beetje hulp nodig..

13-12-2009 03:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het klinkt heel zwak maar ik heb een beetje hulp nodig..

Drie maanden geleden ben ik moeder geworden van mijn lieve zoon. Helaas is de relatie met de mijn ex twee maanden geleden kapot gelopen. Om een lang verhaal kort te maken komt het er op neer dat mijn ex vroeger vaak drugs/drank nuttigde. Op een 'onschuldige' jonge jongens manier. Ik wist dit. Maar in de drie jaar dat wij een relatie hadden wist hij dit erg goed te beperken.

Samen gekozen voor het ouderschap, maar in mijn zwangerschap ging het al goed mis. De drugs drank waren ineens weer erg aanwezig. Met gevolg dat ik vele nachten heb moeten wachten tot mijn ex eindelijk thuis wilde komen na een heftig nachten. Smsjes naar andere vrouwen aangetroffen, datingsites, enzovoort. Alleen maar onder invloed van drugs/drank. Vertrouwen van mijn kant kapot, ik kon dingen niet vergeten. Een schoonmoeder die alles ontkent als gevolg dat de band die ik met haar had totaal is verslechterd. Wantrouwen, buien, spanningen waren aan de orde van de dag. Aantal keer tijdens mijn zwangerschap even uit elkaar geweest met hoop op verandering, maar helaas steeds van korte duur.

Bevallen, en na de bevalling ging het even goed. Tot zijn gedrag weer compleet terug keerde. Nu dus met een baby in het spel. Besloten weg te gaan en niet meer terug te komen voor hij echt veranderd.

Nu twee maanden verder is alles nog hetzelfde. Hij geeft mij de schuld van zijn gedrag. Ziet zijn fouten totaal niet in. Neemt geen verantwoordelijkheid. Is wel gek op zijn zoon. Twee weken kan het goed gaan maar dan vervalt hij weer in een weekend vol drank en drugs. Met het oog op de mooie momenten en hoop op de toekomst heb ik volgehouden.

Vandaag met zijn drieen geweest maar vanavond weer bericht gehad van een vrouw. Dat hij haar benaderd.

En nu wil ik los, los van hem. Want ik denk dat dit nooit veranderd. Maar nu komt mijn probleem ik kan hem heel heel erg moelijk met rust laten. En ik wil hem niet meer bellen. Ik wil niet meer achter hem aanzitten. Als er nog wat is tussen ons en dit een fase is, zal het niet gauw veranderen zolang ik zo achter hem aan zal blijven lopen. Ik wil mijn trots terug. Ik wil dit overwinnen. En misschien heel raar, misschien leest niemand dit, Maar ik ga hier elke dag laten weten dat ik hem die dag met rust heb gelaten. Ik zie dit als een steuntje in mijn rug..
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het? Ik kijk elke dag even dus ik ben benieuwd hoe het gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven