... of vind je zelf feestjes houden sowieso niet leuk? (die van je boren buren iig niet geloof ik he? )

Zo, ik ga maar es foto's maken van mn monstertjes en ze op HM zetten

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven