Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suus, ik ging al haast van m'n stoel van die actie van je vent, maar dat "aha" moment van de fohn was helemaal goehoed...

Mal, wat heerlijk dat Mr J zo kletserig is. Hij heeft het ontdekt! Gaat goed met vriend. Voelt zich wel soort van wees nu, en trekt erg naar mijn vader toe, en dat komt het contact tussen mijn vader en mij ook weer ten goede, best bijzonder.

Amalia, welkom terug! En, Harrod's leeg?

Star, is alleen zielig voor mama, die paardrijhelm. Die moet nu nog twee jaar met een kleuter met een cap op stap.

Mamax, aaahhh, da's zielig, te kleine schoentjes... Maar die verklaring van dat kraakbeen maakt het iets minder ontaard.
Enka, wat stoer dat T zo lekker gaat op school!
Hallo,

Helen, wat klinkt dat heeeeerlijk!! Doe mij ook zo'n weekend. Waar is het paardrijden? CG is er helemaal verzot op! Loopt er iemand naast?

Mal, gelukkig geen ellende naderhand t.a.v. de valpartij.

Hier ook geen schade van de val van de trap gelukkig!

Sterkte bij jou, Naatie! Klote dat jullie nu zo'n dip hebben zeg.

Amalia, welcome back!! Leuk gehad?
Jaaa, ben er.

Kan even niet terugvinden van Jonathan? gevallen ofzo? Ik las iets over 4 schaafplekken, au. Kan iemand me bijpraten?

Naat, wat balen dat de lucht nu nog niet geklaard is. Is het gewoon een niet zo leuke situatie zo of denk je dat het echt verder gaat? Mss een idee om er met een 3e over te praten? Klinkt wellicht heftig maar dit soort 'snelle' gesprekjes zet ook geen zoden aan de dijk. Sterkte.

Harrods leeg??? Pff nee hoor, belachelijke prijzen zeg! Ik zag een leuk zwierig zwangerschapsgevalletje. Wel aardig. 695 pond!!!! Tsss, en alles was in die prijscategorie. Nee hoor, hadden we snel gezien. Ook echt mega mega druk.

We hebben we het een en ander gekocht hoor, en gegeten Maar het was druk!!!! Wow. We gingen naar Hamley's (hele grote speelgoedwinkel) en daar stonden ze -ik overdrijf niet- 4 rijen dik 40 meter in de rij! Wij, lekker aso, liepen om de rij naar binnen. Ik kreeg het letterlijk benauwd daar, pfff.

Gelukkig kon je af en toe via een zijstraatje de drukte omzeilen.

Beetje jammer dat er niet echt een kerstsfeertje was. Daar kwamen we juist voor. De etalage van Harrods was in Wizard of Oz stijl (vind het niet echt kersterig). Selfridges had sprookjes maar dat leek meer op carnaval. De lichtjes boven de straten waren wel mooi (het werd om 4 uur al donker!!! Handig dat uur tijdsverschil, echt niet nodig dus). Ik had overal kerstmannen met kastanjes verwacht en zingende koortjes maar niets van dat alles.

Ach, het was sowieso erg leuk, dat wel.

De trein ga ik niet meer naar Londen nemen, echt veel te lang. Een volgende keer lekker vliegen hoor.

Ga eens wat spaghettie in de pan gooien voor mijn zieke hubbie en mijn 2 snotterige, tegen koorts aan, kinderen. Ze hebben het kennelijk zwaar gehad zonder mij

Maar wel erg gezellig geloof ik!
quote:amalia schreef op 14 december 2009 @ 17:24:

Jaaa, ben er.

Kan even niet terugvinden van Jonathan? gevallen ofzo? Ik las iets over 4 schaafplekken, au. Kan iemand me bijpraten?Het valt wel mee hoor. Hij is op zijn rug gevallen en nu heeft hij op de knokkels van zijn rug schaafplekken.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Helenita2 schreef op 14 december 2009 @ 14:42:

Star, is alleen zielig voor mama, die paardrijhelm. Die moet nu nog twee jaar met een kleuter met een cap op stap.

Harrods is alleen leuk om naar de wc te gaan voor 1 pond
Iemand ervaring met de hotels op het Disneypark zelf?

Normaal ga ik naar hotel buiten het park, maar met kleinste frummel lijkt het me op het park zelf wel eens lekker.
quote:Star schreef op 14 december 2009 @ 19:01:

Iemand ervaring met de hotels op het Disneypark zelf?

Normaal ga ik naar hotel buiten het park, maar met kleinste frummel lijkt het me op het park zelf wel eens lekker.Ik heb de gids hier ook liggen maar duhuuuurrrrr vind ik het
quote:Maleficent schreef op 14 december 2009 @ 18:11:

[...]

Het valt wel mee hoor. Hij is op zijn rug gevallen en nu heeft hij op de knokkels van zijn rug schaafplekken.Ach wat sneu. Kan behoorlijk pijn doen. Heeft hij er last van met slapen of slaapt hij niet op zijn rug?
Ben een beetje Arie moe zo zonder kleren... Of is die discussie hier al gevoerd?
quote:Suze2 schreef op 14 december 2009 @ 19:25:

[...]

Ik heb de gids hier ook liggen maar duhuuuurrrrr vind ik het Yep. Ik heb mijn zinnen op het Newport Bay Hotel gezet. Best lullige prijzen voor 1 nachtje.
quote:amalia schreef op 14 december 2009 @ 19:41:

Ben een beetje Arie moe zo zonder kleren... Of is die discussie hier al gevoerd?Nee, maar ik ben sowieso Arie-moe. Eigenlijk helemaal antiArie, maar goed.
Ik ben Marktmoe
Wat fijn dat Mr J het blijft zeggen Mal, hopelijk zet het door!

Amalia: jammer dat er geen kerstsfeer hing, ik dacht dat dat in Londen heel erg was. Wel fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Hoe is het met de moeheid?

Hel & Suze; Als je van zo,n grote stad, naar een hele kleine plaats verhuist kan ik me voorstellen, dat jullie heimwee hebben, zouden jullie nog terug willen ooit?

Naatie: Mooi kut, dat het nog steeds niet loopt tussen jullie, wel goed dat jullie in elk geval gepraat hebben.

Het werd al geopperd, maar lijkt mij ook een goed idee om eens samen een weekend weg te gaan zonder de kinderen.

Jullie kunnen dan jullie relatie goed onder de loep nemen zonder nabijheid van de kinderen, en er wellicht nog hele mooie dagen van maken.

Sterkte ermee!!

Ik heb even snel gescand, dus hoop dat ik verder niet iets belangrijks over het hoofd heb gezien?
De markt was K U T... ook geen prijs gewonnen met de kraam. Best vaag want er waren eigenlijk geen kramen opgesierd, dus die mensen die de kramen kozen die hadden totaal geen smaak .

Wel in de prijzen gevallen met de lootjes, die ik altijd koop.

Nog leuk ook. Een bon van 10,- van een grillroom & een bon van 20,- van een echte bakker. dat laatste komt goed van pas met de kerst, lekkurr!!!
Morgen heeft Juul kerstviering, en ik heb net alles klaargezet voor de kerstspiezen die ik morgen ga maken. Wordt een vroegertje dus bluhhh...

Ik durf het nu nog niet te rijgen, want wil ook niet dat alles slap wordt of naar hout smaakt!
Wat ga je maken Bam?
Mooi naar dat het niks was Bam, zonde van je tijd dus?

Amaal, maar wat hebbie gekocht dan? Voor jezelf of de kinderen?

Ja die prijzen niet lollig he Star? Jammer want ik heb ook zin in even weg. Liefst met O&N maar dat is helemaal nie leuk nie...

Bam, ik hoef niet meer terug naar Adam hoor. Zo lang zat ik er nog niet. Maar het vertier en Hel, dat was gewoon even raar. Na ja, hormonen he
Is ook nie hartstikke vol nie met oud en nieuw?
Vast, maar voor ik dat kon checken was ik prijstechnisch al afgehaakt
Naar dat het niks opschoot met die kerstmarkt Bam, wat ga je maken morgen? Had je mijn mail nog gehad trouwens?

Hele en Suus, volgens mij wel normaal hoor, dat je naar je oude buurtje terug verlangd, dat heb ik ook nog steeds. Dit huis is wel fijn, zou het op willen tillen en in de oude buurt zetten

Star, vandaag niet heen & weer gereden naar Eetje?

Amalia, ik ben ook Arie-moe hoor. Heb zowieso niks met mannen die op Jezus willen lijken qua looks. Dat lange haar en die vieze baard, bah. Klinkt leuk je weekend weg! Hield je het wel een beetje vol?

Ik wil in het voorjaar nog graag naar Berlijn met zijn drietjes. Denk dat Jonathan dat wel te gek gaat vinden.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 14 december 2009 @ 21:15:

Vast, maar voor ik dat kon checken was ik prijstechnisch al afgehaakt O dachgt dat je naar iets anders keek voor o&n
Jawel naar Eetje heen en weer gesjeesd hoor
Same here Hel en Su. Mis Amsterdam voor geen meter, behalve als ik er in mijn eentje ben (dus zonder kinderen maar met vrienden ). Dan heb ik nog wel eens een vlaag van weemoed. Maar dat is meer naar het ongebonden leventje; deur achter je dicht trekken zonder verantwoordelijkheden en wel zien hoe de nacht eindigd.

Jammer dat het niet leuk was Bam. En nog koud ook!

Ooh, wat ik heb gekocht:

Bij Hamley's voor L een stuk van de Lego Ville trein zodat hij nu een rondje kan maken

Voor B een dubbeldekkerbus, een pyama met lieveheersbeestje bij de GAP en een broek bij GAP.

Voor beiden een kerstbal bij de ZaraHome.

Voor man een nekmassageding wat niet werkt bij Muji's.

En voor mezelf een haarklip bij Muji's, een zwangerschapstrui bij GAP, een zw.blouse en truitje bij Papa's en Mama's en 48 kleine houten kerstdingetjes voor in de boom bij ZaraHome.

Netjes hè? Oja, en heerlijke sloffen bij GAP.

Lang leve GAP. Ha ha mijn zus was helemaal in de gloria dat we ná het eten nog tot 10 uur bij GAP konden shoppen! Ze wilde niet meer weg, zo komisch. Ik heb haar al naar NY doorverwezen

Verder nog wat hoogtepunten gedaan; Buckingham Palace, Tower Bridge, British Museum. Dus ook nog cultureel gedaan
Oja en een Tinkerbell jurkje bij de Disneyshop voor mijn nichtje die 2e kerstdag jarig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven