We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
woensdag 16 december 2009 om 16:39
woensdag 16 december 2009 om 17:06
Haha, Ploes gaat naar snowworld, maar wil niet skieen en al helemaal geen sneeuw onderweg. Klinkt wel grappig.
Dat je zo moe bent is niet grappig.
Ik heb gééeeen zin meer. Moet nog wat typwerk doen, vanavond een vervelende, maar belangrijke vergadering.
Morgen de hele dag colleges en misschien op kraambezoek naar baby van een vriendin (kan nu wel, ik hoest niet meer zo erg namelijk)
Dat je zo moe bent is niet grappig.
Ik heb gééeeen zin meer. Moet nog wat typwerk doen, vanavond een vervelende, maar belangrijke vergadering.
Morgen de hele dag colleges en misschien op kraambezoek naar baby van een vriendin (kan nu wel, ik hoest niet meer zo erg namelijk)
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 17 december 2009 om 09:30
morge meisjes
hier ligt al een lekker laagje sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Hoop dat het vanmiddag droog is, moet naar vriendin toe, babyknijpen en fröbbelen voor cadeau van haar ouders, waar ik nog iets voor op papier moet zien te krijgen en ik geen inspiratie voor heb
Mleen, gave avatOr!
hier ligt al een lekker laagje sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Hoop dat het vanmiddag droog is, moet naar vriendin toe, babyknijpen en fröbbelen voor cadeau van haar ouders, waar ik nog iets voor op papier moet zien te krijgen en ik geen inspiratie voor heb
Mleen, gave avatOr!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 17 december 2009 om 09:45
Kijk maar uit met die gladheid!!! Gelukkig hoef ik vandaag geen boodschappen te doen. Ben een beetje erg snifferig vandaag (allergie hoor) dus voor de zekerheid mijn afspraken morgen afgezegd.
Word je opgehaald Roos? Wat moet je op papier zetten? Een gedicht? Dan moeten we Djo even van stal halen, die is daar zo goed in.
Teddy had een nog leukere avatOr voor mij gemaakt maar toen ik die nam zag je hem niet zo goed. Ze had er 2 gemaakt dus toen deze genomen.
Yammini in de kerstsfeer, schattig.
Word je opgehaald Roos? Wat moet je op papier zetten? Een gedicht? Dan moeten we Djo even van stal halen, die is daar zo goed in.
Teddy had een nog leukere avatOr voor mij gemaakt maar toen ik die nam zag je hem niet zo goed. Ze had er 2 gemaakt dus toen deze genomen.
Yammini in de kerstsfeer, schattig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 17 december 2009 om 15:36