2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Had even moeten F5-en zie ik. Mosterd...... Floor shit zeg. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Alweer niet. Bah....

Shopze mimpje!
Shit zeg Floor! Ik had zo'n goede hoop voor jullie... wat een vieze vette tegenvaller! Een hele dikke knuffel voor jou en voor Floorman!!
Shit zeg Floor! Ik had zo'n goede hoop voor jullie... wat een vieze vette tegenvaller! Een hele dikke knuffel voor jou en voor Floorman!!
Ellein en OGG dank je hoor! Het gaat wel, zet alleen totaal niet door hier, nu al hele dag niets. Hoop niet dat dit lang gaat duren..

Heb een nieuwe avator, in kerstsfeer en om aan te geven dat ik vind dat 2010 maar eens mijn jaar moet worden!!!! En daar hoort dat plaatje bij vind ik.
dubbel
Prachtig plaatje floor! En ik ben het helemaal met je eens: 2010 het jaar van floor
ook jullie jaar natuurlijk he! Maar ook van mij, en dat ik 2009 maar nooit meer over hoef te doen!
Floortje wat klote weer zeg. Hè bah, had het zo gehoopt voor je.
Floortje bah bah bah ik had het zo voor je gehoopt! En ik ben het helemaal met je eens, 2010 moet zeker jullie jaar gaan worden.

Ik heb zojuist mini in bed gelegd met 38.7 en hoesten en benauwd. Zo sneu. Ik hoop maar dat hij lekker slaapt. Manlief is weg straks, hoop op een rustige avond.

Wel goed geslaagd vanmiddag, veel kleertjes voor mini gekocht. Hij was super lief en we hebben gezellig met z'n drietjes geluncht. Zo'n gave tuinbroek gekocht, helemaal schattig. Nog wel iets te groot maar dat staat ook wel weer stoer.

En (bijna) alles in de uitverkoop...
Mimpje, hopelijk knapt je mini snel weer wat op! Lekker shoppen is dat he, in de uitverkoop?! En goed geslaagd dus! Wij hadden ook een tuinbroek voor mini. Stond echt stoer, maar was zo onhandig met aan- en uittrekken, dat mini hem uiteindelijk maar 1 of 2 keer heeft gedragen. Hopelijk is jouw tuinbroekje praktischer!

Floortje, mooie nieuwe avatar hoor! Ik duim ook voor een veel beter 2010 voor jullie! Ik snap er trouwens nog niks van dat je ongesteld bent geworden Ik heb echt 2 nachten gedroomd dat je zwanger was en ik was echt in tranen, zo happy was ik voor je. Toen ik dan ook je berichtje vanochtend las, was ik echt stomverbaasd, want meestal als ik dit soort dromen heb kloppen ze ook.

Ellein, heel misschien zijn we volgende week even bij jullie in de buurt, met oud- en nieuw zijn we er zeker. Zijn jullie dan in de buurt? Wordt toch wel eens tijd dat als ik daar ben, we eens een stiekeme mimi-meeting houden!

Ann, hoe gaat het met jou? Durf je al een beetje te genieten?

En Gorgi, met jou? Aan het genieten van je verlof?

Rossia, hoe is het met jou en met Seabert?

Teddy, vroege vogel hoor! En dan ook nog eens zo vroeg een taart bakken. Pfoeh! Ik ben echt zo blij dat mini een langslaper is, net als wij. Ben wel benieuwd hoe dat met nr. 2 zal zijn.....

En dan nog een snelle voor de rest!

En dan nog even een update uit (zieken)huize OGG. Mini heeft de nacht gelukkig volbracht zonder te spugen. Helaas was hij daarna de hele dag heel jengelig en heel hangerig, met als einde een enorme huilbui en nu weer koorts... Hij is echt niet lekker, heeft een heel hard, opgeblazen buikje, laat continue scheten en boeren waarvan je echt versteld staat dat er zo'n stank uit zo'n klein mannetje kan komen (sorry voor deze informatie). Zoals de HA gister al zei toen hij naar mini's buikje lusiterde: 'het is geen feestje in dat buikje'. Ik heb zo'n medelijden met mijn mannetje!!

Manlief heeft inmiddels ook hetzelfde virus te pakken en tsja, met mij gaat het ook nog steeds zo-zo...

Net trouwens kerstkaarten besteld met mini's foto. Ze zijn zo enorm fout geworden dat ze echt leuk zijn, haha! En een groot voordeel: we hoeven ze niet meer te schrijven; alleen nog een adressticker en een postzegel erop en klaar is OGG!
He bah OGG nog steeds een huis vol zieken dus. Ik hoop voor jou dat je ook het virus hebt en je zwangermisselijkheid gewoon over is.

De tuinbroek is goed aan te trekken en er zitten knopen onder zodat ik zijn luier goed kan verschonen.

Oei minimimpje kan ook onwijs scheten laten. Echt hard en stinken....hihi

Teddy hoe was je feestje?

Vera geslaagd voor de autostoel? Welke is het geworden?

Mini ligt eindelijk lekker te slapen ga hem straks maar achterna, wie weet wat de nacht nog gaat brengen.
OGG wat lief dat je dat gedroomd hebt. Oh en ik zou zo graag willen dat het waar is. Nou ja of er gebeurt nog een wonder en dit stopt weer maar goed je weet wat ze zeggen of wonderen....

Wat vervelend trouwens dat iedereen zo ziek is bij jullie, bah daar is ook geen bal aan!
Idd vervelend. Maar vind het vooral naar voor mini. Wij redden ons wel maar voor dat kleine mannetje is het zo sneu. Hij kan nog niet zeggen wat hij voelt en begrijpt nog niet dat het wel weer over gaat.

Net werd hij weer krijsend wakker, dikke tranen en dan is hij zoooo zielig Hij slaapt ook heel onrustig nu. Arm mannetje...

Als ik naar mijzelf kijk, dan vind ik het vooral naar dat ik ga kokhalzen van de lucht van zijn (vele) boertjes en daardoor zo weinig voor hem kan doen. Ik wil hem zo graag troosten... en hij wil zo graag door zijn mama vastgehouden worden als hij zich zo naar voelt. Maar dat gaat dus even niet en daardoor voel ik me zo machteloos.

Mijn god, ik klink nu wel echt als een emotionele muts zeg! Maar als het om je kind gaat, is alles opeens anders ofzo. Snappen jullie wat ik bedoel?

Goed, ik kruip weer terug mijn warme bedje in. Tot morgen!
OGG hoe is het nu?

Hier ook een beroerde nacht gehad, van half 11 tot half 1 heeft mini ontzettend gehuild. Het leek wel dat hij pijn in zijn keel had, hij rook ook niet echt lekker uit zijn mondje. De rest van de nacht was hij ook onrustig.

Nu nog steeds een beetje koorts en niet lekker.

Wij duiken dus zo nog even ons bed in!

Fijne dag allemaal
goedemorgen allemaal

OGG hoe gaat het nu? arme mini, arme jij, arme man. ik hoop dat jullie samen snel weer opknappen.

mimpje klinkt leuk die tuinbroek. Heeft mini in de zomer gehad, met korte pijpjes. zo schattig en stoer tegelijk.

floortje heeft het al doorgezet?

Feestje was leuk gisteren, en mijn taart was heerlijk!! jammer dat hij zo snel op was. had nog wel een stukje gelust. Mini heeft heerlijk gespeeld met haar nichtje. Samen waren ze aan het 'overgooien' met de kerstballen van de c1000. die disneyballen. die kunnen niet kapot. ideaal. jammer dat ze zo lelijk zijn. Vanmiddag is het tuincentrum open hier, dus gaan we maar eens op jacht voor een (kleine) kerstboom.

Gisteravond lekker om half 9 al naar bed gegaan, heerlijk. we waren alledrie moe. Nu ga ik mini maar weer eens in bed leggen. die wrijft weer in haar oogjes. Tot later
he bah mimpje wat naar zeg. hou het maar goed in de gaten hoor, dat het geen keelsontsteking is bijvoorbeeld.
Goedemorgen allemaal!

Zo even bijgelezen vanaf pagina 172....

OGG, niet zo gek hoor dat de misselijkheid toeneemt als je weinig slaapt en druk bent. Je lichaam krijgt dan niet echt rust en dan nog zo'n ziek ventje? Hoop zo te lezen dat het nu beter gaat. Hmmm, nou nog niet zo best doet. Wat vervelend dat jullie nog zo ziek zijn. De neusspray nog niet geprobeerd?

Ellein, ben je inmiddels door je voorraad chocopepernoten heen? Staat de kerstboom? Wat goed dat uk zo om de houtkachel heel gaat. Zeg je dan au is heet?

Teddy, fijn dat mini toch weer een beetje gegroeid is. Het gaat misschien met kleine stapjes, maar ze gaat wel. Hoe gaat het met je hoofdstukken in het boek? Het klinkt wel veelbelovend zeg. Ik heb trouwens ook gewoon de tweede prik gehaald. Ook geen twijfel erover gehad. De tweede schijnt ook iets bescherming te geven voor de gemuteeerde versies, maar snap wel omdat mini zo ziek is geweest dat je twijfelt. Klinkt goed de muziekles voor mini. Jammer van de bult.... Appeltaart gelukt en een geslaagd feestje zo te lezen. Succes bij het tuincentrum. Het zal er wel druk zijn.

Michigan, als je wilt kan ik de website van dat badje even voor je opzoeken. Ik heb het hier nu niet bij de hand. Hoor het wel even.

Oh voor de tabel mag er voor mij nog in: 22 dec vlos

Jobje, wat leuk een sintborrel met stampotbuffelt. Klinkt lekker hollands!!

Mimpje hoera, de kleine man staat gewoon. Wat is het shopresultaat van jou? Lees nu dat je goed geslaagd bent, maar wat zielig dat hij nu weer met koorts op bed ligt. Het is halen en brengen he.

Missc, Lekker genoten van je mamadag? Heftig werkdagje zo te horen en dan is het toch wel prettig dat je daarna een dag vrij bent. Ik heb even snel gegeten in het restaurantje naast de douglas. We hadden niet zo veel tijd...

Vera, is het gelukt met de sloel gisteren? Lekker toch dat ze nog zo veel slaapt. Ze zal het gewoon nodig hebben.

Floortje toch wat enorm balen. Als het zo lang wegblijft krijg je toch meer hoop dat je normaal zou hebben. Ik gun het jullie echt zo verschrikkelijk, maar daar heb je niets aan. Lekker smamen huilen hoor.

Bedankt voor jullie tips. Zo'n gipsafdruk is inderdaad wel een ding die je later weer ergens kwijt moet. Fotoshoot lijkt me wel leuk, maar doe je het zelf of laat je hem maken. Dan kan Rossiaman er ook bij natuurlijk. Ga het met hem eens overleggen.

De film was echt heel heftig. Vind het zo knap dat zij die rol zo goed kan spelen. En hij is eigenlijk gewoon een enorme hufter. Het snotteren begon aan het einde. Oh men, de tissues waren echt nodig.

Verder gaat het goed. Gisteren bij P nog even inkomen gedaan op het gebied van lakentjes en dekentjes. Kleed je de kinderwagen eigenlijk net zo aan als het wiegje?? Vanmiddag komen mijn ouders het wiegje brengen en hangen we het rolgordijntje op. Nu nog even wachten op de gordijnstof en dan is het echt bijna klaar. Morgen komt de mevrouw van de kraamzorg voor de intake. Ben benieuwd.

Zo, ga even lekker croissantje eten.
jammie een croissantje! veel plezier met de laatste voorbereidingen rossia. de laatste loodjes komen in zicht. Wij hebben de kinderwagen altijd met een lakentje en een dekentje gehad. Net als het wiegje dus. als het koud was deed ik er nog een dekentje bij of de bovenkant dicht
Rossia wij hadden een lodger wrapper in de wandelwagen. Ideaal, heerlijk warm en geen jasje nodig. Ik deed wel vaak het dekje nog dicht. Bleef de wind lekker buiten.

Wel leuk zo he, die laatste dingen regelen. Ben benieuwd naar je wiegje komt er een foto?

Teddy ben je al uit over de prik? Wij doen het niet, mini heeft nu nog koorts en vind het daarom niet verstandig.

Baal wel ontzettend dat hij ziek is, het is sneu voor hem maar zit nu de hele dag alleen. We staan met onze stichting op een markt hier in de buurt. Altijd super gezellig sfeervol. En nu is manlief daar en ik thuis....blegh
hey meiden,

Het zet wel door hoor hier, nog niet uit volle kracht maar ik heb geen hoop dat dit goedkomt. Nou ja dan gaan we maar weer verder he. Heb wel vanmorgen goed met manlief gepraat. Als we naar Z gaan dan gaan we volgend jaar starten met behandelen 2011 dus he. We zijn dan 5 jaar getrouwd en worden beide 30. Ik weet dat het misschien voor jullie nog heeeeel ver weg klinkt maar wij vinden het fijn om het nog even zelf te proberen en eerst die rust te krijgen. Als het G wordt dan zien we wel.... Goede beslissing denk ik zelf.

Rossia ik zou voor de fotoshoot gaan en dan zeker laten maken, ook omdat rossiaman er dan opkan. Het lijkt mij heel mooi zoiets te hebben. Die film wil ik ook heel graag zien, ik zou samen met mijn moeder gaan maar weet niet of dat lukt.

Teddy ben jij morgen thuis? Ik ben namelijk morgen rond 15.30 tot ongeveer 17.00 uur in jou stad. Vind je het leuk om dan een kopje koffie/thee te drinken?

OGG hoe is het vandaag? En met manlief en mini?

Mimpje arme mini en dan ook nog een mama die vind dat hij uit zijn mond stinkt. Ontaarde moeder

Bep hoe is het met jou? Maak me een beetje zorgen...

Ellein lekker aan het genieten van de zondag??

Michigan is een weekend weg toch?

hmmm ik heb niet iedereen gehad nu maar ik ga even manlief helpen die is aan het schoonmaken. Wat een ideale man toch he ...

x Floortje
floortje ik moet morgen werken helaas. jammer hoor, leek me wel gezellig.

Het is altijd een goeie beslissing als je er beiden achter staat. ongeacht wat een ander ervan vindt.

mimpje arme mini. denk dat het inderdaad verstandig is om dan niet te gaan prikken. ik twijfel nog steeds. denk dat ik woensdag pas de knoop doorhak
Hoi allemaal,

Ik ben weer even niet hier geweest. Mini slaapt nu, maar ik ga zo wandelen in het park met de bovenbuurvrouw en haar kindje van 1, dus ik weet niet hoe lang ik nog kan schrijven. Ik probeer het gewoon.

Gisteren hebben we met ouders en schoonouders ons oude huis geverfd, zodat het er weer wat frisser uitziet. Schoonmamma paste op mini. We hebben nu ook huurders gevonden die er per januari ingaan. De andere huurders zijn er per 1 december uit.

Verder merk ik dat ik af en toe heel kattig reageer naar Jobman. We zijn nu even allebei van onze roze wolk af, weet ff niet waarom, zitten er alletwee een beetje doorheen, maar het zal wel weer goedkomen...

Misschien rond de kerst eens een keer voor het eerst iets met zijn tweetjes doen. Lijkt me wel een goed idee. Mini slaapt ook gewoon weinig overdag, dus dat kost ook wel energie, dan heb je weinig tijd voor jezelf.

Zo, dat was even ego, nu even reageren op jullie.
Floortje, toch weer niet gelukt. Wat balen, het is logisch dat je hoop krijgt als het langer duurt voor je ongesteld bent, maar ik ben het wel met Teddy eens dat als je bijv meteen nadat je een dag te laat bent test, dat je dan niet de kans krijgt om hoop op te bouwen, dan weet je het gewoon meteen en kun je weer verder. Ik weet niet of dat voor jou zo werkt hoor, maar je zou het eens kunnen proberen.

OGG en Mimpje, wat balen voor jullie, die zieke mini's. Dat lijkt me echt zwaar zeg. Dikke knuffels!!

Wel naar de dokter gaan als jullie het niet vertrouwen he?

Teddy, ik had 1 week na de eisprong een bloeding van 1 dag en de week daarna toen ik eigenlijk ongesteld moest worden, wat bruin bloed. Ik vind het wel spannend hoor, ik vind het wel frapant, als je dit normaal nooit hebt. Ik duim voor je!

Even naar de vorige bladzijde.
Jobje, hmmm klopt wel wat je zegt qua testen maar goed hij hoeft niet gelijk positief te zijn. Kan dat later toch nog worden en dan hou ik toch hoop, snap je? Ik wil liever pas testen als het eigenlijk niet anders kan dan dat ie positief is.

Ik ben trouwens ook weleens een tijdje kattig tegen manlief hoor, wat ik dan doe is het tegen hem zeggen. Schat ik zit niet zo lekker in mijn vel, ik reageer het af op jou en dat vind ik heel naar. Als je het uitspreekt naar elkaar helpt dat vaak al een heleboel. Daarna gaan wij meestal idd iets fijns doen samen, even aandacht voor elkaar, praten evt een lekkere massage etc.

Mannen vinden het vooral moeilijk dat ze niet weten waarom je kattig bent vertelde manlief mij, Maar als ze het weten dat je zo'n bui helpt scheelt dat vaak enorm.

Ik weet niet of je hier wat aan hebt?
Floortje volgens mij kunnen jij en floorman dit soort dingen altjid goed bespreken. Tenminste zo komt het op mij over!

2011 klinkt misschien nog ver maar ik geef je gelijk dat je een datum stelt. Eerst maar eens op naar Z en daar je leven oppakken. Gaat goed komen met jullie dat weet ik zeker. Als deze beslissing rust geeft is het een goede beslissing.

Jobje ik kan ook heel kattig doen tegen manlief, andersom eigenlijk niet. Meestal roep ik dan:"sorry maar ik ben bokchaggerijnig straks is het wel weer over" Net wat Floortje zegt dan begrijpt hij mijn gedrag iets beter.

Iets samen doen wil ook wel weer even helpen, echt tijd voor elkaar i.p.v. bezig zijn met mini en alles daar omheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven