Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
Idd een dikke voor Nick. Arm kereltje!! Beterschap!!

Zaza, een 8!! Super zeg!!
Oh meiden, vandaag gaat het hier boven verwachting! Vanmorgen heb ik Luuk gewoon laten liggen toen hij na 'n half uur wakker werd en na wat gebrabbel is hij zelf weer in slaap gevallen en later nog een keer! Hij is dus tussen de voedingen door niet uit z'n bedje geweest en heeft zeker 'n uurtje of 2-2,5 geslapen! Ook nu ligt hij weer te slapen. Wederom na 'n half uurtje wakker, dan even brabbelen om gewoon weer in slaap te vallen. Net heeft hij ff 'n kwartiertje gehuild, maar als ik dan bij 'm ging kijken lag hij gewoon met z'n ogen dicht te huilen en het werd ook niet erger dus mooi laten liggen en nu slaapt ie weer!

Eigenlijk moet ik het hier ook niet neertypen, want dat is de goden verzoeken, maar ik ben zo blij dat ik het toch met jullie wil delen!

@ Zaza, dank je wel namens Luuk voor je leuke en praktische kadootje! Heb het ding al tig keer in m'n handen gehad, maar had het nog niet gekocht. Heel erg bedankt! Ik snapte er al niks van; 'n pakketje voor Luuk? ik had toch niks besteld?! een foto volgt tzt! En ook van harte met je mooie cijfer!

@ Ongeduld, fijn hè zo'n hulpje! Ik vond de foto's op hyves hilarisch! Nick wil tegenwoordig alles zelf doen en zet een gruwelijke keel op als ik er ook maar naar wijs om hem te helpen. Hij trekt tegenwoordig vlot zelf z'n jas aan, de knapperd! Ook met koken wil hij graag helpen, maar dan heb ik hem liever niet in de keuken; vind het toch een beetje gevaarlijk met het vuur enzo. Met het schoonmaken van groente helpt hij wel altijd. Boontjes knakken en in de pan doen enz.

Zo en nu weer aan de strijk, dan is dat maar gedaan. Het weekend zijn we weg dus heb ik zeker geen tijd!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Nadine, graag gedaan! Wat fijn dat het zo goed ging, super. Misschien heb je het cadeautje niet nodig!
Nadine: Jeetje, wat een pech heeft Nick! Maar wat fijn dat Luuk zo goed heeft geslapen! Ik hoop echt dat dit eindelijk eens door gaat zetten.

Nick kon trouwens wel eens een tweelingbroertje van Guido zijn! Hier ook alles zelf doen en die enorme keel.... Hij heeft nu ontdekt dat hij zijn stoeltje bij het aanrecht kan zetten en er dan veel beter bij kan,.....

Oja, die foto's... Stel je voor: Guido is er helemaal klaar mee. Ikke: Nog even schat, mama moet nog even een foto maken. Best erg he..

Zaza: Wat een geweldig cijfer op je tentamen! Echt goed!

Meissie: Gefeliciteerd met de verjaardag van Charlotte! Alweer 1 jaar!

Gister geslaagd voor deel 1 van EHBO! Joehoe! Over een maand het pittigste examen....
Pffff... probeer de tekst van een toneelstuk(je) uit mn hoofd te leren voor zaterdag. Ook voor mn studie. Bah, ik vind het onzinnig (prima dat we dat moeten kunnen schrijven en met leerlingen moet kunnen doen, maar dit is echt niveau 0) en het kost alleen maar tijd.

*zeurmodus uit*
Meissie, gefeliciteerd met de verjaardag van Lynn. 1 Jaar alweer, ze wordt groot!!!

Ongeduld, wat super zeg geslaagd voor deel 1!!!

Zaza, balen zeg een toneelstukje. Dat is ook niet echt wat voor mij om te doen!

Nadine, wat fijn dat het goed ging met Luuk!! Hopen dat het zo blijft!!

Hier op weg naar week 6. Af en toe nog steekjes en krampjes dat ik soms denk van oei, is het wel goed. Maar ik ben al wel een stuk rustiger. Vanmorgen weer flink misselijk en alweer flink gespuugd. Niet echt fijn, maar ik heb het er wel voor over. Als het maar niet meer zo extreem wordt als de vorige keer!
Blink, de zwangerschapsdementie begint nu al! Meissies meissie heet Charlotte!!! hahaha! Shit van je spugen, maar klinkt wel positief, dan is er veul hcg aanwezig!

Meissie, van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Charlotte! En wat is ze moooooooi! prachtige schoondochter!!

Ik hou het ff kort, ben druk met m'n kerstkaarten, ze zijn echt geweldig geworden (al zeg ik het zelf ) degene die een geboortekaartje hebben gehad, kunnen ook rekenen op een kerstkaartje (zo, zijn jullie vast lekker nieuwsgierig!) Misschien straks nog meer, maar man is niet thuis dus laatste fles is ook voor mij, weet niet of ik daarna nog kom forummen.

O ja, CB was ook nog geweest vandaag en we mogen met rijstebloem beginnen! wellicht slaapt Luuk daar wat beter op 's nachts.....
Oh... bijna vergeten!! Meissie, gefeliciteerd met de verjaardag van Charlotte!!

Al weer een jaar, wat gaat het snel! Hebben jullie een leuke dag gehad?

En inderdaad, wat een mooie, grote meid is het geworden!

Haha, Blink... Lynn is al 16 maanden...

Succes met de misselijkheid!
Hallo!

redelijk goede nacht gehad hier met Luuk! om 4.30 even huilen, toen weer in slaap gevallen en toen hoorde we 'm weer brabbelen om 06.15. Even bij mama in bed en toen van papa de fles. Mama is al helemaal klaar om de dag te beginnen en ik heb zelfs al m'n tas gepakt voor ons weekendje weg!! Nu de tassen van de jongens nog! We vertrekken ergens tussen 13.00 en 14.00 uur (dat is de planning... )

Nick slaapt de laatste week nogal lang. Eerst was hij altijd rond 7 uur wakker maar nu slaapt hij gerust tot 8 uur half 9. Misschien komt het door z'n koorts van van de week of door z'n ontstoken tandvlees maar wellicht is z'n ritme veranderd en wordt hij elke dag pas tegen achten wakker. Vinden we helemaaaaaal niet erg!!! Het gaat trouwens al weer wat beter met hem. Hij eet weer kleine beetjes, wel veel zacht spul en brood zonder korstjes maar dat maakt me niet uit. Hij is gisterenavond en vannacht iig niet meer wakker geweest!

Ladies, allemaal een fijn weekend en tot snel maar weer!!
Even heel vroeg in de ochtend een ego berichtje. Denk dat dochterlief al wakker is dus hou het kort (heeft de nare gewoonte niet te roepen..)

Zoals jullie weten ben ik met die ovutesten aan de gang gegaan met deze maand. Mijn piek was duidelijk zichbaar. Een dag vaag dubbel streepje, 2 dagen donker en weer een dag vaak dubbel streepje ter afsluiting. Op basis daarvan is mijn NOD de 17e, op dag 35. Niet zo gek want vorige keer was het 46 ofzo. Vind het logisch dat het ronde 2 iets korter is maar nog niet gelijk 28 dagen. Maar wat wil nu het geval...ik wordt net wakker met bloed. Dus ik gelijk balen natuurlijk. Maar 1 minuut later dacht ik, zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn? Had ik met Karlijn namelijk ook. Toen was het ook zo erg dat ik dacht dat ik ongesteld werd. Maar toen had ik geen ovutesten en dus geen idee waar in mijn cyclus ik zat. Wat denken jullie? Kan ik ook gewoon al ongi zijn? Kan toch eigenlijk niet als je die ovutesten gebruikt en "weet" dat het pas de 17e dec zou gebeuren? Of praat ik mezelf nu een onterecht hoopje aan? Thanx alvast. Als meiske slaapt kom ik weer even terug.

x
Nadine, veel plezier dit weekend, geniet ervan!

Buuf, Tja... lastig te zeggen. Soms doet een cyclus rare dingen. Toch echt maar even afwachten of het doorzet of dat het snel weer ophoudt..
Meissie: Hartelijk gefeliciteerdmet Charlotte!! Hoera!!!

Ongeduld en Zaza: Goed gedaan die EHBO en die toets.....

Tjee knap hoor!

Nadine: Wat fijn dat het beter ging..dat verdien je ook wel hoor.

Oja en een dikke troostknuffel voor Nick.. Wat sneu.

Hier gaat het best hoor.

Laura is zo aan het praten dat ze het hele lopen maar vergeet hahaha

Zo geweldig! Zeg ik een twee...zegt zij huppeteee!

En alle dierengeluiden lukken ook al goed.

En dan het nee...pfft dacht dat de nee-fase rond 2 jaar was...nou alles is nu nee en ook nog nee schudden he? hahaha

En Kitty en Winnie Poeh (het woorde "de" vergeet ze

Nicky zegt ze ok zo heet een van de katten..

Smelt....

oja en mmm lekker komt er ook vlot uit...

Ja gaat nergens over maar ik ben zo trots

Nou meiden ik ga want ik vertrek zo voor een weekeinde naar een vriendin (ruim 2 uur met de trein) jaja zonder man en kind.....(oef ontaarde mama)

Knuf allemaal!
OW, wat erg!!! Natuurlijk Charlotte gefeliciteerd!! Ik heb een goed excuus!!
Nadine, heb je al gemist denk ik, maar fijn weekend!!

Buurvrouwtje, ik heb geen idee. Heb het zelf nog nooit gehad. Ik hoop dat het idd innestelingsbloeding is. Maar dat duurt dan toch niet zo lang? Als het doorzet ben ik bang dat je cyclus nog onregelmatig is.

Sweet, wat leuk dat kletsen van Laura!! Zo schattig. Jij ook een fijn weekend. Niets mis mee hoor even tijd voor jezelf en vriendinnen! Geniet ervan!!
Nou, hierbij een kleine update. Geen vers bloed meer sinds ik wakker ben. Alleen wat bruine smeertjes. Beetje vreemd. Heb nu eigenlijk wel een beetje hoop gekregen maar ja, we zien wel. Heb trouwens echt een suc week: verkeersboete van 80 euro, pinpas kwijtgeraakt, creme brulee toetje falikant mislukt, echt fijn zo richting de feestdagen

Maar jaaaa...always look on the bright side of life tata, tatatatatata
Meissie gefeliciteerd met Charlotte!

Nadine een heel fijn weekend!

Sweety, heerlijk dat geklets :-)

Buurvrouwtje: spannend hoor, ik duim voor je

Blink: dat je zo blij kunt zijn van spugen he??

Een update van hier: de nachten zijn drama ze wiegert te slapen en ook overdag gaat het slapen minder en wordt het huilen meer. Zie het soms echt niet meer zitten, had ik mezelf ervan overtuigd vanmddag ook even te gaan liggen ipv strijken, afwasmachine uit ruimen of andere hh klusjes, huilt ze alleen maar..heb haar nu heel strak in een dekentje gewikkeld in de box en misschien lukt het want ze is al een paar min stil. Het aanbod om een paccodoek te lenen nadine of zaza staat dat nog?? ze weegt nu denk ik 4300 gr. Ik heb nu dat inbakerslaapzakje, maar daar verzet ze zich enorm tegen.

Gisteren gesproken met verpleegkundige van het CB, die denkt aan verborgen reflux. Ze spuugt helemaal niet veel, trekt wel veel vieze gezichten en herkauwt, heeft vaak de hik en geeft af en toe helder op, dat ruikt zuur dus zal maagzuur zijn. En ze heeft heel veel krampjes en moeite met scheetjes laten, zo zielig. Sinds gisteren overgegaan op andere voeding: Omneo, merk nu natuurlijk) nog geen verschil, hoop zo dathet gaat werken.

pff ben zo moe, heb dus al nachten niet meer geslapen dan 2 uur, als ze maar bij me ligt dan is het goed, maar ik durf haar niet bij mij in bed te laten slapen, dus blijf in de weer met troosten, poging tot inbakeren etc. wil manlief ontzien, hij heeft het heel druk op werk, maar ben blij dat het weekend is

nou ze huilt weer, dus ik neem haar maar weer bij me...
Hee Bloemetje,

dat klinkt niet makkelijk meid. Sterkte! Misschien een idee om dit weekend ook samen af te wisselen met manlief? Want goedbedoeld dat je hem wilt ontzien ivm werk maar dit in je eentje doen, is denk ik wel zwaarder dan een fulltime baan! En juist door nu samen voor jullie kleine meiske te zorgen, zorgen jullie er voor dat jullie het allebei volhouden. Dus...als het even lukt het meiske bij je manlief achterlaten vandaag en gewoon even een klein uurtje op je zelf, lekker de stad in ofzo. Dan heb je daarna weer helemaal frisse moed en kun je er weer uren tegen! Of even ergens lekker onder de zonnebank, doet ook wonderen. Met een beetje mazzel kun je gelijk een tukje doen! Want manlief heeft er niets aan als jij hem weken hebt ontzien en dan instort. Tot zover deze prive pep up Ik hoop dat het inbakeren gaat aanslaan. Is ook een mooi boekje over van Ria Blom!

Hier verder geen bloed meer gezien.

Afwachten maar tot de 17e. Tenminste...ik test denk ik pas de 18e. Als er niet eerder weer bloed is tenminste...

xx
Zaza: Irritant,l dingen leren waar je totaal het nut niet van inziet! Is het nog gelukt??

Blink: Blijf vertrouwen houden!

Nadine: Je hebt me nieuwsgierig gemaakt! Hier hebben we de eerste kaart ook alweer binnen! Lijkt wel of ze ieder jaar vroeger komen!

Buurvrouwtje: Het zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn! Hier draaien de duimen vollop!

Sweety: Logisch toch dat je zo enorm trots bent op je meisje! Hartstikke logisch, lees maar verder, mijn trotszijn stukje komt nog... En geniet van je weekendje weg! Heb je echt verdiend!

Bloem: He bah, ook al slaaptroubles! Ik zou echt de tips van de andere proberen, dus inbakeren en kijken welke voeding het goed doet bij Bo. Ondertussen een dikke knuffel!

Enne, ik ben het met buurvrouwtje eens, probeer effe wat Bloemtijd te pakken. Desnoods Bo een nachtje aan een ander overlaten, zodat jij even bij kunt tanken!

Guido is vanochtend geslaagd voor zijn Teddybeer Zilver zwemdiploma! Haha, vind het echt een goede grap. Met heuse diploma-uitreiking, opa & oma erbij. Guido kan zich inmiddels zelf voortbewegen in het diepe water, springt zo van de kant het water in en onder water is ook geen probleem. En hij deelde ook zijn speeltje met een ander kindje. Zo schattig! Ik zal es kijken of de foto's gelukt zijn, en ze plaatsen op hyves!

Als Guido wakker is naar Groningen waar mijn liefste vriendinnetje komt. We hebben elkaar gewoon al een half jaar niet gezien! De afstand is gewoon echt niet leuk. Guido heeft ze gewoon al een jaar niet gezien! Zo jammer, ik zou het zo fijn vinden wanneer ze een groter deel uitmaakte van elkaars leven.,...
Hee ongeduld, veel plezier in het Noorden. Niet leuk is dat he als goede vrienden te ver weg wonen om zo maar even aan te wippen. Want de spontane zijn meestal de gezelligste bezoekjes. Aan de andere kant heerlijk om elkaar straks te zien. Enjoy! En thanx voor het duimen.

Hier dus geen nieuws meer. Alleen vrijdag ochtend bloed. Daarna finito. Ook niet doorgezet dus. Was het maar vast vrijdag dan wist ik waar ik aan toe was. Vier 's avonds mijn b-day dus dan weet ik gelijk of ik het met een wijntje zal vieren of niet

Ga straks lekker uit eten! ZIN!!!

En dan is het weer maandag. Moet deze week een dag extra werken. Jammerrr... Maar goed, de week daarna ben ik heerlijk een week vrij. Moet ook wel bleek achteraf want de opvang is dicht... Aan de ene kant wel jammer want geen me-time aan de andere kant wel een hoop we-time. Vriend moet gewoon werken dat is wel jammer. En misschien breng ik meisje wel 1 dag bij een opa en oma voor toch een dagje ongestoord me-time. Kan ik ook zooo van genieten!

Greetings!
Op hyves staat een link naar ons huis.

Buurvrouwtje, ik vind het spannend hoor. Ga hier gewoon voor je zitten duimen tot de 18...
Ongeduld, knap dat Guido geslaagd was voor zijn diploma! Wat leuk lijkt me dat. Heb de foto's gezien!! Super!

Was het leuk bij je vriendin. Ik heb ook een vriendin in Groningen wonen en het is idd jammer dat je niet zo even op de koffie gaat. Maar wanneer je er dan bent klets je zo uren weg!

Buurvrouwtje, idd spannend. Ik hoop dat het raak is!!

Utah, ziet er erg mooi en netjes uit hoor. Begrijp wel waarom je wilt verhuizen. Groter is ook wel handiger voor jullie viertjes. Ik duim dat het snel verkocht wordt!! Krijgen de jongens het ook een beetje mee en vinden ze het leuk om te verhuizen?

Bloem, heeft Bo al beter het dag/nacht ritme te pakken? Ik hoop het maar!!

Nadine, hoe is het met Luuk zijn slapen? En hoe gaat het met Nick??

Sweet, hoe is het bij jou??

Zaza, hoe gaat het bij jullie??

Thinkerbell, zijn jullie ook nog steeds op huizenjacht?

Vandaag VK gebeld. Jaja! haha. donderdag 31 december eerste afpraak VK. Spannend!!
Hee Utah,

ga gelijk je huis bekijken via Hyves en daarna rennen voor GTST, te triest I know. Daarna lekker in bad want ik verga van de kou. Ik moet nog even wennen hoor, brrr...

@Blink: geen mooier moment om het oude jaar af te sluiten dan bij de VK!

Thanx 4 de duimers!

Groetjes
Hello!

Utah: Idd begrijp ik nu waarom je graag wilt verhuizen! Maar het ziet er prima uit, leuk voor starters! Vooral jullie slaapkamer ziet er erg sfeervol uit!

Blink: Woonde mijn vriendin maar in Groningen, dan was het nog te doen voor een avondje ofzo, helaas woont ze in Den Haag....

Spannend hoor, de 31e! Ik ben het met buurvrouwtje eens, geen mooier moment om het jaar af te sluiten!

Guido is helemaal onder de indruk van alle kerstatributen. Hij blijkt maar rondlopen en alles aanwijzen: moi, moi! Zo schattig!
Bloem, als je je adres naar mij mailt (misschien heb ik het nog wel ergens trouwens..) dan wil ik je de inbakerdoek wel sturen. Hij ziet er niet meer nieuw uit, maar functioneert natuurlijk prima!

Mailen kan naar za81za@hotmail.com of stuur een inboxje op hyves..

Komt later wel weer dames!
Bloem, hier liggen ook nog 2 pacco piccolo's voor je als je wilt. Altijd makkelijk als er 1 in de was zit. Adres ff via hyves dan komt het goed.

Nu weer snel naar beneden, Nick zit alleen. Als het grut straks op bed ligt, reageer ik nog wel ff op iedereen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven