Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker lompe opmerking Star. Je zou haast moeten zeggen: die koe staat al voor me, en nou wegwezen.

Lomp wijf.

Lig ik net lekker in bad (had het zoooo koud en B sliep eindelijk en L is uitbesteed) gaat de bel. 2x. Vind ik zo a-relaxt! Ben natuurlijk lekker blijven liggen, maar toch onderbreekt het de ontspanning

Vanmorgen 2e prik gehaald. Zei vanmorgen tegen L: we gaan iets doen wat je niet zo leuk vindt, weer een prikje halen.

Oh, maar dan krijg ik toch een dropje?

Zo simpel is het.

Totdat hij aan de beurt was; moord en brand dat hij zijn trui niet uit wilde. Ik dacht al: laat die hele prik maar zitten. Nouja, ze zijn beiden een stuk vertrouwen in me kwijt boehoe maar iig redelijk beschermd.

Toch...?

Slik.

Daarna nog L naar school gestuurd waar hij anderhalf uur heeft lopen huilen geloof ik, want hij wilde niet. Oooh, arm kind. Ik denk dat ik maar een paar ochtende skip in januari, hij vindt er niets meer aan.

Oh Hel, hebben wij nog een afspraak staan? (of belde jij net aan ? )
Prachtopmerking Amalia.

Je bent erg aardig geweest voor L vandaag dus
Goedemiddag allemaal,

Ben weer aan het werk, nou ja werk er is niet zo heel veel te doen dus het valt wel mee. Heel druk met mijn eigen site en avatar

Hier liggen de kerstkaarten ook nog in het bakje "to do"

Star, wat een megamuts! Echt, sommige mensen zijn gewoon van een andere planeet. Leuk naar Disney! Heeft vriend al besloten welk hotel het wordt?

Amalia, klinkt wel erg gezellig allemaal jullie weekendje. Jou dag, vandaag, klinkt dan weer wat minder Wij moeten do voor prik nr 2 en ik twijfel nog heel erg.

Suze, wanneer kan je langs bij de HA? Goed dat je er even naar laat kijken.
Suze, heb jij nog iets gehoord van het KDV over het wennen?
Leuke avatar Enka

Vriend heeft me om prijzen van 2 hotels gevraagd, dus hij mag kiezen.
Ik heb vanmiddag kaartjes besteld voor de winterefteling, T is nu nog gratis en het leek ons wel leuk om te doen in de kerstvakantie. Alles betaald met de airmiles. Dus dat scheelde ook een hoop
Winterefteling is leuk

Al zou ik het niet doen als het zo koud is, wij waren vorig jaar echt bevroren.
Nee als het zo koud is ga ik er ook niet lopen, alhoewel, nu kan ik tenminste in wat meer attracties. Bijna 4 jaar geleden waren we er ook met man's familie. En stond ik steeds met mijn bolle buik met warme chocomel bij een kampvuur met alle tassen
Ook leuk
Ja, als ik daar aan terug denk, ha ha een week voor de uitgerekende datum waren we er. Ben ik geloof ik nog wel in de Pandadroom geweest.

Willen jullie een paar dagen of 1 nacht? Ceetje is toch nog gratis?
Bam, ook niet leuk dat het zo is gegaan op de markt. Kan me voorstellen dat je het wel even hebt gehad daarmee. En je spiesjes klinken erg leuk/lekker!
Wat een gezelligheid hier. Wij hadden vanmiddag een gesprek op het KDV over hoe Mr J het nu doet daar en ze vinden hem erg gegroeid. Ze proberen nu wel weer een beetje af te leren dat hij een beetje lomp is naar de andere kinderen, samen spelen dus.

Daarna lekkere warme wantjes gekocht van Bart's. Jonathan koos zilveren, wel stoer hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn te horen Mal! Zilver, da's schattig.

Leuke kerstkaart trouwens

Kinderen t/m 6 jaar zijn gratis want het is Mickey's Magische Jaar Enka Verblijf trouwens. Als ik losse toegangskaarten zou kopen zou Ceetje ¤43,- kosten.
J had toch al een jas??? Of hebben alle kinderen hier 2 jassen? In de winter hou ik het bij 1 hoor.

Hele leuke avator Enka!

Hmm, wilde ook naar de Winterefteling met de Airmiles nu B idd nog gratis is, maar als ik dat koude verhaal van Star hoor twijfel ik wel weer heel erg...

43 euro voor een los kaartje Star! Wow, wat een geld hè? Gaat toch nergens meer over?

Hmm, B net met verhoging uit bed gehaald. Bleek trouwens dat zijn knuffel eruit was gevallen, vandaar dat hij 5 kwartier lag te huilen/spoken Had dus toch even moeten kijken. Gaat lekker met mij vandaag, dat moederen. Zucht.

Weet nu neit of het door de prik komt of dat hij sowieso al ziek zou gaan worden, want hij hoest en het snot stroomt eruit. Meestal wordt hij dan koortsig. Sneu.

Maar hij is nog wel vrolijk gelukkig.
Oh WANTJES. Lezen Amalia.

Ik ken die zilveren niet, stoer!
Deze zijn het:

Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk Mal!

2 wantjes Amalia

Twee jassen ook trouwens. Vier met die van vorig jaar meegeteld

Aaaaah knuffel voor zieke B!
Leuk Mal.

Niet echt jouw dag dus vandaag Amalia?

Hier ook 2 winterjassen, eigenlijks 3.

Ik vind een zomerjas niet zo nodig om 2 te hebben, maar winter wel.
ohh B ziek? beterschap!
Juul is weer goedgekeurd. 1.09 en 16.5 kilo

Zijn ogen waar erg goed!

Juul is weer strontverkouden, en dat slaat op zijn longetjes, ze vertelde ook dat het daar weer helemaal omzat, dus ze raadde aan om hem als hij zo verkouden is te helpen met een puf.

Omdat het bij Juul vaak op zijn longetjes slaat.

Deze cbarts was een vervangster, maar echt heel oplettend, en zorgzaam, ze wist ook heel goed waar ze mee bezig was ( daar heb ik bij sommige cb artsennog wel eens mijn twijfel over ). Ik vond haar echt erg alert, alles wat ze vertelde of vroeg klopte helemaal. Ze heeft een brief meegegeven, voor de huisarts, morgen maar bellen.

Hij heeft ook de prik gehad, en hij was not amused!

Maar met een dikke tijgerpleister op zijn arm, was het weer vrij snel oke! Hij mocht ook niet af, toen hij naar bed ging zojuist
ieieieie, B wordt steeds zieker

Tsss vent haakt af bij kerstborrel straks. waarom sta ik altijd alleen te intergreren? Zo irritant. Heb er ook geen zin in, ken niemand en het is familie vd gastvrouw dus schiet ook niet op.
Dan ga je toch niet Amaal?

Sterkte voor Juul ook!
Je hebt een goed excuus om af te bellen Amalia, du slekker thuisblijven zou ik zeggen!

Sneu zeg voor de kleine man.

Dank, Star. Hij is hartstikke vrolijk hoor, en niet echt ziek. Hij is gewoon strontverkouden.
Toch vinnik het sneu van die snotkoppies

Ik ben op fietsjacht voor Juul, waarschijnlijk wordt het deze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven