Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ben geen steek wijzer, hopelijk morgen

Eetje vond het drie keer niks, zo'n ander kind dan haar zus, erg grappig.

Manager trok haar zo ongeveer uit mijn handen, waarop dochter pruillip trekt en begint te janken
Nou, dat was dus ook weer erg zinvol Star
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee niet. Heb ass manager verteld dat hij mag komen oppassen vannacht want kind is van de leg nu. Moest echt om iedereen huilen, was ook behoorlijk geroezemoes.
Ceetje heeft net een te grappige tekening van mij gemaakt, ik moet ook aan de Botox geloof ik. Even uploaden.
Ik denk dat je er teveel gemaakt hebt Star. Mss zei manager gewoon dat je moest komen omdat hij het gezellig vond, terwijl jij maar zat te wachten op je bonus/gouden handdruk. Zou dat kunnen

Was het dus gewoon niets, maar vonden ze het gezellig dat je er was.

Arm kind.
quote:amalia schreef op 17 december 2009 @ 17:09:

Ik denk dat je er teveel gemaakt hebt Star. Mss zei manager gewoon dat je moest komen omdat hij het gezellig vond, terwijl jij maar zat te wachten op je bonus/gouden handdruk. Zou dat kunnen

Was het dus gewoon niets, maar vonden ze het gezellig dat je er was.

Arm kind.

Nee, zo ging het niet, maar kan niet het hele msn-gesprek hier neerplempen

Kwam er op neer dat hij het me ten zeerste aanraadde om te komen, in mijn eigen belang en dat het heel erg gewaardeerd zou worden en niet alleen door hem.
Okee, ja dat is vreemd. Zei hij nu nog wat? Mss vindt hij jou erg leuk? ;)
Msn met je collega's? Kon hij niet even bellen voor een officiele uitnodiging?
Hahaha knappe tekening hoor, je komt er best voordelig uit
Officiele uitnodiging hadden we al tijden terug van secretariaat gehad hoor.

En ja ik msn met bepaalde collega's
quote:bambino schreef op 17 december 2009 @ 17:23:

Hahaha knappe tekening hoor, je komt er best voordelig uit
Flauw van die manager dan Star!

was het wel gezellig?
Ja hoor, voor zolang het duurde en Eetje niet huilde

Een van de accountmanagers aan Ceetje: 'ben je blij met je broertje' Kind helemaal roze
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij heet bij deze ook geen Patrick meer maar Patricia dus
proest Star, wat een sukkel! ehh sukkelientje
quote:Maleficent schreef op 17 december 2009 @ 16:28:

Haha Mamax, die Barbapapakaart

Goed hè? Zag je de betekenis erachter ook?

Compu, probeer ik het nog subtiel te houden...

Bam, je pakketje heeft me wat stress opgeleverd... Hij was afgegeven bij de buren waarvan die kerel me nog naar de keel is gevlogen vorig jaar. En zonder excuses ben ik niet vergevingsgezind, dus was al van plan om vent heen te sturen. Stond zij ineens voor de deur. Meer dan hoi en dank je wel heb ik niet gezegd. Snap niet dat zij een pakketje voor mij aannemen, voor hun doe ik het ook niet. Maar goed, pakje is binnen en ik ben er helemaal blij mee! Mannen waren ook dolgelukkig met de sambaballen, lief! Dat tapeje in de hoeken is toch dubbelzijdig? Ik krijg er zo gauw niks afgepeuterd, voor ik iets stuk maak...

Even de rest lezen, en dan eten.
Star, voor Ceetjes tekening! Soms ben ik zo blij dat Maxi geen tekenkind is.

Fijn zo'n kerstborrel
Amalia: Deze al gezien? klikkerdeklik
quote:mamax schreef op 17 december 2009 @ 17:53:

[...]

Goed hè? Zag je de betekenis erachter ook?

Compu, probeer ik het nog subtiel te houden...

Bam, je pakketje heeft me wat stress opgeleverd... Hij was afgegeven bij de buren waarvan die kerel me nog naar de keel is gevlogen vorig jaar. En zonder excuses ben ik niet vergevingsgezind, dus was al van plan om vent heen te sturen. Stond zij ineens voor de deur. Meer dan hoi en dank je wel heb ik niet gezegd. Snap niet dat zij een pakketje voor mij aannemen, voor hun doe ik het ook niet. Maar goed, pakje is binnen en ik ben er helemaal blij mee! Mannen waren ook dolgelukkig met de sambaballen, lief! Dat tapeje in de hoeken is toch dubbelzijdig? Ik krijg er zo gauw niks afgepeuterd, voor ik iets stuk maak...

Even de rest lezen, en dan eten.

Klopt mamax, het is eraf te peuteren hoor. Het wijst wel redelijk vanzelf toch? Misschien maar een standaard briefje erbij doen.

Mooi zijn ze geworden he? ik vind het echt mooie dozen.

Pff gelukkig maar dan, wel beetje vreemd idd dat ze dan pakketjes voor jullie aannemen, wellicht heeft hij spijt?
Dank voor de kaart overigens, Juul heeft hem al toegeeigend ( schrijf je dat zo?) vind kerstmannen wel leuk geloof ik.

Amalia: Bedankt voor de gefrobelde kaart, ook erg leuk gedaan.

Ook deze kreeg ik niet terug, hij was van Juul want een kindje had hem gemaakt zei hij. Wat een logica
Star, die beste man heeft gewoon een oogje op je, kan niet missen! Waarom wil ie anders dat je komt als je geen handdruk krijgt?

Compu, wat druk! En laatste dagje school, gek idee. Jouw kerststal staat hier weer te schitteren hoor. Heb em op de vensterbank gezet en oudste doet er telkens allemaal van die nep-waxinelichtjes in. Vindt ie prachtig.
Ik denk dat hij bedoelt dat ik door betrokkenheid te tonen, ze eerder geneigd zijn verlof toe te kennen zoals ik het wel. Zoiets vermoed ik.

Ik weet dat hij op een interne functie gaat solliciteren en mij zijn werkzaamheden wil laten overnemen.
Laatste dag school Compu, jee. Heeft ze zin in grote school?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven