Auto laten schoonmaken binnen en buitenkant

13-12-2009 21:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat zowel het interieur als het exterieur van je auto helemaal kan reinigen. Toen ik mijn auto kocht een paar jaar geleden was deze brandschoon, maar helaas krijg ik hem zelf niet zo schoon meer.

Nu had ik een tijdje terug gehoord dat er bedrijven bestaan die je auto helemaal onder handen kunnen nemen.

Wie kent zo'n bedrijf in de buurt van Den Haag/Voorburg/Leiden of in de buurt van Noordwijk? Wie weet wat het ongeveer kost? Wordt je auto echt zo schoon als bij aankoop? Kan je je auto brengen en na bv een uurtje weer halen of ben je hem langer kwijt?
Bel even een willekeurige autohandelaar, die kunnen je precies vertellen met wie ze zaken doen. Dat besteden ze namelijk uit.
Als je googelt op de plaatsnaam en reconditioneren auto dan vind je vast wel wat.
Duurt veel langer, is het in showroom staat brengen, kost je bij bijvoorbeeld de bmw dealer 250 euro of zo. Zijn ze een complete dag mee bezig.

Zinloos, weekje later is alles weer vies in dit jaargetijde.
Gewoon vragen aan de dealer waar je auto(merk) vandaan komt. Zij kunnen dat regelen.

Ik heb een jaar of 5 geleden alleen de binnenkant van mn auto professioneel laten reinigen omdat de auto onder de hondenharen zat. Het heeft ze heel veel moeite gekost, maar uiteindelijk is het prachtig schoon geworden. Geen haar meer te zien, terwijl die echt in de bank gevlochten zaten (witte haren op donkergrijze bank), dus goed werk verricht. Kostte me toen al E 400,-.
Jeetje wat duur!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn vriend laat regelmatig op kosten van de zaak zijn auto schoonmaken.

Dan doen ze het dashboard, de bekleding en de matten. Ook de ruiten worden vanbinnen gepoetst.

Kost 25 euro. Wij wonen niet in regio Den Haag, dus kan je geen tips geven.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
poeh dat is wel erg duur.

Carrera die prijs van jou is wel weer goedkoop. Bij wat voor bedrijf doet hij dat?
verplaatst naar thuis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven