verjaardagsmail

17-12-2009 21:14 52 berichten
hoi,

wie weet er een leuke verjaardagsmail-tekst voor iemand die jarig is, speciaal voor mij is (op liefdesgebied) maar nooit een optie kan zijn voor mij.

Kom er niet uit.

Sal
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je 't allemaal zo leuk vindt door die glühwein, maar:quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2009 @ 21:39:

Maar wáárom wil je 'm dan per se een kaart sturen? Maakt dat het niet alleen maar moeilijker?!
Peas on earth!
@salle... het was een grapje hoor. Niet akelig bedoeld naar jou toe.

Snap alleen niet zo goed waarom je een kaart zou willen sturen aan iemand van wie je weet dat ie toch geen optie voor je kan zijn. Maak geen slapende honden wakker, zou ik je willen aanraden.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Vind dat ook niet zo eerlijk naar je man toe, eigenlijk. Of je kiest voor je man, of voor die ander. Maar niet van alles wat.
Nou, die hond is al lang wakker volgens mij. En baasje thuis weet er ook al van.
Maar is hij een stille liefde of is hij op de hoogte van jouw gevoel voor hem?
.
Geen verjaardagsmail sturen natuurlijk. Maar dat wist je zelf ook al.
...
nee, ik heb niets met hem, heb hem ruim een jaar niet gezien.

Paar jaar geleden kwam ik hem tegen (we kenden elkaar van vroeger) en pats boem. Afgesproken, bijpraten etc etc. Om een lang verhaal kort te maken; afgesproken want hij moest me wat vertellen en wilde dat onder 4 ogen doen. Had zijn relatie opgegeven omdat hij teveel voor mij voelde wilde vol voor mij gaan. Wereld op zijn kop natuurlijk, in mijn beleving dan. Toen heb ik een keus gemaakt (en geloof me, ging gepaard met veel pijn) voor mijn gezin. Maar nog altijd zit ie in mijn hoofd en daar baal ik ontzettend van.
Hier komt de mail:

BOEFJE:

Geil word ik

als je me aankijkt met die blik op je gezicht

Wanneer ik je lichaam zie glimmen in het kaarslicht

Wanneer we vrijen en ik zie dat je naar ons kijkt

hoe mijn lichaam met het jouwe word verrijkt

Geil word ik

van je als je van die zachte geluidjes maakt

dan van genot een diepe zucht slaakt

Wanneer je zachtjes mijn borsten streelt

en je tong heerlijk met mijn tepels speelt

Geil word ik

als je mijn handen tegen het matras aan duwt

en de golven door mijn lichaam heen stuwt

Wanneer je fluistert, schunnige woordjes in mijn oor

daarmee mijn lichaam laat kronkelen door en door

Geil word ik

Als ik je met kussen overval

en je tussen mijn lippen in nemen zal

Wanneer je naar me kijkt als ik je naar binnen laat glijden

en je dan eindelijk verlos uit je erotisch lijden

Geil word ik

van je als je diep bij me binnen gaat

en mij geen moment meer met rust laat

wanneer je beweegt heel ritmisch, heen en weer

en me plaagt tot ik vraag om meer

Geil word ik

als we samen klaar komen

en onze vloeistoffen samen stromen

Wanneer we samen trillen en beven

om dan nog meer aan elkaar te kunnen geven

Ontspannen ben ik

als ik thuis nog nageniet van ons samenspel

en ik mijn ervaring aan mijn man vertel

Wanneer hij me verteld dat hij ook maar geen genoeg van me krijgt

en het bloed als weer door mijn lichaam stijgt

X

YFE
ow, sorry,

lees net dat je niets met hem hebt.
.
Driewieler

Maar Salle, voor de derde keer: wáárom zou je hem dan een verjaardagsmail willen sturen? Dat lijkt me juist helemaal niet slim. Jíj kunt er niets mee, híj kan er niets mee. Wat is dan het nut? Als ik je bericht zo lees, maak je het voor hém zelfs extra moeilijk. Klaarblijkelijk heeft hij veel gevoelens voor jou. Wat doet zo'n mail dan met hem? Niet veel goeds lijkt me.
Peas on earth!
Eens met Quertu. Als hij echt geen optie is, kun je het beste maar gewoon alle contact verbreken. En dus geen kaart sturen. Dat is volgens mij de enige manier om dit zuiver te houden.
je hebt gelijk qwertu. En ik blijf mezelf ook kwellen met mail sturen, zo kom je natuurlijk nooit los van iemand, geldt voor hem en ook voor mij.

Nou ja, zo zie je maar waar een forum al niet goed voor is, zonder dit neer te tikken had ik er al lang een mail uitgegooid.

thanx
*voelt zich stiekum ietwat gefrustreerd dat ze dit al op pagina 1 schreef en al 3 keer herhaald heeft*

Anyway, verstandig van je
Peas on earth!
Best lijkt mij ook om het contact nu even niet met hem te hebben, laat staan hem een mail sturen waarin je hem duidelijk maakt hoe speciaal hij voor jou is. Als je voor je gezin hebt gekozen, moet je dat ook voor de volle 100% doen en niet gaan aanmodderen.

Dus jouw man weet wat er allemaal is gebeurd? Dus je bent open en eerlijk in jouw gevoelens geweest. Weet jouw man af van jou wens hem een "speciale mail" te sturen?
@prinsesopdeerwert, je hebt gelijk

@driewieler; man weet van mijn gevoelens, man weet dat we een enkele keer mailcontact hebben
Maar weet jouw man ook van jouw voornemen om hem nu met zijn verjaardag een mail te sturen? Als dit niet zo is, dan zou ik het zeker niet doen. Je hebt je keuze gemaakt en nu weer contact opnemen maakt het bij je standpunt blijven alleen maar onnodig nog moeilijker.

Sterkte ermee.
quote:salle schreef op 17 december 2009 @ 21:14:

hoi,

wie weet er een leuke verjaardagsmail-tekst voor iemand die jarig is, speciaal voor mij is (op liefdesgebied) maar nooit een optie kan zijn voor mij.

Kom er niet uit.

Sal

Hoi Iemand,

Gefeliciteerd met je verjaardag

Je bent speciaal voor mij (op liefdesgebied) maar je kunt nooit een optie zijn voor mij.

Sal
quote:salle schreef op 17 december 2009 @ 21:24:

[...]

Nee tis juist dat hij vrijgezel is en ik getrouwd!Mijn god zeg, je bent er nog trots op ook. Bah!
@vera01; nee hoor, ik ben er niet trots op.

Nouschi schreef; "voor je getrouwde minnaar dus" met een smiley.

Mijn smiley in mijn bericht was gerelateerd aan haar aanname dat het dus wel een getrouwde minnaar moest zijn.

Vind jij het "bah" dat een getrouwde vrouw gevoelens heeft voor een andere man? Heb je al mijn reacties gelezen?

Sal
quote:salle schreef op 18 december 2009 @ 10:21:

Vind jij het "bah" dat een getrouwde vrouw gevoelens heeft voor een andere man?

SalNee, dat kan nl iedereen overkomen. Maar wat er bij mij niet in kan is dat je dan toch iets van je wil laten horen aan die andere persoon terwijl je er niks mee wil en kan bereiken.
Daar heb je gelijk in vera01. Daarom heb ik ook, al forummend , het besluit genomen om niets te sturen, zoals je hebt kunnen lezen. Soms gaan je gedachtes even met je op de hol. Maar goed, er is tijdig ingegrepen
quote:salle schreef op 18 december 2009 @ 12:18:

Daar heb je gelijk in vera01. Daarom heb ik ook, al forummend , het besluit genomen om niets te sturen, zoals je hebt kunnen lezen. Soms gaan je gedachtes even met je op de hol. Maar goed, er is tijdig ingegrepen

Aangezien je hebt aangegeven voor je gezin te kiezen, lijkt mij dat een verstandige beslissing Salle. Ik hoop dat je ook voor 100% achter deze keuze staat, anders gaat het nog erg lastig worden voor je.

Sterkte!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven