Entertainment alle pijlers

Dames in de dop

06-12-2009 19:39 445 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Big Macs met de hand. French Fries met de hand. Pizza slice met de hand. Sandwiches met de hand. Als ze tussen al dat junkfood door nog aan eten toekomen, waarschijnlijk een microwavedinner, Macaroni & Cheese is een Amerikaanse favoriet. Vergeet niet de giga-Coke beker (inhoud tot 2 L).

Maar gezien de magerheid van de meeste meisjes, zullen die wel continu aan het diëten zijn en uitsluitend supermarket salads eten.

(Jajaja...het is stigmatiserend, maar ik ken wel een paar Amerikanen IRL...en ben ze zo dus echt tegengekomen in de VS!!)
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Weet je wat ik vooral zo mooi vind aan deze serie (klinkt misschien truttig); je zit zo duidelijk dat het allemaal maar gewoon mensen zijn en dat mensen eigenlijk allemaal hetzelfde willen in hun leven. Liefde, warmte, erkenning, respect, geluk.

Ook die ijzeren dames, die ik nou niet altijd over vind lopen van tact zelf, al schelden ze niet, zijn lief als het kan en streng als het moet. Die meiden zijn vaak zo stuk. Ik vind het vaak zielig, zoals ze hunkeren naar een aardig woord, naar respect, zoals ze boos worden en verdriet hebben als ze te horen krijgen dat ze niet goed genoeg zijn, niet voldoen (alweer niet). Vind ik ontroerend en ook wel triestig.

Wat ik al eerder schreef, heb de aanvechting om ze aan mijn borst te drukken. Maar die borst zullen ze waarschijnlijk alleen maar te dik vinden.....
die engelse juffen zijn fantastisch
Vermakelijke TV. Ik vind dat Brianna ook wel hard wordt aangepakt. Leer haar inderdaad maar dat ze zich vreselijk moet schamen ja, zal haar goed doen. Had ze dan moeten liegen?

Die lords van vorige week vond ik werkelijk te zot voor woorden. Een paar brallerige kereltjes die enkel willen scoren. Helemaal geen gentlemen, maar hey, het zijn kerels dus dat maakt niet uit.

Ik vind dat Xanaxmeisje echt erg. Vorige week ook al zo'n drama. Marge, daar zou ik instant ruzie mee krijgen. Dat ene Indisch aandoende meisje hoor je nooit, mooi kind. De negerlul gespot dames? De conversatieclass vond ik briljant, dat die ene heel agressief vraagt hoe een kerel in bed is en de conversatielady "oh, you're using shock techniques." Haha, echt dolkomische situatie in mijn ogen.

Volgens mij zou ik nog best lol kunnen hebben met de twee Engelse ladies. Ze zien eruit alsof ze met iets te veel whiskey (reken maar dat ze dat drinken) behoorlijk los komen. Die Amerikaanse dame lijkt me een vreselijke bekeerlinge, niks voor mij (wel mooi en geweldig gekleed, ze draagt altijd wat ik ook draag dus ).

Volgende week de jacht. Lekker potsierlijk, die adellijke jacht. Leuk hoor, maar om nu in zo'n apenpakkie het Engelse platteland af te struinen op zoek naar wat gevogelte is niet echt topsport.
quote:meds schreef op 14 december 2009 @ 14:16:

die engelse juffen zijn fantastischMijn rechterarm gaat altijd onwillekeurig gestrekt omhoog als ik die zie.
Ik vind dat hoofd van die school echt maar een wereldvreemd iemand,hoe blij ze staat te kijken als ze de meiden zegt dat ze mogen bloemschikken en met deze materialen...
Die ene, van die shocktechniques die praat alsof ze dronken is. Kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar ik hoop dat ze nog iets van spraakles krijgt. Daar zou ze serieus profijt van kunnen hebben later.
Meestal krijgen ze toch wel spraakles,moeten se praten met een ding aan een ketting in hun mond(snapt iemand mij nog?...)
quote:dolfje schreef op 14 december 2009 @ 15:59:

Meestal krijgen ze toch wel spraakles,moeten se praten met een ding aan een ketting in hun mond(snapt iemand mij nog?...)Jaaa! Maar eerlijk gezegd hoop ik meer op een metamorfose. Ik herinner mij een paar programma's geleden nog dat er veel nadruk werd gelegd op dat je haar er 'groomed' en met volume (lees: Beatrix harnas) uitzag. Vond ik een interessant gedeelte...
quote:Banba schreef op 06 december 2009 @ 19:52:

*Heeft de zappert overgenomen*

OMG! Geen van die grieten heeft een rok die verder dan 10 cm over dr kont valt.Dat noemen wij hier een brede riem
*fluit op duim en wijsvinger*

Kom dames! Het begint weer!
Ik vind hier dingen van.
Ja, present
The time is now
Moi aussi!
Wat een lelijke wenkbrauwen heeft die Brianna.
The time is now
Spotted dick is toch gewoon broodpudding?
Zij met de foundation heeft een enge pony...
Ik vraag me dan af of die grieten wel begrijpen dat ze ook ooit (sneller dan ze denken) de 30 gaan passeren.
The time is now
Bah, wat een gore dingen
Ik vind hier dingen van.
Tong hoef ik ook niet perse....
quote:Banba schreef op 20 december 2009 @ 19:43:

Ik vraag me dan af of die grieten wel begrijpen dat ze ook ooit (sneller dan ze denken) de 30 gaan passeren.Nee joh, da's voor ouwe lillijke wijven... Dat doen zij niet...
*Komt binnengestormd, was het vergeten, solly*
We hadden nog een stoeltje voor je vrijgehouden, Pompiedoe
Ik zit met smart op de makeovers te wachten.... Die komen toch nog wel een keer?
Staan ze daar nu allemaal te janken om zo'n klein vogeltje?
Ik vind hier dingen van.
Die vogel is cool!!! Make over is toch alleen maar bij de modellenprogram?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven