2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Ha meiden!

Daar ben ik weer! We hebben echt een heerlijk weekend gehad. Prachtig weer! Michmeisje was ook supervrolijk en ging gezellig mee op de fiets, aan de wandel en in de kroeg. Alleen de laatste wandeling (vandaag) had ze er geen zin meer in. Krijsen..... Ze was echt klaar met het gezeul en de kou denk ik. Op de boot terug was ze weer gewoon gezellig. Ik heb haar eindelijk in een fietsstoeltje voorop gehad. We hadden zowel een stoeltje als een fietskar gehuurd, die laatste hebben we ivm de kou het meest gebruikt maar ik heb haar ook in het stoeltje gehad. Wat gaaf zeg!!! Ze zat helemaal te glunderen, in haar handen te klappen en om zich heen te kijken. Ik vond het echt super!

Goed, ga hier bijlezen, jullie lezen mij wellicht vanavond en anders morgen wel weer uitgebreider. Fijne avond allemaal!
Michigan welkom terug!! Wat gaaf he fietsen met je kleine meisje.

Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad.
Hier mijn boekwerkje en dan... naar bed!

Ellein, ik vind het inderdaad heel leuk dat wij hier onderling niet van het constante meten en vergelijken zijn. Dat lees en hoor ik ook wel anders. Maar volgens mij hier vooral wel nuchtere mensen (op de absurd trotse momenten na natuurlijk ). Ik denk dat elk kind wel iets snels, en daarnaast juist iets heel traags heeft. Volgens mij is Michmeisje best snel met haar eerste woordjes en was ze ook een snelle kruiper. Maar daar staat tegenover dat mevrouw nog steeds niet los blieft te zitten en dat het eeeeeeuwen duurde voordat ze bijv. mimiek ging imiteren enzo. Het is maar net wat ze interessant vinden om te gaan doen denk ik!

Teddy, klinkt leuk, die muziekles! Hebben de kinderen dan ook al notie van muziek/ritme, of is het vooral door elkaar heen herrie maken? Je kersthuis klinkt trouwens ook goed. Moeten Michmeisje en ik dan maar kerstliedjes komen zingen bij je, bij gebrek aan een koortje?? Hier gaat het huis morgenavond denk ik in kerstsfeer, heb er zin in!

MissC, wat klink je lief over je meisje en het genieten op de mamadag. Wat kan alle ellende dan weer klein en nietig lijken he, als je knuffelt met je kind? Zie nu dat je je verder wat labiel voelt en 'een beetje' van alles. Dat laatste vind ik heel herkenbaar. Ook al geniet ik erg van 4 dagen werken, ik merk dat ik soms het gevoel heb altijd op ten minste 1 vlak te kort te schieten (als moeder, als werknemer, als vriendin, als sociaal wezen, naar mezelf toe, in het huishouden, noem maar op) en vaker zelfs nog op meerdere vlakken tegelijk ook. Ik probeer me er maar niet te veel tegen te verzetten en me er bij neer te leggen dat ik niet alles perfect kan doen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar proberen te genieten van wat je doet zonder te veel te piekeren over alles wat je dan dus níet doet is toch de beste oplossing volgens mij. "in het moment leven" noemen ze dat geloof ik, al klinkt dat wel weer erg zweverig

Vera, blijf het zo grappig vinden dat onze kinderen ongeveer even groot zijn, en daarmee zelfs fors groter dan Teddy-girl, terwijl die van mij toch een week of 5 jonger is. En ik vind haar echt absoluut niet dik! In het begin is 5 weken verschil natuurlijk best veel maar je merkt toch dat het langzaam maar zeker niet echt meer uit begint te maken. En ook grappig, wij hebben exacte dezelfde constructie voor de autostoeltjes (die 2 in de verschillende auto's). Een voor jou omdat je niet goed in je vel zit. Ik heb je mail erover snel gelezen, ga proberen morgen wat uitgebreider te reageren maar dat red ik vandaag niet meer.

Oh Floortje... wat een naar bericht nou weer. He bah meid, elke keer weer die teleurstelling, het is toch om moedeloos van te worden. En dat Floor-man dan zo stil wordt, voor hem is het ook heel moeilijk natuurlijk. Ik hoop zo dat deze wens van jullie in vervulling gaat, ik vind dat jullie lang genoeg gewacht hebben!!!! voor jullie allebei Mooie nieuwe avatar met een goede gedachte er achter. Daar gaan we voor! En top dat jullie daar met elkaar zo goed over gepraat hebben ook.

Mimp, kleine man ziekjes? Wat vervelend! Hoop dat hij snel opknapt. Vervelend voor jou ook dat je die markt hebt moeten missen! Goed geshopt lees ik. Hmmm krijg er spontaan zelf ook shop-kriebels van. Ook hier zijn de 68 broeken nu toch echt te klein aan het worden. Heb dit weekend nog hele stoere roze bontlaarsjes voor mini gekocht. Klinkt hideous zo maar ze zijn echt heel leuk. Zou ze bijna zelf ook willen hebben

En die arme OGG-mini! Geen feest in zijn buikje. Wat klinkt dat zielig zeg. Zo lastig dat het niet uit te leggen valt aan die ukken! Ik hoop dat de ziekenboeg bij jullie gauw opgeheven mag worden, niks leuk, dat kwakkelen!!! Wat herkenbaar wat je schrijft 'als het om je mini gaat, is opeens alles anders'. Kan me er alleen maar bij aan sluiten!

Rossia, ik heb inmiddels zo'n badje gezien maar die was meen ik 45 euro. Vind ik toch nog wel prijzig, aangezien ze in het weekend vaak in ons grote bad gaat en dan door de weeks gewoon onder de douche. Maar dank voor het meedenken, misschien verander ik toch nog van gedachten! Wij hadden in de kinderwagen geen laken en dekentje, maar de voetenzak van Wallaboo. Heerlijk ding, aanrader wat mij betreft! De Wallaboo deken ziet er trouwens ook comfy uit.... We hadden trouwens net als Mimpje ook een lodger Wrapper maar die gebruikte ik gewoon in huis. Ook een fijn ding! Veel plezier met de laatste voorbereidingen! Enne... perineumzalf, check Vanuit de gedachte 'baat het niet...."

Jobje, goed bezig in het oude huis! Wel naar te lezen dat het met jou en Jobman even niet helemaal soepel loopt. Misschien inderdaad wat quality time met z'n tweeën doorbrengen? Kan erg goed zijn om weer even gewoon Jobje en Jobman te zijn ipv papa en mama. En verder inderdaad wat Floor al zegt: vooral de communicatie open houden en precies proberen te benoemen wat je voelt! Wat betreft de verdeling hier in huis, mag ik mezelf heel gelukkig prijzen, want we doen het echt samen. Komt denk ik ook omdat we beiden evenveel werken. Wat bij ons wel echt heel goed werkt, is dat we 1x in de week even samen gaan zitten, de agenda's naast elkaar leggen, bespreken wat er de komende week allemaal moet gebeuren, een eetlijst maken, boodschappenlijst etc. Beetje planning houdt de boel hier goed draaiende en zorgt ook dat we goed inzichtelijk hebben wat moet gebeuren, zodat we beiden evenveel inzicht hebben. Klinkt misschien weinig swingend en heel burgerlijk maar voor ons werkt het. Succes met het helmpje, ik hoop dat de tijd vliegt en het allemaal erg meevalt!!

Goed, bedtijd, welterusten!!
Goedemorgen!

Michigan bedankt voor je hoofdstuk, zo mis ik mijn krantje niet zo erg

Mini heeft een goede nacht gehad, en wij dus ook. Hij was 's avonds wel erg onrustig maar uiteindelijk heerlijk geslapen. Hij hoest nog ontzettend dus ben blij dat ze vanmiddag even naar zijn longen luisteren.

Verder een relatief rustig dagje voor de boeg, hopelijk scoren mini en ik nog een kerstboom.

Fijne dag allemaal, tot later.
michigan wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten. Mini vindt het ook fantastisch op de fiets. Vaak doet ze ook nog haar armpjes wijd net als die scene in titanic.

Heb je ook mooie foto's gemaakt?

rossia, die creme heb ik niet gebruikt. wist niet eens van het bestaan af. Hema heeft inderdaad slaapzakjes op maat. Bij de prenatal gaat het in cm. mini slaapt nu 90 geloof ik. das wel te lang, maar 70 is te kort.

mimpje gelukkig hebben julle een goede nacht gehad. klinkt schattig dat rendiertje.

Mini had gisteren heel goed in de gaten dat ik wegging en zette het op een krijsen. Uiteindelijk had ik haar stil en slapend. na een uur werd ze wakker. Teddyman heeft de proef op de som genomen en haar laten huilen. Geen succes. na 20 minuten was ze zo overstuur dat ze moest overgeven. Gelukkig was ik zelf niet thuis, want dat had ik nooit zo lang volgehouden. Uiteindelijk heeft ze in een fris bedje heerlijk geslapen tot vanmorgen half 8.

voor de rest
Teddy ik zou dat ook niet kunnen hoor, zo laten huilen. Manlief kan dat ook ietsje beter.

Armen wijd op de fiets, geweldig. Wat genieten zij (en wij!) van dat fietsen he.

Mini heeft door dat hij ""aaaaa"kan roepen en dat dat op een hobbelige weg een heel leuk effect heeft.

Mini was heerlijk aan het spelen in het box en ineens was het doodstil.Languit met een arm door een spijl lag hij te slapen. Zo schattig. Nu ligt hij al een uur in de box! Maf kind.
Helemaal vergeten, OGG hoe was het gister bij de vlos? En heel veel succes/ plezier vandaag. Laat je weten hoe het ging?
OGG, hoe wat het gister? En hoe is het met de ziekenboeg? En vandaag de nekplooimeting zie ik. Spannend. Duimen draaien hier.

Mimpje, wat schattig dat mini in de box in slaap is gevallen heerlijk gezicht! Succes met je kerstbomenjacht.

Teddy, werkze vandaag! Laten huilen van mini heeft geen succes gehad dus . Hopen dat die "fase" snel weer voorbij is. Hoe gaat het met je boek?

Michigan, wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het weekendje. Lekker uitgewaaid, genoten van elkaar, van het weer, wat wil een mensch nog meer ?

Rossia, ik heb die creme niet gebruikt. Had ik misschien beter wel kunnen doen, maar ja, das achteraf....... haha. De laatste hand aan het kamertje, leuk leuk. Volgens mij is het prachtig! Wij hadden een kleine slaapzak voor uk die hij in het begin aan had (in ieder geval toen hij zo met zijn benen ging trappen dat de deken steeds af ging), die was kleiner dan 70. Daarna heeft hij 68-80 van de H gehad, een dunne, en een dikke 70 voor vorig jaar de winter en nu ligt hij in een dikke 90 van de P en overdag nog in de 68-80 van de H, maar die is aan vervanging toe want hij kan zijn benen niet meer helemaal strekken volgens mij, oeps.

Jobje, praten, praten, praten, dat is toch wel belangrijk in een relatie. Praat vanuit jezelf, goh schat, ik vind dat het niet zo lekker loopt, ik heb het idee dat..... ipv jij doet nooit wat in huis, jij doet nooit wat met mini. En spreek dan af dat je niet meteen in de verdediging gaat maar dat dat de dag erna kan, zodat jullie allebei kunnen nadenken over wat de ander vindt en hoe de ander dingen ervaart. Werkt bij ons wel in ieder geval. Vriendlief heeft altijd een "gewenningsperiode" nodig . Even tijd om dingen te laten bezinken..... haha.

Floor, volgens mij hebben jullie dat praten wel onder de knie. Fijn om op die manier bij elkaar steun te vinden en samen tot een goed "plan de campagne" te komen.

Gorgi, hoe gaat het met jou? Geniet je lekker van je verlof? Schiet het op met het kamertje?

In huize Ellein gaat alles goed. Uk is zo vrolijk. Ik moest vanochtend lachen om zijn verbaasde gezicht: meneer vond een panty toch wel raar voelen aan mijn benen . Het is zo'n schat . Morgen lekker mamadag, ik kijk er nu al naar uit. Afgelopen week voor mijn gevoel te weinig tijd voor uk gehad ivm het vele werken dus deze week ga ik op en top van hem genieten! Donderdagmiddag prikken voor de mex griep dus dan werk ik ook maar iets meer dan een half dagje, vrijdag vrij saampjes met vriendlief, heerlijk!
hmmm mijn mannetje zal wel moe zijn. Om 10.45 uur werd hij wakker, aankleden fruit eten en spelen. Toen om 11.45 even in de box gezet omdat ik een was wilde doen en hij in zijn eentje beneden niet te vertrouwen is.

Kom ik beneden......slaapt hij weer! Ik snap er niets van.

Arm kind zijn moeder legt hij gewoon te laat in bed.
Mimpje, leuk he de boomversieren. Gewoon lekker tutten en het gezellig maken. Beetje matige aflevering van GA, echt een midden in het seizoen stop. Ach volgende week weer verder met PP, die eindigde ook super spannend! FIjn om te horen dat mini een goede nacht heeft gehad. Ben benieuwd wat de ha vanmiddag zegt. Ze moeten het maar goed in de gaten houden.

Michigan, heerlijk weer zo'n roman. Wat hebben jullie een heerlijk weekend gehad. Wat super gaaf dat ze voorin het stoeltje zat. Genieten. Ben benieuwd naar de foto's of heb je zo hard gefietst dat je die niet gemaakt hebt.

Het is inderdaad nog best prijzig. Denk ook wel heel handig als je geen bad hebt, maar dat is bij jullie niet het geval. Nou je roept maar als je toch de website link wilt hebben.

Teddy, ze mist mama dus echt als je er niet bent. Die teddyman, heeft het zwaar te verduren had. Gelukkig is het goed gekomen en heeft ze heerlijk geslapen.

OGG, hoe is het met de misselijkheid. Vandaag de nekplooimeting, wat spannend! Heb je de uitslag ook gelijk?

Ellein, hahaha, hij vindt een panty niet helemaal geweldig? Je hebt goede vooruitzichten. Goed dat je lekker gaat genieten van je mamadag en vrijdag lekker met z'n allen vrij, dat wordt dus helemaal een feestje! Heerlijk hoor!

Bedankt voor de tips en trucs betreffende het slaapzakje. Ik ga op zoek! Trouwens wat ik ook lastig vindt is een hanglamp voor in het kamertje. Iemand daar nog goede tips voor. Kom op internet wel wat tegen, maar de keuze valt me een beetje tegen.

Toch handig zo'n virtuele vraagbaak.
Rossia wij hebben geen hanglamp maar een plateau, een wolk met sterren en maantjes. Erg leuk al zeg ik het zelf.

Ben je al bij een echte lampen zaak geweest? Daar hebben ze ook veel kinder lamp

Mini is weer wakker dus we gaan samen op kerstbomenjacht!
Missc, gaat het een beetje?

Vera, ik heb je mail gelezen, wat naar allemaal, ik zal nog reageren.

Michigan, wat gaaf jullie weekendje weg en dat fietsen klinkt helemaal leuk, daar verheug ik me nu al op!

Teddy, wat zielig dat huilen, komt dat doordat ze nu eenkennig is?
Mijn laptop doet een beetje raar, daarom postte ik het eerste stukje vast.

Rossia, hou je het werken nog vol? Vast geen motivatie meer of wel? Hoe lang moet je nog tot je verlof?

Mimpje, schattig van dat slapen in de box. Komt het niet door zijn ziek zijn?

Bedankt voor je reactie op hyves! Kusje terug voor jouw mini!

Vanmorgen het helmpje wezen aanmeten. Duurde wel 2 uur! Daarna heeft ze hem opgehouden en mocht ie na 2 uur weer even af. Maar het was geen succes. Ze moest elke 5 minuten huilen en was dan weer even stil. Verder moest ze op een gegeven moment overgeven. Toen na 2 uur het helmpje afmocht was ze snel weer helemaal vrolijk. Ze had ook helemaal kletsnatte haren van het zweten en wij vonden het helmpje erg lelijk staan...

Eigenlijk moest de helm na een kwartier weer op, maar ze had ook een rode plek op haar voorhoofd en ik wilde dat ze eerst even goed zou slapen, voordat hij weer opgaat. Nu ligt ze lekker te slapen en straks moeten we haar weer kwellen. Zo zielig. Hoop dat ze er snel aan gewend raakt...
Rossia, ik heb de eerste maanden helemaal geen slaapzakje gebruikt. Ze sliep gewoon in haar kleertjes en ze trapte ook nooit de dekens af. Pas nu hebben we maat 68-80 van de H. En nu doen we haar in haar rompertje in de slaapzak en dan ook nog de dekentjes er een beetje overheen.
Jobje, wat sneu dat mini last lijkt te hebben van het helmpje. Niet zo gek natuurlijk, maar het lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo verdrietig te zien. Alles voor het goede doel, maar het lijkt me voor jullie ook niet makkelijk . Hopen dat ze er snel aan "went" en dat het het gewenste restultaat heeft. En dat jullie eraan wennen, voor zover mogelijk.

Mimpje, kleine slaapkop heb je zeg! Hij zal het wel nodig hebben dan . Ben je geslaagd voor een kerstboom?

Rossia, wij hebben heel eenvoudig een plafoniere hangen. Net als op alle andere kamers boven en in de hal. Lekker makkelijk . Toch nog maar even online verder shoppen voor een leuke lamp dus. Ik hoop dat uk als hij 16 is pantys nog steeds naar vindt, des te langer blijft hij van de meiden af, scheelt ons weer een hoop kopzorgen
Jobje wat erg om je meisje zo te zien! Arme minijobje.

Hoop dat ze er snel aan gaat wennen en weer vrolijk kan zijn.

Voor jullie is het natuurlijk erg wennen, heel ander gezichtje zo.

Ellein we zijn geslaagd voor de boom. Het is een klein mooi boompje geworden. Vanavond versieren dan maar.

Net nog bij de huisarts geweest. Mini is erg verkouden en dat slijm loopt s nachts zijn keel in daarom moet hij zo hoesten. Nu moeten we met zoutoplossing overdag proberen het slijm op te lossen.

De koorts komt hier ook vandaan. Gelukkig niets ergs!

Zijn koorts is over nu dus morgen probeer ik hem gewoon bij het kdv. Hoor het wel als het niet gaat.

Ellein....ik gok zomaar dat panty's dan niet meer gedragen worden....:-d
Hoi meiden, ben ik ook weer.

Jobje het wat sneu zeg dat mini last lijkt te hebben van het helmpje. Ik hoop echt dat het gewoon wennen is. En ja mooi is het niet, maar bedenk je dat ze je later echt dankbaar is. Zo wordt ze wel een nog mooiere meid!

Mimpje jou arme mini zeg, nu weer last van slijm. Hoe gaat het met de reflux?

Ellein, hihi dat van die panties ken ik van andere kindjes idd. Ze vinden dat maar wat gek.

Rossia kan je niet helpen met de lamp vrees ik. Ik vind wat Mimpje oppert wel leuk klinken idd.

Michigan heerlijk boekwerk weer. Lijkt me trouwens lastig dat mini wel kruipt maar niet los kan zitten, of valt dat mee?

OGG hoe was de echo?

Meiden ik had gisteren ineens toch weer hoop. Het bloedverlies was helemaal gestopt. Heel de dag en heel de nacht. Dus feitelijk alleen zondag wat bloedverlies gehad en dat was maar weinig. Zelfs al gedacht om te testen. wilde dat bij thuiskomst doen vandaag. Maar helaas vanmorgen was het ineens toch feest. Nou ja weten we weer waar we aan toe zijn!

Manlief is vanavond niet thuis, saai dus. Nou ja ik zal me wel vermaken denk ik.

x Floortje
Ah, nee toch Floor. Had je toch weer wat hoop, en dan was het toch weer valse hoop. Bah. En dan ook nog zo'n saaie avond in het vooruitzicht. Met thee op de bank?

Mimpje, veel plezier met het optuigen van de kerstboom! Die verkoudheid hebben we hier volgens mij ook. Hoesten als een oude man 's nachts, terwijl het overdag wel meevalt. Ik hoop dat mini snel opknapt!
mimpje wat schattig dat mini zo lag te slapen in de box. heb je er een foto van gemaakt. dat van dat slijm herken ik wel. mini verslikte zich daar heel vaak in.

ellein hihi uk houdt niet van panty's. geniet van je mamadag morgen.

jobje wat sneu dat mini zo'n last heeft gehad van het helmpje. ik hoop dat het een kwestie van wennen is en dat ze snel weer lacht.

rossia, hier hangt ook een hele saaien plafoniere. net als ellein dezelfde als op de hele bovenverdieping. heb de lamp nauwelijks aan, gebruik bijna altijd het lampje op de commode.

floortje ik zal toch een gaan bellen met moeder natuur hoor. nu zijn het geen spelletjes meer! sjonge zeg, nou weet je toch nooit waar je aan toe bent?

ik twijfel nog steeds over de prik morgen. hink zo tussen wel of niet. dan denk ik stellig: ik doe het niet. mini voelt zich niet lekker de laatste tijd...en dan denk ik weer: doe het wel. dan heb ik er in elk geval alles aan gedaan. Wacht even de nacht af. ze is nu weer huilerig en hangerig.

ga nog maar even boven kijken

tot later
Teddy wat heb je een gave avatar! Doe je weer mee met de wedstrijd?

Hoop dat je meisje een beetje wil slapen vandaag. Over de prik kan ik je niet helpen. Wij twijfelden ook erg maar voor ons was de beslissing al gemaakt. Mini had koorts.

Floortje wat shit zeg. Toch nog hoop, en dan is dat een behoorlijke teleurstelling!

Jobje hoe is het nu? Moet mini er vandaag ook al mee slapen?
tnx mimpje. ja doe weer mee. heb vanmiddag weer wat gesleuteld.

Mini slaapt inmiddels lekker.
Hoi, ben ik ook weer even! Heb wel steeds meegelezen hoor maar te druk of moe om te reageren.

Anne gefeliciteerd meid! Hoop dat je toch wel een beetje kan genieten van je zwangerschap. Ben benieuwd hoe het nu gaat? Ik duim heel hard dat je over een maand of 8 een mooi klein meisje of jongetje in je armen hebt.

Ellein hahaha mini houdt niet van panty`s! Ik geef `m groot gelijk, ik vind ze ook vreselijk zitten. Las dat mini al stapjes los doet, knap hoor. Hier nog steeds een mini die het vertikt om te lopen. Maar zoals Michigan al zei, elk kind is anders en gaat in andere dingen weer sneller. Ik maak me er dan ook niet druk om maar het lijkt me zo leuk als los gaat stappen. Geniet morgen maar lekker van je mamadag! Ik hoop dat het net zuilk lekker weer wordt als vandaag.

Maki hoe gaat het met jullie en alle plannen?

Teddy wat vervelend dat mini niet lekker in haar velletje zit. En dan gister ook zo huilen omdat jij weg ging. Hangt ze heel erg aan jouw? Angel-mini vindt gelukkig papa en mama even leuk! Wij hebben ook niet geprikt, de vorige keer kon niet omdat mini ziek was en nu dacht ik laat maar zitten ook! Nu de hele mediahype gesust lijkt, ben ik ook wel weer wat minder bang voor DE griep. Je hebt nog een nachtje om te bedenken wat je doet.

Michigan klinkt als een leuk weekendje! Leuk dat mini het fietsen zo leuk vond.

Vera heb je mail gelezen, wat vervelend allemaal. Hoe was het gisteravond wel een beetje kunnen genieten? Hoop dat je morgen een rustig mamadagje hebt.

Jobje niet leuk als het even niet lekker gaat in je relatie! Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere: praten en nog eens praten! Aangeven wat je dwars zit en geen verwijten maken. En dan dat helmpje! Wat naar dat mini er zo van overstuur was, ik denk ook dat het tijd kost om aan dat ding te wennen. Het zit vast niet heel comfortabel, maar het is voor een goed doel. Ik zag de foto`s op de mail, wat een prachtige meid hebben jullie zeg! Die ogen...............Geweldig!!!! Oh en die laptop heb je toch pas net?

Rossia volgens mij wordt het een super mooi kamertje! Ik heb die creme niet gebruikt, nooit van gehoord ook! Gelukkig ook niet nodig gehad. Ik heb even een link op de mail gezet met leuke kinderlampen. Wij hebben daar ook ons lamp vandaan. Je hebt hele prijzige lampen maar ook goedkopere.

OGG hoe was de echo en de nekplooimeting? Is de ziekenboeg een beetje over bij jullie?

Gorgi het komt al dichtbij voor jouw. Ben je al helemaal klaar voor de komst van de baby. Ik denk trouwens dat jullie een jongetje krijgen.

Mimpje wat vervelend dat mini weer last heeft van de reflux. Hoe kan dat eigenlijk weer terug komen? Ik dacht altijd dat het te maken had met het maagklepje wat nog niet helemaal sluit. Lief mini die zo ligt te tukken in de box. Hij had het vast nodig die extra slaapuurtjes.

MissC even een dikke knuffel voor jou! Het kost ook tijd om werk en thuis goed te kunnen combineren. Het is niet fijn om tegen je werk op te zien, zo begin je de dag al rot en blijf je daar eigenlijk de hele dag een beetje in hangen ook als je weer thuis bent. Hoop dat je inmiddels al wat beter in je vel zit en uitkijkt naar die 2 weken vrij met je mooie gezinnetje.

Bep hoe is het nu?

Hier gaat het weer helemaal zn gangetje. We zijn in rustiger vaarwater. Nog twee dagen werken en dan hebben we vakantie. Zijn we lekker even met zn drietjes, ik kijk er echt naar uit. Met mini gaat het helemaal super, ze is vrolijk en kletst de oren van mn hoofd. We hebben vandaag de kerstboom neergezet en de hele dag roept ze: ''boom'' en ''mooi''. Morgen lekker weer een mamadagje!

Fijne avond meiden!
Gelukkig Teddy, hoop dat ze dat de hele nacht vol gaat houden.

Zo raar met die avatars, nu zie ik weer je oude....

Nog drie dagen "werken" alleen maar leuke dingen. Morgen maar tot 11.30 kerstmusical kijken. Donderdag kerstdiner en overdag kerststal kijken in kerk. Vrijdag dan kerstdienst in de kerk. En de middag vrij.

En dan heerlijk twee weken vrij. Vorige vakantie viel wat in het water door de knie van manlief. Nu gaan we extra genieten. Met z'n drieën maar ook af en toe mini naar het dagverblijf.
angel wat fijn dat jullie zo genieten met z'n 3tjes. lekker zeg zo samen vakantie.

mini hangt niet echt heel erg aan mij, maar ben wel degene die haar het beste troosten kan. teddyman heeft misschien ook minder het geduld dan ik. ik kan zo minuten lang op haar kamertje zitten als ze huilt. zachtjes zingen, beetje aaien.. teddy,an geeft het iets eerder op. maar als teddyman thuis komt van z'n werk ben ik out of the picture. dan moet en zal ze naar papa. wapperende hapjes, trappelde beentjes. oeh papappapapapa

mimpje jij ook al bijna vakantie. ben helemaal niet jaloers...
Angel wat fijn dat het weer rustig is bij jullie. En dan miniangel al zo aan het kletsen. Wat heerlijk! Geniet lekker straks met z'n drietjes.

W.b.t de reflux waarschijnlijk is het bij mini niet alleen het maagklepje maar iets met het middenrif. De huisarts zei vandaag nog dat het echt zomaar van de een op de andere over kan zijn.

Ik vind mini echt stukken vrolijker sinds we weer met de medicatie zijn gestart. Maar ja het sprongetje is ook net voorbij....het blijft gissen met die kleintjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven