Over angels, beleid en discussies

20-11-2009 12:57 3177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
Je trekt hier van leer dat ik partijdig zou zijn en expres gescheld aan jouw adres laat staan.

Nu blijkt dit alles op een misverstand te berusten.

Eerlijk gezegd vind ik dat excuses op z'n plaats zijn. Maar goed Angels hebben geen ziel of gevoel, dus dat zal wel niet nodig zijn.
quote:Viva Angel4 schreef op 17 december 2009 @ 15:33:

Je trekt hier van leer dat ik partijdig zou zijn en expres gescheld aan jouw adres laat staan.

En jij trekt hier leer van met een sarcastisch berichtje.

Nu blijkt dit alles op een misverstand te berusten.

Ja

Eerlijk gezegd vind ik dat excuses op z'n plaats zijn.

Ja, daar wacht ik op

Maar goed Angels hebben geen ziel of gevoel, dus dat zal wel niet nodig zijn.En over / tegen HPL mag je alles zeggen, dus staan we dat betreft quitte.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Jammer dat zeuren niet is opgenomen in het Guiness wereldrecordboek, anders was dit topic niet te verslaan.

Klere zeg!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 december 2009 @ 15:38:

[...]

En over / tegen HPL mag je alles zeggen, dus staan we dat betreft quitte.

Weet je wat HPL?

Je hebt gelijk.

Mijn nederige excuses.
En nu gemeend 4.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 december 2009 @ 15:43:

En nu gemeend 4.

Waarom?

Omdat ik niet telepathisch ben?

Omdat ik niet kon ruiken dat je een mail stuurt die niet aan komt?

Omdat ik een opmerking die je over 5 maakt terug speel?

Omdat ik pas na 28 minuten een rapport zie?

Sorry HPL, echt sorry.
Als je het niet meent, waarom bied je dan je excuses aan?
Dat is een oprechte vraag by the way, ik snap dat dus echt niet. Zeg gewoon `zak in de stront` als je dat meent.

Edit: dat doe ik ook, alleen de komende 2 weken ff niet.
Oh Pippi, als je me achterlijk vind mag je dat gerust laten staan hoor. Ik word daar werkelijk niet anders van.

Oprechte vraag aan jou: hoe weet jij nou of Angel4 haar excuses wel of niet meent? Jij bent wél telepathisch begrijp ik?
quote:geve schreef op 17 december 2009 @ 15:40:

Jammer dat zeuren niet is opgenomen in het Guiness wereldrecordboek, anders was dit topic niet te verslaan.

Klere zeg! Waarbij speciale dank naar jou uit was gegaan voor je niet al te geringe bijdrage aan het breken van dat record.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 december 2009 @ 15:51:

Dat is een oprechte vraag by the way, ik snap dat dus echt niet. Zeg gewoon `zak in de stront` als je dat meent.

Edit: dat doe ik ook, alleen de komende 2 weken ff niet.
quote:minny schreef op 17 december 2009 @ 16:20:

Waarbij speciale dank naar jou uit was gegaan voor je niet al te geringe bijdrage aan het breken van dat record.Enige vorm van zelfkennis en zelfspot was ingecalculeerd hoor. Zou jij óók eens kunnen overwegen.
Verspilde moeite, aangezien ik toch altijd gelijk heb
quote:Viva Angel5 schreef op 17 december 2009 @ 16:12:

Oh Pippi, als je me achterlijk vind mag je dat gerust laten staan hoor. Ik word daar werkelijk niet anders van.

Wat laten staan?

Oprechte vraag aan jou: hoe weet jij nou of Angel4 haar excuses wel of niet meent? Jij bent wél telepathisch begrijp ik?Dat weet ik niet, dat is een aanname. Maar ik denk toch wel zeker tew eten dat ik gelijk heb
Dat wat er stond in je post en je ge-edit hebt.

Je geeft Four veel te weinig credits. En daar laat ik het verder bij want ik ben nu wel klaar met discussiëren voor vandaag.
Ik vond jou niet achterlijk

Ik vond 4 niet achterlijk

Ik vond dat ze achterlijk deed......
HPL wat ben je toch op oorlogspad de laatste dagen?
Oh ik ging er vanuit dat je mij bedoelde met "ze". Excuses voor de foutieve aanname dan!

Blijft nog mijn 2e zin staan

Ik ben off, weltrusten!
Floor, 2 dreigingen en een officiële waarschuwing voor zaken waar anderen mee wegkomen vind ik wel een strijd waard
Oke 5
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 december 2009 @ 22:24:

Floor, 2 dreigingen en een officiële waarschuwing voor zaken waar anderen mee wegkomen vind ik wel een strijd waard Dat kan ik mij levendig voorstellen
Ghe, herkenbaar?
quote:ikwilafvallen schreef op 17 december 2009 @ 13:44:

Het gescheld van jou staat er al vanaf 07-07-09 HoiPippiLangkous. Jij noemde in de blog van Michael-moe van Nynke een andere forummer kutwijf.

Dus ik snap je gezeur niet.Fijn dat je de context ook even vermeldt IWA. Er werd door 2 mensen vreselijk gescholden op 1 van de leukste, liefste, integerste forummers. Daar had ik met liefde een ban voor gekregen voor mijn opmerking.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 18 december 2009 @ 07:16:

Ghe, herkenbaar?Wie ik?!

*is op het moment zelf in pitbull modus op een topic*
@Naomi; ik heb het smileytopic even losgehaald van de prikker, wegens de overvloed aan prikkers op de pijler.

Hier issie; Smiley-wensen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven