December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
zo even laten weten dat ik ook nog leef. We hebben het erg druk deze weken door slecht slapende kinderen

Verder ben ik bezig geweest met de traktatie van B voor vrijdag.

Het gaat een stuk beter met m. Zaterdag vol paracetamol gepropt en hij heeft t prima volgehouden. Het was erg gezellig en hij is gek op zn nieuwe duplo vliegtuig met heftruck en trein. Aan het eind van de middag had hij wel weer veel pijn (1 hand helemaal dik en pijnlijk) maar de rest van de dag ging goed.

Vandaag en gister geen rare dikke gewrichten meer en ook de vlekken worden minder. Er komen nog steeds nieuwe bij maar wel minder dan eerst.

Verder vandaag naar het CB geweest en hij is grandioos gezakt bij de ogentest. De onderste 3 kon hij niet lezen. Hij deed er wel erg zn best voor maar het lukte niet. Verbaasd me niks dus binnekort maar s een afspraak maken bij de oogarts. We maker er geen haast mee want hij heeft wel een beetje 'trauma' van dokers en prikken en de oogarts is ook niet zo leuk met die druppels. Maar ik denk dat hij wel een bril moet. Nou ja hij krijgt m dan voordat ie naar de basisschool gaat.

Nou het is al weer heel erg bedtijd gezien de onrustige nachten hier dus ik laat het weer bij mijn ego stukje.

Ik lees alles mee hoor en ik wil wel reageren maar t komt er nu even niet van.

x
Hi Oef, wat fijn dat het een beetje beter gaat met B! Gaat hij eigenlijk wel alweer naar het kdv nu of is hij lekker thuis bij jou?

Jammer zeg dat hij een brilletje moet, maar je had het eigenlijk al voorzien toch? Ben benieuwd wat hij er zelf van vindt, misschien vindt hij het wel reuze interessant!

Wij zijn gisteren dus op scholenjacht geweest. Een heel positief gevoel bij de katholieke Daltonschool hier en ook wel bij de protestants christelijke school. De openbare school viel tegen.

Dus we gaan de komende dagen eens goed nadenken en proberen toch wel snel een besluit te nemen welke het gaat worden. Ben bang dat als we het voor ons schuiven dat de indrukken naar de achtergrond verdwijnen en we dan niet meer precies weten wat er is besproken.

Wat wel heel relaxed is: beide scholen zitten op dezelfde locatie van de Brede School waar Manu nu naar het kdv gaat. Het is dus gewoon een paar deuren verder. Bovendien wel zo handig als zusje straks naar het kdv gaat en Manuel naar school en de BSO. Allemaal bijelkaar. Oh ja... ze hebben ook een ONWIJS leuk speelplein daar. (mag niet de keuze beïnvloeden maar toch, haha)

Manu is vandaag naar het kdv. Ik ga zo naar ene vriendin theetje drinken. Vanmiddag met een andere vriendin afgesproken en vanavond met zus uit eten en naar Komt een Vrouw bij de Dokter (dus zakdoeken mee!).

Kus
Wat een stilte hier!!

Ben helemaal trots en blij: Justin mag zaterdag diploma zwemmen!!!!
Marloes wat gaat dat hard! Al diplomazwemmen.

Wij hebben een (tijdelijke) nieuwe bewoner... een rooie kat...

Van de straat geplukt op advies van de dierenambulance die gebeld was. Kan hem morgen naar het asiel brengen als ik dat zou willen maar hij mag ook hier blijven zitten. Hij is gewoon heel mager en verder heb ik nu waarschijnlijk een baasje heel ongerust gemaakt Hij heeft een blikje gehad en is daarna op de bank gaan liggen alsof hij nooit anders gedaan heeft dan hier wonen Ligt nu op schoot heel hard te spinnen...

Ik ga morgen even wat advertenties plaatsen in de supermarkt en foto's sturen naar de dierenbescherming etc.
BTJE GEFELICITEEEEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

*het is wel even bijhouden deze maand die tabel :-P*

B, GEFELICITEERD!!

H is ook jarig vandaag, hij heeft vanmiddag vrij genomen en ik ook voor vanavond, dus we gaan vanmiddag gezellig samen wat doen. De kinderen gaan gewoon naar de opvang.

B'tje! Gefeliciteeeerd met je 3e verjaardag! En je mama Oef ook, want die is ook jarig toch?

Klets: Leuk dat je een tijdelijke logee hebt! Ik begrijp dat hij wel mag blijven als je zijn baasje niet vindt?

Marloes: Gefeliciteerd met H en met Justin die zijn diploma mag gaan halen!! Leuk hoor!

Gezellige dag gehad gisteren. De film Komt een Vrouw bij de Dokter is heel mooi. Na afloop kwamen er heel veel rode oogjes en natte neusjes uit de bioscoopzaal, haha!
B, Oef en de rest, van harte gefeliciteerd met B's verjaardag!!

Hopelijk voelt hij zich goed genoeg om het te vieren.

Ja, je loopt hier nu elke dag de kans iemand te vergeten :-)

Marloes, geweldig zeg van Justin! Fijne dag zaterdag!

Klets, ooo, een katertje, wat leuk. Is konijn niet heel erg bang?? Bij de dierenasiels en dierenambulance weten ze vast of er zo'n kat wordt vermist.

Pff ik heb een fikse blaasontsteking te pakken.. net naar de dokter en apotheek geweest. Ik weet ook wel hoe het komt, ik zorg niet goed voor mezelf, ging veel te laat naar de wc afgelopen dagen tijdens het werk (dom dom).

Hee Klets, is die blaasontsteking van Y snel over gegaan? Heb je toen eigenlijk nog andere medicijnen gekregen voor haar?

Tinus, leuk dat je er bijna uit bent met school! Ik baal wle dat we nog niet wetwen of de verhuizing naar dat ene huis er echt van komt, want zo lang kunnen we geen school uitzoeken. Ik moest M inschrijven voor bso en heb maar gewoon geschreven 'centrum?' en dat we willen verhuizen en het niet weten (wel de dagen),

A1mee, lees je af en toe eens hier? Hoe gaat het? Ik vermoed dat iedereen rond de verjaardagen wel even leest hier..

En Mette, ben je er niet omdat er problemen zijn met de internetverbinding? ik las hier iets over Selma, maar dat heb ik gemist.. Hoe gaat het met Stef (en zijn huilen)? En Noofje?

Nou aan het werk.. ik heb wel wat verhoging, voel me wat zweterig en raar, maar dat zal zo wel over gaan.
Oef was gisteren jarig denk ik (Hyves), ik heb haar gekrabbeld.
Happy Birthday B'tje - hoop dat je je goed genoeg voelt voor minstens een flinkstuk taart!

Es een keer geen cijfer 3, een mickey of een taart...

B, voor jou jongen:

Marloes:

Jij ook gefeliciteerd met H! :

(H, misschien kun je ruilen met B. )

Verder alles okay hier, hebben het gezellig druk

Kusss!
Kan je plaatje niet zien, Nurse. Ben ik de enige?
Welke niet Tinusdepienus? Ik zie ze allebei zelf wel nl.

xx
De eerste niet Nurse!
De eerste niet Nurse!
De eerste niet Nurse!
Nee, ik zie het ook niet, en laatst had je ook al zo'n plaatje dat niet te zien was. Er staat: 'Account verlopen' (=van degene die het plaatje in mijnalbum heeft gezet). Heb je het soms ergens op je eigen computer staan? Dan moet je het in je eigen webalbum zetten zodat je het daar vandaan kunt plakken (als je dat niet te veel gedoe is )
Nou voor elk jaartje een keer of zo
Precies dat staat er bij mij ook 'account inactive'. Ik had het laatst ook al met een plaatje van jou, Nurse.
Wat raar?

Heb em gewoon via google...

Maar H. heeft er zo eentje gekregen;

Vandaar dat 'misschien wil je ruilen'

Ik ga ff boodschappen doen voor R. dr tractatie.

xx
Over traktaties gesproken: ik heb die van Manu net af voor morgen.

eilandjes van eierkoek:

En dit doen we met hem als hij stout is :

Wat een grappige foto Tinus! Daar zit hij zeker vaak gezien zijn temperament... Manu zit weer op de kast

Wat vinden jullie trouwens van het poezenbeest? Doet zijn plasjes netjes op de konijnenbak

Whaha Klets, lijkt me een erg vriendelijke en vrolijke kater, gezien de glimlach op zijn snoet!

Manu vond het erg leuk daar bovenop, hij vraagt nu soms aan Jp of hij even op de kast mag .
Hahaha, wat een grappig beest! Maar is je konijn niet erg bang voor hem??

Ik ga maar wat vroeger naar huis, ben nog steeds een beetje koortsig.
Leuk trouwens, Manu op de kast

Wat een dondersteen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven