Mannen die Hyven....
woensdag 16 december 2009 om 15:10
Ik heb mijn oog laten vallen op een lekker hapje, echter het hapje brengt enorm veel tijd op Hyves door, leuke strakke meiden op zijn profiel. Ik ben afgehaakt, mijn onderbuik gevoel zegt laten gaan dat hapje! Echter hij is wel heel erg leuk...
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?
woensdag 16 december 2009 om 15:35
Wat een onzin is dit zeg, alsof Hyves gedrag persé iets zegt. Het is misschien kwetsbaarder, maar ik zou willen dat mensen zich wat meer IRL met elkaar zouden bemoeien! Op een afstandje inschatten hoe hij in elkaar zit en op basis van bijna niks conclusies trekken is echt onzinnig én dom, zeker als blijkt dat je helemaal fout zit. Ga wat met hem drinken en vraag eens luchtig hoe hij met internet omgaat, en voila!!
Oh en je kunt ook gewoon je computer aan hebben staan terwijl je ingelogd bent de hele dag en dan af en toe een blik op je pagina werpen..
Oh en je kunt ook gewoon je computer aan hebben staan terwijl je ingelogd bent de hele dag en dan af en toe een blik op je pagina werpen..
woensdag 16 december 2009 om 15:36
quote:marie_liselotte1981 schreef op 16 december 2009 @ 15:30:
ja maar, ja maar, ja maar..
- mannen en vrouwen die op een kantoor werken, zijn heel de dag online
- mannen en vrouwen die studeren, zijn ook heel de dag online
- Blackberry's, I-phones, Omnia's..weet ik het...ook heel de dag online
Persoonlijk ben ik ook minimaal 17 uur per dag online..
Snappie??Snap het, ik wilde gewoons eens iemand anders zijn mening, ik moet het denk ik wat luchtiger bekijken. Zal het tijdsverdrijf dus met een korrel nemen
ja maar, ja maar, ja maar..
- mannen en vrouwen die op een kantoor werken, zijn heel de dag online
- mannen en vrouwen die studeren, zijn ook heel de dag online
- Blackberry's, I-phones, Omnia's..weet ik het...ook heel de dag online
Persoonlijk ben ik ook minimaal 17 uur per dag online..
Snappie??Snap het, ik wilde gewoons eens iemand anders zijn mening, ik moet het denk ik wat luchtiger bekijken. Zal het tijdsverdrijf dus met een korrel nemen
woensdag 16 december 2009 om 15:38
Hyves vind ik zelf niet onvolwassen, het is hoe je ermee omgaat. Voor mij is het een leuke manier om een beetje te zien wat vrienden die ik weinig zie bezig houdt en om daar af en toe op te reageren. Zou hou je makkelijk contact met mensen met wie je niet persoonlijk genoeg bent voor lange mails of telefoongesprekken, maar die je wel leuk vindt.
woensdag 16 december 2009 om 15:48
ja mijn vriend kreeg ook nauwelijks krabbels zoals iemand eerder zei, tot ik er achter kwam dat hij met jan en alleman(vrouw) prive berichten zat te sturen waarin zelfs zn relatie besproken werd! (negatieve zin)en niet te vergeten het geflirt....sorry ik haat hyves in combinatie met mijn vriend. Maar dat wil niets over jouw "hapje" zeggen....
woensdag 16 december 2009 om 16:13
quote:CougarBabe schreef op 16 december 2009 @ 15:10:
Ik heb mijn oog laten vallen op een lekker hapje, echter het hapje brengt enorm veel tijd op Hyves door, leuke strakke meiden op zijn profiel. Ik ben afgehaakt, mijn onderbuik gevoel zegt laten gaan dat hapje! Echter hij is wel heel erg leuk...
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?Mannen die weten wat hyves is zijn al fout. Nog fouter zijn vrouwen die het over een "lekker hapje" hebben.
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?Mannen die weten wat hyves is zijn al fout. Nog fouter zijn vrouwen die het over een "lekker hapje" hebben.
woensdag 16 december 2009 om 16:14
quote:CougarBabe schreef op 16 december 2009 @ 15:22:
Ik zal letten op de verklein woorden, leuke kerel dan, wel interesse in. We hebben wat gesproken via de telefoon en gemaild. Ik heb afstand genomen mede door het Hyves gedrag en dat hij altijd maar online is.
De strakke meiden zijn allemaal collega's. Overigens ben ik niet meer lid van zijn hyve op dit moment om het allemaal wat rust te geven en om uit te zoeken wat ik nu zo leuk vindt aan deze man.
Ik sta ook altijd online, zeg met. IK heb ingesteld dat ik ofline gezien wil worden. Dat ik online sta, wil niet zeggen dat ik steeds aan 't hyven ben, ik heb de computer gewoon aanstaan. (en zit op het vivaforum, waarvoor ik mijn gezin verwaarloos )
Ik vind het persoonlijk erg raar dat je afknapt op iemands hyve gedrag. Je zit zelf kennelijk ook op hyve? En hoe zou jij het vinden als je daarop beoordeeld werd? Of mogen vrouwen wel en mannen niet?
Ik zal letten op de verklein woorden, leuke kerel dan, wel interesse in. We hebben wat gesproken via de telefoon en gemaild. Ik heb afstand genomen mede door het Hyves gedrag en dat hij altijd maar online is.
De strakke meiden zijn allemaal collega's. Overigens ben ik niet meer lid van zijn hyve op dit moment om het allemaal wat rust te geven en om uit te zoeken wat ik nu zo leuk vindt aan deze man.
Ik sta ook altijd online, zeg met. IK heb ingesteld dat ik ofline gezien wil worden. Dat ik online sta, wil niet zeggen dat ik steeds aan 't hyven ben, ik heb de computer gewoon aanstaan. (en zit op het vivaforum, waarvoor ik mijn gezin verwaarloos )
Ik vind het persoonlijk erg raar dat je afknapt op iemands hyve gedrag. Je zit zelf kennelijk ook op hyve? En hoe zou jij het vinden als je daarop beoordeeld werd? Of mogen vrouwen wel en mannen niet?
Later is nu
woensdag 16 december 2009 om 16:16
quote:JustMe32 schreef op 16 december 2009 @ 15:31:
Waarom zou iemand fout zijn als hij of zij veel tijd besteed aan hyves.
Ik ben ook extreem veel op hyves. (meestal wel op offline status)
Maar daar is verder toch niets mis mee. Hyves is gewoon verslavend, haha.Ik heb dus ook offlinestatus aanstaan, maar krijg van iedereen te horen dat ik altijd online ben.
Waarom zou iemand fout zijn als hij of zij veel tijd besteed aan hyves.
Ik ben ook extreem veel op hyves. (meestal wel op offline status)
Maar daar is verder toch niets mis mee. Hyves is gewoon verslavend, haha.Ik heb dus ook offlinestatus aanstaan, maar krijg van iedereen te horen dat ik altijd online ben.
Later is nu
woensdag 16 december 2009 om 16:23
quote:dreamer schreef op 16 december 2009 @ 16:16:
[...]
Ik heb dus ook offlinestatus aanstaan, maar krijg van iedereen te horen dat ik altijd online ben.
Dat is vreemd zeg.
Ik heb nog van niemand gehoord dat dat bij mij zo was/is.
Maar een vriend van me had het ook een tijd terug dat hij contstant op online stond, terwijl dat niet zo zou moeten zijn. Ik weet helaas niet hoe hij dat heeft verholpen.
[...]
Ik heb dus ook offlinestatus aanstaan, maar krijg van iedereen te horen dat ik altijd online ben.
Dat is vreemd zeg.
Ik heb nog van niemand gehoord dat dat bij mij zo was/is.
Maar een vriend van me had het ook een tijd terug dat hij contstant op online stond, terwijl dat niet zo zou moeten zijn. Ik weet helaas niet hoe hij dat heeft verholpen.
woensdag 16 december 2009 om 16:42
quote:CougarBabe schreef op 16 december 2009 @ 15:10:
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?Waarom zouden mannen die veel hyven fout zijn? Ik hyve heel veel. Zijn vrouwen die hyven dan ook fout? Het ligt er gewoon aan wat hij dan allemaal krabbelt.
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?Waarom zouden mannen die veel hyven fout zijn? Ik hyve heel veel. Zijn vrouwen die hyven dan ook fout? Het ligt er gewoon aan wat hij dan allemaal krabbelt.
woensdag 16 december 2009 om 16:56
- Hyves is niet kinderachtig. De grootste groep die nu op Hyves zit zijn 25-40-jarigen (bron: marketingmedewerker van Hyves zelf).
- Hyves kan wel degelijk gebruikt worden voor flirten en ander ongewenst gedrag. Het is laagdrempelig en nodigt doordoor gemakkelijk uit.
- Ik heb het vaker in relaties mis zien gaan door Hyves en andere netwerksites, ongeacht de leeftijd.
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is: zoek er niks achter tot je hard bewijs hebt. Zoals eerder ook al gezegd werd: tegenwoordig als je een site open laat staan ben je al uren online. Het hoeft niks te betekenen. Maar het feit dat je hem nu al niet vertrouwt, is op zich al geen goed teken. Bedenk even heel goed wat je wilt en verwacht van een man/relatie/hapje...
- Hyves kan wel degelijk gebruikt worden voor flirten en ander ongewenst gedrag. Het is laagdrempelig en nodigt doordoor gemakkelijk uit.
- Ik heb het vaker in relaties mis zien gaan door Hyves en andere netwerksites, ongeacht de leeftijd.
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is: zoek er niks achter tot je hard bewijs hebt. Zoals eerder ook al gezegd werd: tegenwoordig als je een site open laat staan ben je al uren online. Het hoeft niks te betekenen. Maar het feit dat je hem nu al niet vertrouwt, is op zich al geen goed teken. Bedenk even heel goed wat je wilt en verwacht van een man/relatie/hapje...
woensdag 16 december 2009 om 19:45
Ik denk dat je wel af kunt gaan op het type krabbels wat er op zijn hyve staat. Als alle vrouwen hem popje (om in de stijl te blijven ) en lekker ding noemen dan zou ik toch wat vraagtekens erbij zetten.
Je kan toch wel een beetje opmaken uit iemand zijn hyves hoe diegene is hoor.
Dat iemand de hele dag online is zegt niet zoveel denk ik.
Maar over het algemeen denk ik dat als vrouwen veel op hyves zitten dat het dan minder zegt dan als een man dat doet.
Maar dan nog, iemand kan idd prive wel veel berichten sturen en chatten.
Maar je weet zelf het beste hoe hij verder is...
Als je gewoon het gevoel hebt dat hij niet te vertrouwen is dan zou ik dat niet negeren.
Dat hoeft niet altijd uit onzekerheid voort te komen. Het komt gewoon vaak ergens vandaan...
En nee hyves is niet alleen voor pubers, al gebruiken die het meer en ook vooral om iedereen mee te laten genieten met alles in hun leven.
De mensen die ik ken en meestal 25+ gebruiken het niet allemaal dagelijks.
Je kan toch wel een beetje opmaken uit iemand zijn hyves hoe diegene is hoor.
Dat iemand de hele dag online is zegt niet zoveel denk ik.
Maar over het algemeen denk ik dat als vrouwen veel op hyves zitten dat het dan minder zegt dan als een man dat doet.
Maar dan nog, iemand kan idd prive wel veel berichten sturen en chatten.
Maar je weet zelf het beste hoe hij verder is...
Als je gewoon het gevoel hebt dat hij niet te vertrouwen is dan zou ik dat niet negeren.
Dat hoeft niet altijd uit onzekerheid voort te komen. Het komt gewoon vaak ergens vandaan...
En nee hyves is niet alleen voor pubers, al gebruiken die het meer en ook vooral om iedereen mee te laten genieten met alles in hun leven.
De mensen die ik ken en meestal 25+ gebruiken het niet allemaal dagelijks.
woensdag 16 december 2009 om 20:08
Sweetcandy, ik kies ervoor om op berichten te reageren waar ik daadwerkelijk wat mee kan en waar ik mezelf in herken. Naar mijn mening kom je inderdaad nogal "swingend" uit de hoek met stellingen.
Overigens, ik ben er nu wel uit, ik zoek er niets meer achter dan wat het is, duidelijk een geval te snel oordelen hier bij mezelf en ik heb weer wat geleerd!
Overigens, ik ben er nu wel uit, ik zoek er niets meer achter dan wat het is, duidelijk een geval te snel oordelen hier bij mezelf en ik heb weer wat geleerd!
woensdag 16 december 2009 om 22:16
quote:Maleficent schreef op 16 december 2009 @ 15:34:
Als ik vergeet mijn comp uit te zetten ben ik op Viva en hyves ook zowat 18 uur per dag online zonder dat ik daar echt ben. Het zget niet zoveel. En als die man jou leuk vindt, dan maakt het toch niet uit hoeveel vrienden hij op de hyves heeft staan? Voor hetzelfde geld ziet hij die mensen nooit. Of zijn ze zelf bezet, je weet het niet.Je neemt de woorden uit mijn mond (of in dit geval uit mijn vingers)
Als ik vergeet mijn comp uit te zetten ben ik op Viva en hyves ook zowat 18 uur per dag online zonder dat ik daar echt ben. Het zget niet zoveel. En als die man jou leuk vindt, dan maakt het toch niet uit hoeveel vrienden hij op de hyves heeft staan? Voor hetzelfde geld ziet hij die mensen nooit. Of zijn ze zelf bezet, je weet het niet.Je neemt de woorden uit mijn mond (of in dit geval uit mijn vingers)