Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren

Seabert! Die vond ik zo leuk vroeger
Stressed is just desserts spelled backwards
Seabert, ook al is ie klein, kijk maar eens hoe slim, een zeehondje kan zijhijn. Seabert, is voor niemand bang. Helpt bedreigde dieren waar hij kan.

Toch

Heel leuk!!!
Ja, en hij maakte ook van die lieve geluidjes. Hij was een echte held!
Die geluidjes weet ik dan niet meer. Grappig.

Ik ga naar bed, weet neit waar man blijft. Die ging eten met werk (kerstdiner, zonder aanhang want er waren teveel mensen zonder partner. Tss, nou en?).

Trusten!
Ieieieieieieks, zaterdag -9!!!!

Vreemd dat Piet zegt dat het gaat dooien en ik op teletekst van NL zie staan dat het gweoon nog niet boven de 0 uitkomt. Piet heeft het over 4 graden.

Pol, wie gelooft piet?
ohh die ken ik ook nog wel ja Siebert.. leuk!

-9 wow da's nie grappig.
Energy4All winnaar Grote Gift 3M Fonds!

17 december 2009 | Zoeterwoude

Morgen volgen meer foto's

Stichting Energy4All is de grote winnaar geworden van de Grote Gift van het 3M fonds. Maar liefst 86 goede doelen hadden zich aangemeld. Daarvan streden zes charitatieve instellingen in een spannende finale van de Grote Gift van het 3M Fonds om de prijs van 50.000 euro.

Deze zes instellingen bereikten de finale na een internetstemming op de website van 3M, het oordeel van een deskundige jury en de mening van het personeel van 3M. Energy4All is dolgelukkig met dit resultaat. "Met het geldbedrag van 50.000 euro wordt een extra impuls gegeven aan het onderzoek naar een medicijn voor kinderen met een energiestofwisselingsziekte" aldus professor Jan Smeitink.

Het 3M Fonds stelt de Grote Gift voor het tweede jaar beschikbaar aan een charitatieve instelling voor de uitvoering van een bijzonder project in Nederland. Met de oprichting van het 3M Fonds en de Grote Gift wil 3M een bijdrage leveren aan maatschappelijke projecten in Nederland.

In de finale werden er presentaties gehouden door de 6 finalisten. Voor Energy4All heeft prof. Smeitink verteld over de ziekten en wat de volgende stap in het onderzoek zou zijn die door deze cheque mogelijk bekostigd kon worden. Hij werd bijgestaan door ambassadeur Paulien Vogelzang die uit eigen ervaring heeft kunnen vertellen hoe het is om een energiestofwisselingsziekte te hebben.

Na alle presentaties mochten de 3M medewerkers gaan stemmen via SMS. Na een half uur werden de stemmen geteld en was het aan de jury om een uiteindelijke winnaar aan te wijzen op basis van de internetstemmen en de 3M personeel stemming. Om half 6 was het dan zover, de uitslag. "De winnar van de Grote Gift van het 3M Fonds gaat dit jaar naar... ENERGY4ALL" aldus juryvoorzitter Tom Egbers. Echt fantastisch!

Uiteraard willen we 3M ontzettend bedanken voor dit mooie initiatief. 3M is een erkend leider in Research & Development. 3M produceert duizenden innovatieve producten voor tientallen verschillende markten. De kracht van 3M is om haar technologieën - vaak in combinatie met elkaar - om te zetten in producten voor een breed scala aan (toekomstige) klantbehoeften. Met een omzet van $ 25 miljard heeft 3M wereldwijd 76.000 mensen in dienst en in meer dan 60 landen productielocaties. Meer informatie is te vinden op www.3M.nl of www.3Mfonds.nl

En nogmaals erg veel dank voor alle internetstemmen, daarbij hebben vele mensen ons geholpen deze fantastische gift in de wacht te slepen.

alle prikkers van viva ENORM bedankt voor het stemmen!!!!
Joehoe! Kom even inbreken, want ik kwam dit net tegen!

Gefeliciteerd Mal en andere direct betrokkenen!

http://www.gelderlander.n ... jmegen/article5966615.ece
Loretta is De Mol. Punt.
Wat gaaaaaf!!! Wow, dat kunnen ze heel goed gebruiken! Hoera!

En goeiemorgen.
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat geweldig!!!

Bam, doosje is echt helemaal goed. Mooi papier ook! Tapejes wezen zich ook vanzelf, maar met pulken had ik het idee dat het hele tapeje los kwam, toen vroeg ik me af of het wel goed ging. Maar ze staan nu in elkaar te pronken.

Maar even aan de poets vandaag...
Leuk Kess, ik zet het even bij het andere topic! Paulien die op de foto staat hebben we al een paar keer ontmoet. Ik heb echt bewondering voor haar inzet terwijl het haar zoveel energie kost.
Andere topic? Had ik nog helemaal niet gezien! Ga gauw even zoeken.
Loretta is De Mol. Punt.
Super zeg!!! Het komt ze helemaal toe.

Mal, je zult wel blij zijn!!!

Star, ik heb zo'n last van mijn darmen. Hoe is het momenteel bij you?
Hoi,

Meiden bedankt voor de kerstkaarten.

Vanochtend een rondje gelopen op zoek naar een slee. Bij het tuincentrum geweest en twee bouwmarkten. Geen slee! En ze bestellen ze ook niet meer. #@$%^%^$@%#$! En het gaat nog meer sneeuwen.

Man opgebeld, die zit nu in Amersfoort.

Star, leuke foto en mooie tekening (ik moest hard lachen om de opmerking van Bam :-D )

Mal, ha, ha, nou, ik hoor bij de niet-snuggere mensen, want ik heb net het pad bij de voordeur sneeuwvrij gemaakt.

Amaal, lekker op de hei geweest. Leuk!

Suus, ik moest zó lachen om je verhaal met de chocolaatjes en rum. En Jeetje tegen de deur aan, had ze de gordel al los dan?

Bridges, die Ties! En een schaap uitbeelden, hoe deed 'ie dat?

Compu, ik wist wel dat de schoolkeuze voor CG was gemaakt. Wist niet meer wanneer ze daar naar toe zou gaan. En 30 formulieren, wat veel!

CD, lekker ventje, Kevin.

Jin, ligt er ook veel sneeuw bij jou?

Mal, wat goed van Energy4All. Super.
Gisteren met Tim en Lianne naar de sporthal gereden voor de vaccinatie.

Nou, mijn meisje verdient de 1e prijs van de hardst-schreeuwende-brullende-huilende peuter die er rond liep. Ze liep in de sporthal al gelijk een stuk bij me vandaan. Ik heb haar wel naar de stoel meegenomen; maar kreeg haar niet goed op mijn schoot en voor ik het wist stond er een man naast me, die zette haar goed neer, hield haar vast en hup! de prik zat er zo in. Arm kind. Maar goed, ze heeft het ook weer gehad.

Tim huilde even en toen was het weer goed.
Hier had intertoys nog genoeg sleeën kokos.
Mal, Wat goed! Het stemmen heeft dus echt zin gehad.

Kokos, Gefeliciteerd met je hardst schreeuwende meisje ! Hier gisteravond ook op sleeën jacht geweest, niets. En nu net via MP voor 10 euro zo'n grote houten gekocht, bij zo'n tweedehands winkel. Oh en toen ook gelijk een hele tas vol houten treintjes, rails en tunnels voor weinig...

Bedankt voor alle kerstkaarten, ik ben er nog steeds mee bezig, de eerste lading is wel al op de post gegaan, nu de rest nog.
Joehoee wat een goed nieuws Mal, gefeliciteerd!
Amaal, in dit polderdorp () is alles uitverkocht, wij hebben hier ook Intertoys en Top1Toys.

Enka, ik zat ook aan mp te denken

Maar..... bij Formido zeiden ze dat ze vanmiddag waarschijnlijk weer sleeën hadden, een collega ging ze ergens halen. Dus..... heb ik gebeld en er 1 gereserveerd :-)

Een aantal buurjongens hebben hier de steeg dichtgemaakt door een muur van sneeuw tussen 2 schuurtjes op te bouwen. Kon ik de steeg niet uit, maar goed, op de fiets zit ik niet met deze sneeuw. Net waren ze bezig met een zaag; hebben ze er een poort van gemaakt met kantelen erboven op. Best leuk.
Wat goed zeg van die poort! wel even irritant dat je er niet uit kan, maar wel heel gaaf zeg.

Mijn irritante achterburen zetten hun auto altijd in de poort omdat zij de laatste van de rij zijn en geen recht van overpad hoeven te bieden. Hele poort vindt het irritant maar ze zijn al ruimn in de 60 (broer en zus, lekker sneu) en doen het al jaren dus de discussie zal al wel gevoerd zijn.

Anyway, nou hadden ze gisteren hun autoplek even sneeuwvrij gemaakt. Lees: alle sneeuw tegen de achterkant van onze schuur geschoven en bij de buren voor de garagedeur (gebruiken ze niet). Letterlijk dus; ik schuif het even lekker van me af. En wij hebben al zoveel vocht in de schuur, dat weet die man ook want daar hadden we het van de zomer nog over. Ik heb net alles weer teruggeschept. Wilde eigenlijk een hele hoge muur van sneeuw om de auto bouwen maar dat was me teveel werk.

Waar je je al niet druk om kan maken he?
Mal, wat een goed nieuws!! Kan er nog meer bij?
Joehoe Mal, wat een geweldig nieuws! Mooi bericht!!!! Word jij dan ook persoonlijk op de hoogte gesteld?

Kokos, wel gaaf zo´n poort zeg! Maar niet zo handig dus. Arme L. Maar gelukkig heeft ze het weer gehad. Ik had oudste een verrassingsei beloofd en hij hield zich echt heel kranig.

Enka, goed geslaagd! Ik kan hier nooi slagen voor een houten trein op marktplaats helaas. Maar gelukkig hebben ze een oma die geen maat kon houden .

Mamax, ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar waar heb je het over met dat pulken en doosje . Ik wil het weten, ik wil het weten, ik wil het weten.

Bam, druk aan het werk? Is het een grote kerstdrukte?

Star, heb je het gesprek gehad? Kwam daar wat concreets uit?

Amalia, haha jij moet de buurjongens van Kokos lenen. Maar irritant ja, zou ik me ook groen en geel aan ergeren.
quote:[message=4675716,noline]compu schreef op 18 december

Star, ik heb zo'n last van mijn darmen. Hoe is het momenteel bij you?

Vind je dat echt interessant om te weten?

Maar goed, niet zo best want weer aan het werk en beetje gejaagd enzo dus dan is de boel van slag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven