verjaardagsmail
donderdag 17 december 2009 om 21:47
@salle... het was een grapje hoor. Niet akelig bedoeld naar jou toe.
Snap alleen niet zo goed waarom je een kaart zou willen sturen aan iemand van wie je weet dat ie toch geen optie voor je kan zijn. Maak geen slapende honden wakker, zou ik je willen aanraden.
Snap alleen niet zo goed waarom je een kaart zou willen sturen aan iemand van wie je weet dat ie toch geen optie voor je kan zijn. Maak geen slapende honden wakker, zou ik je willen aanraden.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
donderdag 17 december 2009 om 21:54
nee, ik heb niets met hem, heb hem ruim een jaar niet gezien.
Paar jaar geleden kwam ik hem tegen (we kenden elkaar van vroeger) en pats boem. Afgesproken, bijpraten etc etc. Om een lang verhaal kort te maken; afgesproken want hij moest me wat vertellen en wilde dat onder 4 ogen doen. Had zijn relatie opgegeven omdat hij teveel voor mij voelde wilde vol voor mij gaan. Wereld op zijn kop natuurlijk, in mijn beleving dan. Toen heb ik een keus gemaakt (en geloof me, ging gepaard met veel pijn) voor mijn gezin. Maar nog altijd zit ie in mijn hoofd en daar baal ik ontzettend van.
Paar jaar geleden kwam ik hem tegen (we kenden elkaar van vroeger) en pats boem. Afgesproken, bijpraten etc etc. Om een lang verhaal kort te maken; afgesproken want hij moest me wat vertellen en wilde dat onder 4 ogen doen. Had zijn relatie opgegeven omdat hij teveel voor mij voelde wilde vol voor mij gaan. Wereld op zijn kop natuurlijk, in mijn beleving dan. Toen heb ik een keus gemaakt (en geloof me, ging gepaard met veel pijn) voor mijn gezin. Maar nog altijd zit ie in mijn hoofd en daar baal ik ontzettend van.
donderdag 17 december 2009 om 21:55
Hier komt de mail:
BOEFJE:
Geil word ik
als je me aankijkt met die blik op je gezicht
Wanneer ik je lichaam zie glimmen in het kaarslicht
Wanneer we vrijen en ik zie dat je naar ons kijkt
hoe mijn lichaam met het jouwe word verrijkt
Geil word ik
van je als je van die zachte geluidjes maakt
dan van genot een diepe zucht slaakt
Wanneer je zachtjes mijn borsten streelt
en je tong heerlijk met mijn tepels speelt
Geil word ik
als je mijn handen tegen het matras aan duwt
en de golven door mijn lichaam heen stuwt
Wanneer je fluistert, schunnige woordjes in mijn oor
daarmee mijn lichaam laat kronkelen door en door
Geil word ik
Als ik je met kussen overval
en je tussen mijn lippen in nemen zal
Wanneer je naar me kijkt als ik je naar binnen laat glijden
en je dan eindelijk verlos uit je erotisch lijden
Geil word ik
van je als je diep bij me binnen gaat
en mij geen moment meer met rust laat
wanneer je beweegt heel ritmisch, heen en weer
en me plaagt tot ik vraag om meer
Geil word ik
als we samen klaar komen
en onze vloeistoffen samen stromen
Wanneer we samen trillen en beven
om dan nog meer aan elkaar te kunnen geven
Ontspannen ben ik
als ik thuis nog nageniet van ons samenspel
en ik mijn ervaring aan mijn man vertel
Wanneer hij me verteld dat hij ook maar geen genoeg van me krijgt
en het bloed als weer door mijn lichaam stijgt
X
YFE
BOEFJE:
Geil word ik
als je me aankijkt met die blik op je gezicht
Wanneer ik je lichaam zie glimmen in het kaarslicht
Wanneer we vrijen en ik zie dat je naar ons kijkt
hoe mijn lichaam met het jouwe word verrijkt
Geil word ik
van je als je van die zachte geluidjes maakt
dan van genot een diepe zucht slaakt
Wanneer je zachtjes mijn borsten streelt
en je tong heerlijk met mijn tepels speelt
Geil word ik
als je mijn handen tegen het matras aan duwt
en de golven door mijn lichaam heen stuwt
Wanneer je fluistert, schunnige woordjes in mijn oor
daarmee mijn lichaam laat kronkelen door en door
Geil word ik
Als ik je met kussen overval
en je tussen mijn lippen in nemen zal
Wanneer je naar me kijkt als ik je naar binnen laat glijden
en je dan eindelijk verlos uit je erotisch lijden
Geil word ik
van je als je diep bij me binnen gaat
en mij geen moment meer met rust laat
wanneer je beweegt heel ritmisch, heen en weer
en me plaagt tot ik vraag om meer
Geil word ik
als we samen klaar komen
en onze vloeistoffen samen stromen
Wanneer we samen trillen en beven
om dan nog meer aan elkaar te kunnen geven
Ontspannen ben ik
als ik thuis nog nageniet van ons samenspel
en ik mijn ervaring aan mijn man vertel
Wanneer hij me verteld dat hij ook maar geen genoeg van me krijgt
en het bloed als weer door mijn lichaam stijgt
X
YFE
donderdag 17 december 2009 om 22:05
Driewieler
Maar Salle, voor de derde keer: wáárom zou je hem dan een verjaardagsmail willen sturen? Dat lijkt me juist helemaal niet slim. Jíj kunt er niets mee, híj kan er niets mee. Wat is dan het nut? Als ik je bericht zo lees, maak je het voor hém zelfs extra moeilijk. Klaarblijkelijk heeft hij veel gevoelens voor jou. Wat doet zo'n mail dan met hem? Niet veel goeds lijkt me.
Maar Salle, voor de derde keer: wáárom zou je hem dan een verjaardagsmail willen sturen? Dat lijkt me juist helemaal niet slim. Jíj kunt er niets mee, híj kan er niets mee. Wat is dan het nut? Als ik je bericht zo lees, maak je het voor hém zelfs extra moeilijk. Klaarblijkelijk heeft hij veel gevoelens voor jou. Wat doet zo'n mail dan met hem? Niet veel goeds lijkt me.
Peas on earth!
donderdag 17 december 2009 om 22:07
donderdag 17 december 2009 om 22:10
Best lijkt mij ook om het contact nu even niet met hem te hebben, laat staan hem een mail sturen waarin je hem duidelijk maakt hoe speciaal hij voor jou is. Als je voor je gezin hebt gekozen, moet je dat ook voor de volle 100% doen en niet gaan aanmodderen.
Dus jouw man weet wat er allemaal is gebeurd? Dus je bent open en eerlijk in jouw gevoelens geweest. Weet jouw man af van jou wens hem een "speciale mail" te sturen?
Dus jouw man weet wat er allemaal is gebeurd? Dus je bent open en eerlijk in jouw gevoelens geweest. Weet jouw man af van jou wens hem een "speciale mail" te sturen?
donderdag 17 december 2009 om 22:15
donderdag 17 december 2009 om 23:04
quote:salle schreef op 17 december 2009 @ 21:14:
hoi,
wie weet er een leuke verjaardagsmail-tekst voor iemand die jarig is, speciaal voor mij is (op liefdesgebied) maar nooit een optie kan zijn voor mij.
Kom er niet uit.
Sal
Hoi Iemand,
Gefeliciteerd met je verjaardag
Je bent speciaal voor mij (op liefdesgebied) maar je kunt nooit een optie zijn voor mij.
Sal
hoi,
wie weet er een leuke verjaardagsmail-tekst voor iemand die jarig is, speciaal voor mij is (op liefdesgebied) maar nooit een optie kan zijn voor mij.
Kom er niet uit.
Sal
Hoi Iemand,
Gefeliciteerd met je verjaardag
Je bent speciaal voor mij (op liefdesgebied) maar je kunt nooit een optie zijn voor mij.
Sal
vrijdag 18 december 2009 om 10:21
@vera01; nee hoor, ik ben er niet trots op.
Nouschi schreef; "voor je getrouwde minnaar dus" met een smiley.
Mijn smiley in mijn bericht was gerelateerd aan haar aanname dat het dus wel een getrouwde minnaar moest zijn.
Vind jij het "bah" dat een getrouwde vrouw gevoelens heeft voor een andere man? Heb je al mijn reacties gelezen?
Sal
Nouschi schreef; "voor je getrouwde minnaar dus" met een smiley.
Mijn smiley in mijn bericht was gerelateerd aan haar aanname dat het dus wel een getrouwde minnaar moest zijn.
Vind jij het "bah" dat een getrouwde vrouw gevoelens heeft voor een andere man? Heb je al mijn reacties gelezen?
Sal
vrijdag 18 december 2009 om 10:24
quote:salle schreef op 18 december 2009 @ 10:21:
Vind jij het "bah" dat een getrouwde vrouw gevoelens heeft voor een andere man?
SalNee, dat kan nl iedereen overkomen. Maar wat er bij mij niet in kan is dat je dan toch iets van je wil laten horen aan die andere persoon terwijl je er niks mee wil en kan bereiken.
Vind jij het "bah" dat een getrouwde vrouw gevoelens heeft voor een andere man?
SalNee, dat kan nl iedereen overkomen. Maar wat er bij mij niet in kan is dat je dan toch iets van je wil laten horen aan die andere persoon terwijl je er niks mee wil en kan bereiken.
vrijdag 18 december 2009 om 12:44
quote:salle schreef op 18 december 2009 @ 12:18:
Daar heb je gelijk in vera01. Daarom heb ik ook, al forummend , het besluit genomen om niets te sturen, zoals je hebt kunnen lezen. Soms gaan je gedachtes even met je op de hol. Maar goed, er is tijdig ingegrepen
Aangezien je hebt aangegeven voor je gezin te kiezen, lijkt mij dat een verstandige beslissing Salle. Ik hoop dat je ook voor 100% achter deze keuze staat, anders gaat het nog erg lastig worden voor je.
Sterkte!
Daar heb je gelijk in vera01. Daarom heb ik ook, al forummend , het besluit genomen om niets te sturen, zoals je hebt kunnen lezen. Soms gaan je gedachtes even met je op de hol. Maar goed, er is tijdig ingegrepen
Aangezien je hebt aangegeven voor je gezin te kiezen, lijkt mij dat een verstandige beslissing Salle. Ik hoop dat je ook voor 100% achter deze keuze staat, anders gaat het nog erg lastig worden voor je.
Sterkte!