LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Oeh Elev, wat een schrik! Dat was zeker een enorme krijspartij? En jij nu een blauwe neus? Ben je ook echt hard op je buik gevallen? Gelukkig dat boontje nog gezellig rondspartelt. Maar nu vind je sneeuw zeker even niet meer zo leuk. Blijf de rest van de dag maar lekker thuis. Arme jullie
Ai wat een schrik Elev! Ik hoop dat de schade aan lip en gezicht wat meevalt.

En als je je toch zorgen maakt om boontje gewoon de VK bellen hoor!
Ik weet eigenlijk niet of ik op mijn buik gevallen ben. Ik denk het niet, denk op mijn knieën. VOel er niks aan in elk geval, behalve een bewegende boontje. Maargoed, wel al drie keer mijn broek spontaan laten zakken toen ik dacht iets nats te voelen, dus enige stress is er wel natuurlijk. Ik hoop eigenlijk dat Mard nog even langskomt, want ik weet niet meer welke adviezen zij toen van de vk gehad had (weet iemand van jullie dat nog?). En sneeuw vind ik nog steeds leuk, maar gladde laarzen niet zo...
Elev, waarom bel je je eigen VK niet even?
Jeetje Elev, dat is schrikken zeg!

Ben blij dat je boontje nog goed voelt, gelukkig ligt je placenta aan de voorkant en werkt die in dit gevallen goed als schokbreker, maar leuk is het natuurlijk helemaal niet

Geen idee wat de vk destijds tegen mard zei (was dufty niet ook van de trap gevallen met dikke buik?) , maar bel anders die van jezelf even, daar zijn ze voor! (en je bent vast niet de enige met dit weer) Dit is dus precies de reden dat ik niet van sneeuw hou... tuurlijk is sleetje rijden en sneeuwpoppen maken ontzetten leuk, maar ik denk vooral aan files, uitglijden en dat soort ellende.

Dikke knuffel voor jou, voor boontje en voor elevmeisje!

Een dollar voor een huur dvd, dát zijn nog eens prijzen!

Met het oog op de naderende kinderbijslag (de eerste keer! ) ben ik net losgegaan op de site van kleertjes (.com), ideaal voor als je niet van sneeuw houdt, maar wel van winkelen
Oh Elev wat vervelend!! Wat zul je geschrokken zijn, je mini op haar gezicht en jij op je gezicht. En dan later dat besef van boontje (die gelukkig nog lekker stuitert). Bah!! Gelukkig was er iemand om jullie op te vangen. Nou kijk voorlopig maar uit. En inderdaad gewoon de nieuwe vk bellen als je je zorgen maakt.

Duft leuk zo'n lichtjestocht. Lijkt me zo gezellig. Gaan ze dan ook zingen? Of kom je naar ons dorp volgende week? Ik heb er nu al zin in.

Sproet balen hoor van je container. Stomme vertraging!!

Ik ben helemaal trots op mezelf. Ik heb zelf een lampje gemaakt met snoer met schakelaar en het lampje opnieuw bekleed. Zo leuk!!! Nu nog ophangen en nog een plank ophangen en dan is het toch echt af volgens mij. Jippie!!!

Ik merk trouwens dat ik echt moet wennen aan het thuis zijn de hele dag. Ik houd mezelf dan ook erg druk bezig. Van echt uitrusten komt het nog niet. Maar goed dat komt nog wel.
Wat een schrik samen met meis onderuit! Ik was toen ook zo geschrokken, vk zei dat ik rustig aan moest doen. Opletten op buikpijn/harde buiken en bloedverlies, dan meteen bellen. En verder stelde ze me vooral heel erg gerust dat je een hele goede buffer bij je hebt door je buik, vruchtwater etc.

Overigens sta ik gewoon sowieso niet zo stevig op mijn benen, ben vandaag ook languit onderuit gegaan toen ik van school naar kdv liep om Mardmeisje te gaan voeden Kon er wel om lachen, vooral omdat niemand het zag (op de terugweg was het pauze, dan had de hele school om me heen gestaan). Maar had dus ook niks ergs gelukkig (een zwarte vlek op mijn spijkerbroek is overkomelijk)

Hier een heftig weekje achter de rug, manlief heeft alweer een tijdje last van zijn rug en heeft foto`s laten maken. Zal de uitslag even op de groep zetten, maar was dus niet leuk. We wisten dat het zou kunnen, maar hoopten heel hard van niet.

Verder druk met dingetjes op school, wel heel erg gezellig weer gelukkig. In het weekend nog Sint gevierd met vrienden, heel gezellig en druk! Was denk ik de laatste keer in deze opzet (dobbelen met de volwassenen), Loes was de enige die het leuk vond van de kinderen

Heb geprobeerd zoveel mogelijk mee te lezen, is ook gelukt. Maar reageren schoot er steeds bij in, mijn hoofd was te vol ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen.

Nu lekker kerstvakantie, dat is wel heerlijk!
Mard hopelijk lekker je hoofd leeg maken en genieten van elkaar de komende twee weken. Doe maar rustig aan.
Mard, ik snap dat heel goed hoor, van een te vol hoofd. Soms heb je echt genoeg aan jezelf en kun je de verhalen van anderen eigenlijk gewoon niet absorberen, laat staan erop reageren.

Dank voor je antwoord! Ik heb mijn vk nog niet gebeld omdat ik echt vrij zeker wist dat ik niet op mijn buik gevallen was. En wat kan zij dan zeggen? Als je bloed, gelijk bellen. Dat had ik ook al bedacht. Een echo of doptonecontrole was echt niet nodig omdat ik haar gewoon voel. Maar toen ik daarstraks naar de wc ging voelde ik aan mijn knie, en die was beurs, dus nu weet ik zeker dat ik gewoon op mijn knie terecht kwam. Ik richt me dus verder maar op elevmeis haar lip (ze eet weer, ijsjes en ook een beetje avondeten, maar haar voortanden doen wel pijn) en de vraag of mijn neus altijd zo dik blijft.

Chiek, hoe lekker kan online winkelen zijn hè. Ik had ook wel naar de stad gewild, maar niet gedaan vandaag om elevmeisje een rustige dag te bezorgen (nou, dat is gelukt..). Goed idee om morgen eens online rond te neuzen. Mijn favoriete woonwinkel online is tegenwoordig sweet*living(.nl), want ik ben dol op Ri*ce en House*doctor.

Nu eerst mijn meisje in bed wippen, ik kom straks nog wel even langs.

P.S. Pien, ben zo benieuwd naar het kamertje, en nu ook naar het lampje! Ik heb zo'n gevoel dat ik héél jaloers ga zijn.
quote:elev schreef op 17 december 2009 @ 18:29:

P.S. Pien, ben zo benieuwd naar het kamertje, en nu ook naar het lampje! Ik heb zo'n gevoel dat ik héél jaloers ga zijn.

Mmmmm nu voel ik toch een soort van druk. Hihihihi!!!

Nouja wij vinden het echt geweldig worden. Het is maar goed dat we redelijk op tijd begonnen zijn want we zijn nu redelijk traag met de laatste dingen. En ik wil eigenlijk pas foto's maken als het helemaal af is en opgeruimd.

Ik hoop dat je geen blauwe ogen krijgt van het vallen op je neus trouwens. Gelukkig dat je meisje weer eet en dat je andere meisje zich nog gezellig meldt.
Hey Neem in het kader van de tabel, wil jij tzt weten welk smaakje jullie krijgen?
Ik denk ook dat het kamertje van pienimini heel lief, zacht en een beetje retro wordt

Pien, als je net als ik met 37 weken bevalt, is dat al over 2 weken ... dus nu ook al af en toe rustig aan doen hoor!

Het sneeuwt hier sinds een uur weer behoorlijk; had ik net het hele terras staan vegen tussen de middag, en met zout gestrooid... kan morgen weer overnieuw beginnen vrees ik

Laal, lekker lang weekend met je 2 mannen, geniet ervan!!

Mard, wat een narigheid met mardman
Zal ik een winterslaap gaan houden? Wie doet er mee?!
quote:chica1978 schreef op 17 december 2009 @ 19:08:

Pien, als je net als ik met 37 weken bevalt, is dat al over 2 weken ... dus nu ook al af en toe rustig aan doen hoor!

Lalalalalalalala!!!! He wat zeg je? Ik hoor je niet zo goed!
quote:Peanutje schreef op 17 december 2009 @ 19:23:

[...]

Lalalalalalalala!!!! He wat zeg je? Ik hoor je niet zo goed! hahahahaha
Hihihi. Chiek, ik was helemaal vergeten dat jij al zo vroeg bevallen was! Heb ik geloof ik niet goed opgeslagen destijds.

Ja Neem, daar ben ik ook wel benieuwd naar, of je 2 meisjes of 2 jongetjes krijgt
Of van allebei eentje, Sproet. Hee, en Neem, waarom heb jij eigenlijk geen twee cheerleaders bij jezelf gezet in het schema?

Chiek, ik hoop voor je chocopopje dat zij ook meedoet aan de winterslaap. Jullie dakterras en die trap enzo is wel eng natuurlijk met dit weer. En ik vind een gewone stoep al moeilijk. Is er trouwens al nieuws over je sollicitatie?

Denk niet dat ik blauwe ogen krijg, maar wel een blauwe neus (bovenkant). Als het lekker heftig wordt, plaats ik een foto hoor.
Hehehehehe die Elev die is gewoon trots op haar blauwe neus.

Ik heb dat ook helemaal niet meegekregen dat Chiek met 37 weken bevallen is. Maar volgens mij was ik toen ook op vakantie.
Sproetman heeft gisteren voorgelezen wat we moeten doen als er een sneeuwalarm wordt afgegeven: binnen 4 uur moet iedereen z'n auto aan de oneven zijde van de straat parkeren. En we zijn zelf verantwoordelijk voor het sneeuw- en ijsvrij houden van onze stoep. Maar je mag de sneeuw niet op straat vegen. In de voortuin dus dan maar?

Ik wordt hier intussen redelijk gestoord. Ze zijn nog steeds in de kelder aan het werk. Nu in steen aan het boren. Ik heb al gevraagd of hun radio zachter kan, maar die werklui hebben ook nogal galmende stemmen. Onze vloer is nog niet geïsoleerd, dus het lijkt wel of ze gewoon in de woonkamer staan te kletsen en te boren met z'n allen. Ben het intussen wel zat aan het worden hoor. Maar ja, het werk moet wel gedaan worden natuurlijk.

5 minuten later: Sproetekind en ik bivakkeren weer bij m'n nichtje, daar kan hij rustig slapen. Man wat hadden we gemoeten als we niet tegenover haar zouden wonen.
sproetje bedankt voor je lieve berichtje op oktober-topic. vandaag een wat betere dag, ik kom binnenkort hopelijk weer buurten hoor, denk veel aan jullie maar alle tijd gaat even in dit ritme en gerustellen in wiegje gebeuren zitten, maar zit lekkerder in mijn vel nu ik ontslag heb genomen, zie deze tijd maar even als een investering. anyway.. enough about me. Bye-die-bye zwaai-zwaai tot snel :-)
quote:sproet1978 schreef op 17 december 2009 @ 19:42:

Ja Neem, daar ben ik ook wel benieuwd naar, of je 2 meisjes of 2 jongetjes krijgt

grappig

Wij hebben besloten dat t er gewoon eentje is. Makkelijk hè?

Maar wij willen tzt het smaakje graag weten ja. Sowieso doe ik het heel slecht met geheimen/verrassingen, verder lijkt het ons allemaal al heftig genoeg en daarom wel fijn om enigszins voorbereid te zijn op iig íets en daarnaast lijkt het me wel heel leuk om toch wat gerichter een kamertje te maken/spulletjes te kopen. Ookal ben ik ook heus niet zo standaard jongetje/meisje achtig...

Chiek! Dankjewel voor jullie kaartje! Ik weet nog niet zeker of ik kerstkaartjes stuur hihi, ligt eraan of ik er op tijd aan denk.

En Caatje ook heel erg lief Caat! Best wel gek dat ik dat kaartje wel even nog ergens opberg maar zodra t wereldkundig gemaakt is zet ik m in de kast!

Elevlief, wat een schrik zo gevallen klinkt heulemaal niet leuk! Gelukkig dat je niet op boontje gevallen bent, en dat ze nog zo vrolijk trappelt alsof er niets gebeurd is...

Ik hoop dat je neus morgen niet meer zo dik is

Ik heb net kerstdiner gehad op school. Heel leuk maar ook heel vermoeiend. Ik heb echt een heel apart klasje zeg, moet alle zeilen bijzetten. Maar goed, ook wel schatjes natuurlijk. En zo in de sneeuw was het wel heel sprookjesachtig. Morgen nog even werken en dannnn is het vakantie!!! Jeeeeejjj!
Pienie, volgens mij is de eerste verlofweek echt een beetje standaard als ik bedenk hoe de andere meisjes hun eerste week besteedden. Volgens mij vergelijkbaar, nog niet echt kunnen rusten... komt nog wel goed.

Begin nu wel heel nieuwsgierig te maken naar t kamertje hihi.

Ach DD lievie, rustig aan, wij zijn er over een poosje ook nog wel en je meisje en jij moeten nu echt even op de rit komen. Van dat ontslag wistikniet, ik lees niet mee op oktober topic. Maar good for you! Ik weet hoe het je dwarszat, die baan. En er komt er wel weer één.

Weet je wat ik me net bedacht: weet je hoe saai mijn verlof straks wordt . Ik ben dan echt de enige met verlof.... dan komen jullie maar vaak kletsen hoor. En anders kletsen Sproet en ik wel lekker door, toch Sproet?
Ja hoor Neem, ik laat je niet alleen (al hoop ik tegen die tijd ook leuk werk of een andere uithuizige dagbesteding gevonden te hebben)
Hmmm ik heb toch het gevoel dat jij me ook zomaar in de steek gaat laten. maar vooruit, na al die duizenden posts van jou...mag het ook wel.

Hoe laat is het nu bij jullie? Ik weet nog steeds niet hoeveel wij 'voorlopen'..
Leuk he Neem die kaartjes, ik heb die van Caat ook nog 6 weken verstopt ofzo . Na de nekplooimeting heb ik alle kaartjes tevoorschijn getoverd en op de kast gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven