Hoe makkelijk is jullie kat?
maandag 14 december 2009 om 11:46
Hallo,
Ik heb een hele lieve en makkelijke BKH. Ze past zich makkelijk aan, vind het leuk om te reizen en springt met plezier in haar transport koffer..
Omdat ik maar één kat heb en het weekend veel van huis ben gaat ze regelmatig een weekend logeren bij mijn ouders...
Dit omdat ik haar niet een heel weekend alleen wil laten...
Kat vind het leuk en mijn ouders samen met hun dieren vinden het helemaal gezellig...
Toch vraag ik mezelf af kan ik dit wel maken naar mijn kat toe?
I
Ik heb een hele lieve en makkelijke BKH. Ze past zich makkelijk aan, vind het leuk om te reizen en springt met plezier in haar transport koffer..
Omdat ik maar één kat heb en het weekend veel van huis ben gaat ze regelmatig een weekend logeren bij mijn ouders...
Dit omdat ik haar niet een heel weekend alleen wil laten...
Kat vind het leuk en mijn ouders samen met hun dieren vinden het helemaal gezellig...
Toch vraag ik mezelf af kan ik dit wel maken naar mijn kat toe?
I
maandag 14 december 2009 om 12:19
ik heb een hond. deze heb ik al 7 jaar. als ik moet werken (helaas deze week weer werkloos) dan gaat ie gezellig naar mn ma toe, waar hij kan rennen en ouwehoeren. en voor de rest neem ik em overal mee naar toe (tenminste waar hij welkom is) Ik ben blij dat het zo kan, anders had ik geen hond gehad.....

maandag 14 december 2009 om 12:36
Ja mijn kat vindt autorijden niet zo erg. Maar zit nu te denken dat het voor hem wel prettiger is in zo'n tuigje dan het open mandje wat ik heb. Nog even nadenken maar denk dat ik in het nieuwe jaar het misschien toch ga kopen. Zie het wel zitten.
Mijn kat is toch al gewend om een tuigje om te hebben als we buiten het huis moeten zijn.
Mijn kat is toch al gewend om een tuigje om te hebben als we buiten het huis moeten zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 14 december 2009 om 12:37
Voor de jongste, nu de oudste heb ik wel zo'n tuigje gehad, kon ik hem gewoon uitlaten! Raar beest, zo neurotisch als een deurknop maar dat accepteerde hij prima.
De toen oudste was de relaxte poes op de hele wereld en die heeft de stacaravan bijna aan mootjes gekregen toen ik hem dat tuigje omdeed.
Rare beesten.
De toen oudste was de relaxte poes op de hele wereld en die heeft de stacaravan bijna aan mootjes gekregen toen ik hem dat tuigje omdeed.
Rare beesten.
maandag 14 december 2009 om 12:39
quote:Propje39 schreef op 14 december 2009 @ 12:37:
[...]
Dat kan juist niet met dit soort 'tuigjes', je maakt ze vast onder hun buik en over de schouders, heel makkelijk.Klopt en de bevestiging van een riem of zoals hier de autogordel zit op de rug dus ze kunnen niet "gekeeld" worden.
[...]
Dat kan juist niet met dit soort 'tuigjes', je maakt ze vast onder hun buik en over de schouders, heel makkelijk.Klopt en de bevestiging van een riem of zoals hier de autogordel zit op de rug dus ze kunnen niet "gekeeld" worden.
maandag 14 december 2009 om 12:46
Triesss...ik denk niet, aan je verhaal te horen, dat je je schuldig hoeft te voelen richting je kat...die vermaakt zich volgens mij opperbest bij je ouders?
Maar naar je ouders...hebben zij er ooit iets over gezegd? Of heb je het ze wel eens gevraagd of ze het vervelend vinden?
Die tuigjes zijn wel heel grappig...maar ik zou dat toch ook niet durven geloof ik, ik zet ze liever in hun mandje...
Maar naar je ouders...hebben zij er ooit iets over gezegd? Of heb je het ze wel eens gevraagd of ze het vervelend vinden?
Die tuigjes zijn wel heel grappig...maar ik zou dat toch ook niet durven geloof ik, ik zet ze liever in hun mandje...
maandag 14 december 2009 om 12:47
Hier de eerste keer dat ik Bo een tuigje omdeed;
Alleen die dag deed hij zo hoor, nu als we moeten wachten bij tv of reclame opnamens, ach hij merkt het niet eens het tuigje;
Tijdens de pauze van tv opnamens;
Hier gaapt hij hoor! We moesten een tijdje wachten tussen de opnamens door.
Alleen die dag deed hij zo hoor, nu als we moeten wachten bij tv of reclame opnamens, ach hij merkt het niet eens het tuigje;
Tijdens de pauze van tv opnamens;
Hier gaapt hij hoor! We moesten een tijdje wachten tussen de opnamens door.

maandag 14 december 2009 om 13:03
Wahaha, Vl43inder, ik heb er ook zo twee rondrennen op het moment. Geen broertjes hoor, maar collega's, 11 en 12 maanden.
S'nachts wordt ik wakker (door de oordoppen heen) van de herrie en concludeer dat zelfs een hele kudde inbrekers niet zo'n kabaal zouden maken . Ze zijn nu ongeveer 5.5 kg maar nog net zo speels als toen ze kitten waren dus het huis trilt soms nog na.
Ik zou ook wel een Siamees willen, dat lijken me zulke leuke katten, voor gevorderde kattenliefhebbers zeg maar.
Maar wordt nu al soms horendol van het liefelijke maar doordringende gebabbel van de jongste.
S'nachts wordt ik wakker (door de oordoppen heen) van de herrie en concludeer dat zelfs een hele kudde inbrekers niet zo'n kabaal zouden maken . Ze zijn nu ongeveer 5.5 kg maar nog net zo speels als toen ze kitten waren dus het huis trilt soms nog na.
Ik zou ook wel een Siamees willen, dat lijken me zulke leuke katten, voor gevorderde kattenliefhebbers zeg maar.
Maar wordt nu al soms horendol van het liefelijke maar doordringende gebabbel van de jongste.
maandag 14 december 2009 om 13:51
Wat een leuke foto's MV! En zo'n tuigje die je aan de gordel kan doen is ideaal als je kat er geschikt voor is!
Maar ik ben echt allerlei gadgets die me leuk lijken al aan het kopen voor onze kat die nog niet eens bij ons woont, dus moet mij even inhouden haha
Heb je een binnenkat MV? ( Omdat je zegt dat hij het tuigje om moet als jullie naar buiten gaan)
Maar ik ben echt allerlei gadgets die me leuk lijken al aan het kopen voor onze kat die nog niet eens bij ons woont, dus moet mij even inhouden haha
Heb je een binnenkat MV? ( Omdat je zegt dat hij het tuigje om moet als jullie naar buiten gaan)
maandag 14 december 2009 om 13:58
quote:Sopsie schreef op 14 december 2009 @ 13:51:
Ja na een nare dood van een van mijn katten mogen ze niet meer naar buiten. Heb wel veel speelgoed en klimpalen binnen voor ze hoor. Dus vervelen doen ze niet.
Bo Ghi is fotomodel en doet wat tv-werk dus alleen daarvoor zijn we samen wel geregeld op pad. Hij is zo makkelijk. Dus zit er echt aan te denken om zo'n autotuigje aan te schaffen. Even deze dure december-maand uitzingen en dan staat het denk ik wel op mijn verlanglijstje.
Ja na een nare dood van een van mijn katten mogen ze niet meer naar buiten. Heb wel veel speelgoed en klimpalen binnen voor ze hoor. Dus vervelen doen ze niet.
Bo Ghi is fotomodel en doet wat tv-werk dus alleen daarvoor zijn we samen wel geregeld op pad. Hij is zo makkelijk. Dus zit er echt aan te denken om zo'n autotuigje aan te schaffen. Even deze dure december-maand uitzingen en dan staat het denk ik wel op mijn verlanglijstje.
maandag 14 december 2009 om 14:01
Onze kat wordt ( is íe nu al) ook een binnenkat. Vandaar dat ik het vroeg We hebben al een tuigje voor 'm want ik wil toch ook wel met 'm naar buiten. Van het weekend krijgen we onze krabpaal binnen die gaan we in elkaar zetten en heb al heel wat speeltjes aangeschaft. Hoewel ik van de cattery vernam dat hij vooral gek is op doodgewone kartonnen dozen
Maar vind het niet gek dat Bo Ghi een fotomodel is! Wat een prachtkat!
Maar vind het niet gek dat Bo Ghi een fotomodel is! Wat een prachtkat!
maandag 14 december 2009 om 14:07
Hoop dat we veel spam van jou mogen zien Sopsie, die ene foto zag er al fantastisch uit, wat een kereltje. Heerlijk.
Ja hier ook een balletje van al.folie is favoriet en die gratis dingen die sierlinten om kadootjes is leuk. Ik heb zo'n rolletje voor ze gekocht en maak af en toe van die slierten met van die krullen aan het eind.
En hier iets heel raars, het doorzichtige dopje van mijn scheermesje voor mijn benen pikken ze. Nou en nog veel meer "gratis" dingen die leuk zijn. Plastic tassen, dozen enz. Erg leuk, ze zijn hier de halve dag aan het spelen dus ik verzin ook vaak wat nieuws voor ze.
Ja hier ook een balletje van al.folie is favoriet en die gratis dingen die sierlinten om kadootjes is leuk. Ik heb zo'n rolletje voor ze gekocht en maak af en toe van die slierten met van die krullen aan het eind.
En hier iets heel raars, het doorzichtige dopje van mijn scheermesje voor mijn benen pikken ze. Nou en nog veel meer "gratis" dingen die leuk zijn. Plastic tassen, dozen enz. Erg leuk, ze zijn hier de halve dag aan het spelen dus ik verzin ook vaak wat nieuws voor ze.