foto plaatsen
donderdag 23 augustus 2007 om 13:57
Het is heel simpel eigenlijk. Ik ga naar google en dan zoek ik een plaatje, dan klik ik op het plaatje zodat je er de grote versie van krijgt, en verder niks ziet op die pagina. Dan kopieer ik de url, het adres van die foto. Vervolgens druk ik hier op het schilderijlijstje boven je reageervenster. Het is de 4e van rechts. Dan plak je daar de url in en plaats je je reactie. mmm weet niet of dit de makkelijkste manier is om het uit te leggen maar misschien lukt t je nu wel.
donderdag 23 augustus 2007 om 14:15
quote:ambrosia9 schreef op 23 augustus 2007 @ 13:57:
[afbeelding]
Het is heel simpel eigenlijk. Ik ga naar google en dan zoek ik een plaatje, dan klik ik op het plaatje zodat je er de grote versie van krijgt, en verder niks ziet op die pagina. Dan kopieer ik de url, het adres van die foto. Vervolgens druk ik hier op het schilderijlijstje boven je reageervenster. Het is de 4e van rechts. Dan plak je daar de url in en plaats je je reactie. mmm weet niet of dit de makkelijkste manier is om het uit te leggen maar misschien lukt t je nu wel. Ambrosia, tis me niet gelukt .... ik krijg het plaatje in de tekst zelf ! ik bedoel plaatje aan zijkant (links) van de tekst
[afbeelding]
Het is heel simpel eigenlijk. Ik ga naar google en dan zoek ik een plaatje, dan klik ik op het plaatje zodat je er de grote versie van krijgt, en verder niks ziet op die pagina. Dan kopieer ik de url, het adres van die foto. Vervolgens druk ik hier op het schilderijlijstje boven je reageervenster. Het is de 4e van rechts. Dan plak je daar de url in en plaats je je reactie. mmm weet niet of dit de makkelijkste manier is om het uit te leggen maar misschien lukt t je nu wel. Ambrosia, tis me niet gelukt .... ik krijg het plaatje in de tekst zelf ! ik bedoel plaatje aan zijkant (links) van de tekst
donderdag 23 augustus 2007 om 21:35
Winnie, wat jij bedoelt is een avatar, die moet je via "mijn profiel" toevoegen.
1. profiel wijzigen (in het tablad Mijn Viva)
2. portret toevoegen
3. bladeren en een plaatje op je harde schijf zoeken
4. klik op wijzig
5. klik daarna in hetzelfde blok rechtsonder nog eens op wijzig
Zorg wel dat je plaatje niet groter is dan 80X60 en dat het een jpg of gif bestandje is. Succes!
1. profiel wijzigen (in het tablad Mijn Viva)
2. portret toevoegen
3. bladeren en een plaatje op je harde schijf zoeken
4. klik op wijzig
5. klik daarna in hetzelfde blok rechtsonder nog eens op wijzig
Zorg wel dat je plaatje niet groter is dan 80X60 en dat het een jpg of gif bestandje is. Succes!