verjaardagsmail

17-12-2009 21:14 52 berichten
hoi,

wie weet er een leuke verjaardagsmail-tekst voor iemand die jarig is, speciaal voor mij is (op liefdesgebied) maar nooit een optie kan zijn voor mij.

Kom er niet uit.

Sal
Alle reacties Link kopieren
Voor je getrouwde minnaar dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik feliciteer jouw, ook al word IK nooit jouw vrouw
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:nouschi schreef op 17 december 2009 @ 21:19:

Voor je getrouwde minnaar dus.

Nee tis juist dat hij vrijgezel is en ik getrouwd!
Lees net dat jij de vreemdganger bent. Dus:

Ik slaap momenteel met twee mannen

Daarom kan ik me niet echt ontspannen

Ik wens je toch een fijne verjaardag toe

Ook al is onze relatie een groot taboe
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
NIET feliciteren dus....
Ik heb zo;n voorgevoel dat je niet lang meer getrouwd zul zijn...

Waarom gewoon niet een standaard kaart met een standaardtekst?
Gefelicitererd bijvoorbeeld?
Nou, dan zou ik hem helemaal geen mail sturen. Dat heeft helemaal geen zin, want moet hij daar nou mee? Leuk voor hem om te weten dat je aan hem denkt, maar ondertussen met je man in bed ligt en (hopelijk) niet met hem.
Peas on earth!
Wat vindt jouw man hier eigenlijk van? Wellicht dat hij een leuk stukje kan verzinnen?
quote:driewieler schreef op 17 december 2009 @ 21:28:

Wat vindt jouw man hier eigenlijk van? Wellicht dat hij een leuk stukje kan verzinnen?
Ga je die mail dan anoniem versturen, en moet hij dan raden dat ie van jou komt? Weet hij dat je een beetje verliefd bent?
quote:Carrera schreef op 17 december 2009 @ 21:25:

Lees net dat jij de vreemdganger bent. Dus:

Ik slaap momenteel met twee mannen

Daarom kan ik me niet echt ontspannen

Ik wens je toch een fijne verjaardag toe

Ook al is onze relatie een groot taboe

Maarreh, even over je 1e zin; volgens mij schreef ik erbij dat hij geen optie is
quote:driewieler schreef op 17 december 2009 @ 21:28:

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik wil graag jouw cadeautje zijn, want jij hebt mij al ingepakt...

P.S.: let maar niet op mijn man hoor, die houdt toch niet zo van verrassingen....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:salle schreef op 17 december 2009 @ 21:35:

[...]

Maarreh, even over je 1e zin; volgens mij schreef ik erbij dat hij geen optie isVervang slapen met door houden van en klaar ben je!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
man weet ervan
In welke zin kan hij geen optie zijn? Relatie of minnaar? Moet wel wat meer achtergrond info hebben anders kan ik er niet serieus op reageren.

Waarom is hij speciaal voor jou?
Maar wáárom wil je 'm dan per se een kaart sturen? Maakt dat het niet alleen maar moeilijker?!
Peas on earth!
quote:salle schreef op 17 december 2009 @ 21:38:

man weet ervan

Waarvan?

En niet antwoorden " van hem".
quote:salle schreef op 17 december 2009 @ 21:38:

man weet ervan

In dat geval.....

Mijn man weet ervan, dus wees niet bevreesd, het duurt niet lang meer of mijn relatie is geweest. Als ik dan als cadeautje aan je deurbel hang, weet je nog eens extra goed, hoezeer ik naar je verlang. Geef ons een kans, je zult het niet berouwen, totdat het volgende vriendje zijn intrede doet, dan ben ik echt niet meer te houden.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
@driewieler; hij kan geen optie zijn omdat ik getrouwd ben, 3 kids heb en ik mezelf niet belangrijker vind dan mijn kinderen.
quote:Ayla520 schreef op 17 december 2009 @ 21:41:

[...]

In dat geval.....

Mijn man weet ervan, dus wees niet bevreesd, het duurt niet lang meer of mijn relatie is geweest. Als ik dan als cadeautje aan je deurbel hang, weet je nog eens extra goed, hoezeer ik naar je verlang. Geef ons een kans, je zult het niet berouwen, totdat het volgende vriendje zijn intrede doet, dan ben ik echt niet meer te houden.....

'T zal ongetwijfeld cynisch bedoeld zijn maar ik lag dubbel

(of door de gluwijn
Lekker duidelijk topic weer.

Zet dan meteen even alle info neer.
quote:salle schreef op 17 december 2009 @ 21:42:

@driewieler; hij kan geen optie zijn omdat ik getrouwd ben, 3 kids heb en ik mezelf niet belangrijker vind dan mijn kinderen.Maar heb je wel iets met hem of wat? Anders weten we niet hoe pikant de boodschap mag zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven