***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Swissie, hier wordt ook heel hard voor je geduimd! Sterkte!
Lieve Swiss, ook ik denk aan je en hoop op goed nieuws! Sterkte vandaag!
Hoe laat is Swis aan de beurt?
Joepie, ik heb het kerstkado van mijn leven gehad!

Alles ziet er helemaal goed uit. Ben compleet gezond.

Op 2 maart komen de volgende testen, en 9 maart de volgende shot. Joepie, joepie, joepie!
Lieve lieve swiss wat een opluchting.

Wat ben ik vreselijk blij voor jullie. Tranen springen in mijn ogen.

Geniet ervan en ga lekker van jullie huis en de champagne genieten vandaag.

xx
Laat de champagne maar knallen!!

Lieve Swiss wat een ontzettend mooi bericht. Wat een opluchting!!!!!
Wauw, wat een geweldig nieuws lieve swiss. Super!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Super, Swissie!!!!

Heerlijk nieuws!
Oh wat heerlijk dit goede nieuws, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen van blijdschap. Laat de champagne maar knallen!!
JEUH!!!!

FANTASTISCH!!!!
Wat een geweldig nieuws Swiss!! Proooooooost!!
Joehooooooo!!! Geweldig nieuws zeg!! Suuuper!!!!

Ik ga vanmiddag een groot stuk taart eten ter ere van jou!! (Kaj is jarig)!!!!

De slingers gaan hier uit!!! Voor Swiss, en voor Kaj!

Swissie ik ben enorm blij voor je!!!
Gefeliciteerd Kaj!

Wij hebben de tweede prik gehaald en Puk is stoer: '"het prikje doet even pijn, maar dat is zo over hoor mama".

We moesten eigenlijk om 9:30, maar we werden pas om 9:15 (!!) wakker, dus zijn we maar wat later gegaan. Was ook geen probleem gelukkig.

En ja, de kerstboom is mooi! We hebben altijd een echte. Ik vind het wel wat gezelligs hebben om er een uit te zoeken en het huis ruikt zo ontzettend lekker.
Swis! Mens, wat ben ik blij! Wat een supernieuws! Ha, voor het eerst zat je er naast met je gevoel! Joh, je zal zien dat je 110 wordt en iedereen hier overleeft! Wedden?

Mees heeft er weer een woordje bij: kaas. (spreek uit als "kaka") Hij gaat hard met praten de laatste tijd!
Fachat & Fachatman, gefeliciteerd met Kaj!
Swiss wat een geweldig nieuws! Wat een opluchting!! Maak er een feestdag van!

Wat een stoere puk! Luna moet donderdag de tweede prik halen en heeft de eerste keer ook geen kik gegeven.

Lara over het algemeen loopt het allemaal wel hoor! Ik vond het alleen heel erg zoeken in het begin. Als ik bijvoorbeeld Luna aan het voorlezen was voor het slapen gaan en Rosa begon te huilen.....ik vind Rosa nog te klein om te laten huilen maar wil Luna ook niet het gevoel geven dat ze de tweede keus is. Kwam er dus op neer dat ik naast het bed van luna zat met Rosa aan de borst.

Maar ik vind het vooral genieten hoor, maak je niet druk! Het is zo mooi om te zien hoe gek Luna op haar zusje is!
Gefeliciteerd met Kaj!! :-X

Heb net met de kinderarts gebeld. Maandagmiddag een uitgebreide check. Robbie ziet er vandaag zo mogelijk nog vermoeider uit..

Zucht.

Moet boodschappen doen enzo.
Goed dat je met Robbie langsgaat Xaloy, je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

Chance, fijn dat je ook lekker geniet van je meisjes, ik vind het ook leuk om te zien hoe lief Zahra voor Yasemin is (en omgekeerd ook!) Gisteren gingen ze krijgertje spelen, maar dan kruipend, echt lief hoor!

Hier nog een grappig filmpje van Zahra (wel gedraaid helaas)

http://www.youtube.com/watch?v=sKQKF74JcUY
Vandaag was een superdag. We zijn ook nog eens geslaagd in het vinden van een vloer voor het nieuwe huis. Zijn helemaal blij.

Hebben net pizza gekocht wat we zo gaan eten. Feestje vieren. Bubbels voor ons en rivella voor Finn!

Xaloy, ik vind maandag middag nog wel erg lang duren hoor. Kan je niet iets eerder? Anders misschien even bij het ziekenhuis voorbij?

Gefeliciteerd Kaj! Fachat en man natuurlijk ook.

Stoere Puk!
Wat lief Zahra!! :-)
Wat gaaf Swiss dat alles okay is

Kaj gefeliciteerd !!

Xander durft niet in het pierenbadje, maar wel in plastic zwembad thuis.

Vandaag dus laatste dag therapie, heb een boekenbon van 20 euro gekregen, ga ik donderdag eens mee shoppen !!
Fach, gefeliciteerd met Kaj!

De jongens hebben vanmiddag ook hun tweede prik gekregen en zo stoer als Puk was, zo verdrietig en boos waren die van mij! Het was aan de ene kant ook wel schattig: Steijn kreeg een prik en gaf geen sjoege, maar Hugo begon keihard te huilen! Empathisch kereltje.

Vanmiddag heb ik gehoord dat een van mijn liefste vriendinnen een nieuwe baan heeft. Ik ben superblij voor haar, maar ik vind het wel erg jammer dat ze helemaal naar Breda gaat verhuizen!
YEAAAAAAAHHHH wat een geweldig nieuws Swiss!!! kwam speciaal voor jou even kijken vandaag, superdesuper!!

Kaj gefeliciteerd!!!

Layla: geweldig dat filmpje.Fleur draait ook zo graag rondjes en dan zegt ze: 'ik heb draaimolen' haha

Gisteren was Draakje hier met Noah en Thomas, wat een schatjes zeg! Fleur heeft leuk gespeeld met Noah (en hem gebeten tijdens het krokodil spelen, wat een klein krengetje he ) Fleur had het vanochtend ineens over de trampoline, dus we komen in het voorjaar zeker een keer spingen Draakje!! Ik za ze proberen op te voeden, zodat ze zich gedraagt dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven