M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Allemaal ingesneeuwd????
Wat leuk zeg, op de slee naar school!

Tis dat ik geen slee heb, anders zou ik morgen Jasper ook met de slee naar het kdv brengen.

Heb een mega drukke rommelige chaotische gezeur oplosdagje
koffie, zwart graag...
Nee, niet ingesneeuwd. Maar inmiddels wel thuis. Emdin is ziek, hij had op de KDV 38,9 graden koorts en ligt inmiddels op de bank te slapen. Hij heeft wel een sinasprilletje van mij gekregen. Hopelijk slaat het spoedig aan. Ik neem tenslotte zelf ook een paracematamolletje als ik me niet lekker voel. Hij geeft gelukkig niet over en ik vermoed dat het nog een reactie is op de griepvaccinatie van afgelopen dinsdag.

Ik hoop in ieder geval dat hij snel weer opknapt.Wel alvast mijn moeder ingeseint, want als hij morgen nog ziek is, breng ik hem naar haar toe. En ga hem dan later ophalen. Hij mag dan mee naar mijn kappersafspraak toe. Zal wel een hutkoffer met spelletjes meenemen, want het is echt 2,5 uur lang zitten bij de kapper voor zowel hem als ik.

Net mijn Kerstpakket gehaald. Ben een soort van nieuwsgierig, maar heb Emdin belooft om het samen uit te pakken en dan ga ik nu niet alvast aan de slag.

Ach, geduld is een schone zaak!
wilde effe uitgebreid reageren, maar zit er effe niet in.

D. drinkt erg weinig op het moment, gister liet hij bij alle 4 de flessen 50 tot 90ml staan, en vandaag bieden we hem er 5 aan, maar drinkt er in totaal maar maximaal 120ml van. HIj laat al iets langer af en toe wat staan, maar het wordt steeds meer. Morgen moet ik met hem naar de KA en de LV en de KNO-arts.

Yuma vandaag ook heerlijk in de sneeuw gespeeld.

Ik vandaag naar het ZH geweest om bloed te prikken, was geen succes met dit sh*t weer.

Nou ga snel...doei!
Een erg leuk Kerstpakket: Oud Hollands, met een tas met zakdoekenprint, een idem koekblik, 2 beslagschalen met deksel, koekjesbakmix, een fles appel/bramensap, een hollands likeurtje (jammie), speculaasjes, lange pretzels, kaasrolletjes en beschuitjes van Bolletje, chocolaatjes, koffie, thee, boerderijdrop (erg lekker smaken ze), een boekje over Hollandse gebruiken met recepten, potje jam met een rood/wit geruite deksel, kleine papieren servetjes rood/wit.

En Emdin heeft geholpen om de schalen en het koekblik af te wassen. Hij ligt nu Elias te kijken. De paracetamol slaat goed aan.

Iemand vroeg of Emdin het leuk vindt om stadjes te bezoeken. Ach, de ene keer wel, de andere keer niet. Laatst had hij geluk, want er was een draaimolen, alwaar hij in mocht. En hij mag trouwens ook vaak dan op een of ander beest, treintje waar 50 eurocent in moet. Dat werkt ook altijd goed.

We gaan trouwens nooit echt lang naar zo'n stadje toe, hoogstens 3 uurtjes, en dat is met de kleine man net lang genoeg.
Niet ingesneeuwd Wel heel leuk in de sneeuw gespeeld vandaag!

Gisteren had ik een off day, op de een of andere manier waren de spieren rechtsboven in mijn rug op elkaar gegaan en kon ik niet meer bewegen. erg leuk als je voor 2 kindjes moet zorgen. Heb de dag uitgezeten en vandaag was het gelukkig al weer een stuk minder. Vanochtend lekker gewandeld in de sneeuw. Daarna de slee opgezocht (wij hebben een superslee!!) en met Milena in de tuin gesleed. Ow wat leuk, wat leuk! Einde van de middag de griepprik gehaald. Ik ben zo trots op mijn smurfjes. ze hebben allebei geen kik gegeven. Echt goed! Hoop maar dat ze niet op de prik reageren, ik hoor dat veel kinderen koorts krijgen.

Daarna kwam de oppas. Ik zou eerst met een vriendin naar de film gaan, maar dat ging neit door. Ik ben dus even lekker de stad in geweest. Heerlijk door de sneeuw er naartoe gelopen. Wat is het mooi dan en dat geknisper van versgevallen sneeuw onder je schoenen... Opruiming bij Villa Happ, alles voor de helft! Oeh heb weer veel kleertjes gekocht! Zo leuk.

En nu zit ik lekker op de bank House te kijken. Hopenlijk morgen weer zo'n leuke dag!

Indian wat enorm balen als D ook allergisch is zeg!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Q, wow houdt Emdin het 2,5 uur vol bij de kapper?! Zielig dat hij zo'n hoge koorts heeft. Heeft hij er veel last van?

Ik heb ook een oudhollands kerstpakket gehad. Vond het zo leuk, want het is van de organisatie waar ik eper 1 januari voor ga werken!

Syl, logisch dat Jasper bij jullie in bed mocht hoor. Goed opgelost juist zo! Hoest met de buik?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Indian, ik vind het zo weibelig om de maxi cosi bovenop te zetten, onderop staat hij veel stabieler.

Wat is KEA? Dat heb ik even gemist geloof ik.

Lynn mag alleen bij ons in bed als ze ziek is of als het onweert. Sam slaapt soms 's ochtends even bij ons.

Q, beterschap met Emdin! Ik geef Lynn ook paracetamol hoor, als ze niet lekker is, idd doe ik dat bij mezelf ook. Houdt hij dat vol zo lang bij de kapper?? Knap zeg, dat zou ik bij Lynn nooit voor elkaar krijgen.

Frans, weet jij of de House van een paar weken terug de laatste was? Dit zijn herhalingen jammer genoeg.

Knap hoor, dat ze allebei geen kik gaven! Wij gaan in januari in de inhaalronde voor prik 2.

Leuk zo'n oudhollands pakket. Ik ben benieuwd of ik nog het kerstpakket krijg van mijn werkgever, ik heb al ontslag genomen. Het is altijd een pluim, wil 'm best nog hebben!

Wij zijn vandaag in Koblenz geweest, Lynn heeft het goed volgehouden, ze mocht ook in een draaimolen, dat is altijd succes verzekerd. En in het winkelcentrum waar we geparkeerd hadden waren heel veel kerstbomen, lichtjes, sterren etc, ze vond het prachtig!

Voor Sam komt maandag de kinderfysio bij ons thuis, hij blijft erh hardnekkig naar links kijken. We draaien zijn hoofd regelmatig naar de andere kant, maar dat doet hij liever niet. Verder blijft het een superrelaxed kind, hij lacht ook ontzettend veel en ligt daar dan lekker bij te kletsen
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
gaaaap, goedemorgen!!

Heb slecht geslapen. Gisteren fikse discussie gehad op t werk en ik vond t erg onredelijk. Dat knaagt dan weer aan me en daar ga ik dan mee naar bed. Was echt kapot nog toen de wekker ging.

Nacht daarvoor ook slecht geslapen ivm loge's. Die later naar bed gingen en waar ik wakker van werd.

Lijk wel een oud wijf man. Dat wordt volgend jaar nog wat ha ha

Jasper heeft een mooie sneeuwpop in de tuin en vind de sneeuw erg leuk.

Hij kan ook prima een hele middag mee winkelen, hij is er gek op. Uiteraard mag hij dan ook in een hobbelauto oid.

Indian, je blijft ermee bezig he met op en neer naar allerlei artsen.
koffie, zwart graag...
kea is koemelkallergie.

Bij de KA vandaag alles "goed" over 6wkn terug, zal er straks mee rover schrijven.

man had ook zo'n oud hollands kerstpakket wel een paar andere dingen als Q.
waar staat die e voor dan. De K en A is wel te verklaren, maar die e???
koffie, zwart graag...
De E is van eiwit

koemelk eiwit allergie is het officieel.

Vandaag bij de KA,LV en KNO-arts geweest.

Ook daar gewogen, daar woog hij 95gr minder 7200 gr en hij was wel even groot, nog steeds 67cm. (afgelopen di bij het CB geweest)

KNO-arts alles goed hoeven we niet meer terug

Het ruisje (de KA noemde het een fluitend geluidje) wat ze bij zijn hartje horen, lijkt onschuldig maar wil ze wel even in de gaten houden. Zal wel goed komen, en niks bijzonders zijn.

Met zijn pufjes moeten we zo nog even doorgaan.

Ook met zijn voeding zo doorgaan, langzaam aan staps gewijs introduceren van voedingsmiddelen. En de FV blijft ook gewoon HA. Nog niet over naar speciale voeding

Over 6wkn weer terug op controle!

Zo jullie ook even op de hoogte, kom straks of morgen weer terug.
he Indian, balen dat D de KEA heeft, dat kan nog lastig worden. Hopelijk groeit hij erover heen.

Frans: hoe is het met je rug? Zit het al wat losser?

Grappig dat er nog meer zijn met een Hollands pakket!

Sylvester: tja, weinig slapen breekt enorm op. Is het mogelijk voor je om slaap in te halen?

Emdin heeft het vanmiddag keurig volgehouden bij de kapper. Ik moet zeggen dat ik een hele relaxte kapper heb, en zij werkt samen met nog een andere kapper, dus echt druk is het er nooit. En hij had alle ruimte om rond te kijken en lopen. Maar mijn haar is weer toppie, lekker gekleurd (uitgroei) en geknipt (A-symetrisch). Kan er weer 2 maanden tegen aan.

Met Emdin gaat het redelijk. Hij eet nog niet zoveel, maar drinken doet hij goed. De koorts is nog wel aanwezig, maar hij heeft vandaag een aantal sinaasprilletjes gehad en ligt inmiddels lekker te slapen in zijn eigen bed. Afgelopen nacht mocht hij bij mama slapen, maar mama wil vannacht d'r bed voor zichzelf.

Jammer genoeg geen kacheltje voor vannacht erbij, de leuke man had geen tijd. Ach, er komt vast een volgende keer.

Juul: Ook Lynn is te verleiden met een draaimolen en mooie verlichte Kerstbomen in een stad. Leuke stad trouwens, Koblenz. Nog veel gekocht?

Oke, ga nog ff surfen, alvast een fijn weekend allemaal!
Hi

Q klinkt goed je kapsel, ik ga as dinsdag ...

Indian echt zo rot voor je dat zkh in en uit....

Hier zeeeeer goede nacht gehad. Madelief heeft van 10 tot 6 geslapen! Gisteravond flesje gekolfde melk gedronken, dus misschien is dat de truc.

Vandaag 2 uur gewandeld met m'n moeder en de kids, we wonen vlakbij natuurgebied en daarna naar de winkels gewandeld. Verder even bij de ha geweest voor de pukkels van

madelief , en droge huid, heb nu dus crème gekregen. Ook neusdruppels voor de zekerheid voor het vliegen.

Vriendlief heeft kiespijn, wat een timing!!! Heeft het er al over dt ik dan maar alleen naar zweden moet.... Zal wel loslopen denk ik.

Oja syl ik was ook afgetakeld maar komt weer goed !!
Tja ach, het went hoor, haha al die ZH bezoekjes.

Gelukkig staat het nog niet vast dat hij KEA heeft!! Ga er ook nog maar even vanuit dat hij het niet heeft!!

Hoop gewoon dat hij even een moeilijke start heeft met het verdragen van voedingsmiddelen!

Ja Q, vond het ook een erg leuk pakket, hier hadden we ook de peprkoek met trommel, ook een beschuitblik (met beschuit), 4 plastic bekers, servetten, slagroom, borrelnootjes, pate, toastjes, chocolade, pannenkoekenmix en nog wle wat dingen. Erg leuk vond ik het!

Yuma ook helemaal enthousiast. Man geeft er nooit niks om, ik ben er ook altijd helemaal weg van, om die dingen open te maken. Maar had met Yuma afgesproken dat hij eerst moest douche en dan mocht hij hem uitpakken!! (dus mama moest zich ook even inhouden )

Syl, al wel een goede echo enzo gehad?

Merel, verveldn zeg dat Madelief onder de pukkels zit.

En vriend kiespijn, ajjajjaj. Wanneer vertrekken jullie naar zweden?

Yuma is grotendeels over de KEA heen, hij eet chocolade, yoghurt, pannenkoeken. Moet niet gekker worden met hem!!!

Er zijn nog wel ene paar dingen die niet gaan, maar eigenlijk mag ik wel gewoon zeggen dat hij erover heen gegroeid is.

Q, klintk leuk!!! Hier vandaag ook de kapper geweest, de boys zien er weer mooi uit! Bij mij alleen wat puntjes en de achterkant een beetje opgeknipt, want wil het weer eens lang laten groeien (tot het lang is, dan moet het weer kort haha)

Beterschap met Emdin Q.

Veel plezier Juul, altijd leuk al die lichtjes etc.

Oh wat wordt Yuma toch groot, hij is nu zelf naar zijn meissie gelopen. Hij had zijn speelsleutels daar laten liggen van de week, die wilde hij ophalen. Net gebeld, hij is goed aangekomen (vind het toch maar eng hoor, al kan het hier in het dorp makkelijk)

Haha en nu wil zijn meissie bij ons komen spelen, dus komen ze dadelijk samen terug.

Vanmiddag verjaardag van Yuma's nichtje. Die is 5 geworden.

heb ik weer, een beetje stuwing in mijn borst, terwijl ik al 2 wkn geen BV meer geef, lekte ook al een tijdje niet meer. En nu dus stuwing, net een beetje gemasseerd en meteen weer vol op lekken (spoot er zelfs uit af en toe??)raar hoor. Even in de gaten houden....geen zin in een borstontsteking.

Dacht dat kindjes pas tegen de 9mnd eenkennig worden, maar D. lijkt er af en toe al wel wat last van te krijgen. Tegen iedereen lachen als hij bij mij zit, kan hem ook aan bijna iedereen geven, maar sinds een week of 2 begint hij te huilen als ik hem aan papa geef. (niet elke keer, vooral 's avonds). Soms ook wle bij andere mensen hoor.

D. heeft gister eindelijk weer een fles van 180ml op.

Gister heeft D. appel op, vond hij heerlijk!! Blenderen is wat lastiger met appel, vooral omdat ik maar een halve had gedaan, de andere helft had Yuma opgegeten.

Nou ga weer, doei

Jasper heeft ook een ruis in zijn hart. Daar kwamen we vorig jaar achter toen hij geopereerd werd. Dat is onderzocht en was onschuldig. Hoop dat t bij D ook het geval is.

Indian en Q, dank voor de kerstkaartjes! Ik ben laat dit jaar dus komt er nog aan hoor

Heb nu 2 x een echo gehad. Eerste was bij 8 weken en tweede bij 12 weken. Dan nog bij 20 weken en bij 36 weken (ligging). 6 januari weer een normale controle.

Gisteren gehoord dat een vriendinnetje van die die al 3 1/2 jaar bezig is zwanger is geworden. Man man, was nog blijer als bij de aanblik van mn eigen test (bijna dan he, maar je begrijpt wat ik bedoel). Nu nog een paar dagen afwachten op andere vriendin die ook in een traject zit en vd week weet of het gelukt is. Wat een groot feest zou het worden als ook dat gelukt is.

Vandaag boodschappen doen, kerstboom opzetten/buitenverlichting, nieuwe tv slaapkamer ophangen.(eindelijk na 12 jaar samenwonen een tv op de slaapkamer)

Heb m maar zelf gekocht, want man vind het onzin. Maar bij Jasper lag ik lang op bed en verveelde me stierlijk. Mocht ik weer zo krakkemikkig worden, dan kan ik tenminste nog tv kijken boven.

Morgen naar de dierentuin, had van kruitvat nog entreebewijzen die voor 1 januari gebruikt moeten worden.

Fijn weekend allemaal
koffie, zwart graag...
Jeujjj syl, da's goed nieuws voor je vriendin. Hoop dat je andere vriendin ook snel goed nieuws mag hebben.

Fijn dat alles nog steeds goed gaat. De zw van Jasper was dus erg zwaar, begrijp ik. Had je last van je bekken?

Ga er wel vanuit dat het onschuldig is bij D. Ze hebben er eerder ook nog niks over gezegd.

Ben de 2 diepvriezen aan het ontdooien, mooi weer voor nu, haha, vriest buiten bijna net zohard als in de vriezer.

Oh D. is wakker en die zal wel honger hebben, doei!

Fijn voor je vriendin Syl! Ik hebeen vriendin die al 1,5 je bezig is en een maand geleden op de kraamvisite meldde dat ze zwanger was, helaas bleek bij de echo dat het hartje was gestopt, zo sneu! Dubbel zuur zeg maar....

Indian wat worden ze groot onze maart kindjes!

Madelief heeft vannacht weer doorgetrokken! Yeh! Uitslag is nog erger en een heel dik oog erbij, net of ze een tik op dr oog heeft gekregen . Heb al ctc gehad met de hap, die adviseren wel om door te smeren.....dotje is dus nu al eczeem achtig. Bv is dus goed voor dr, ik ga na vakantie even naar de ka voor advies, ALS het niet beter gaat.
Wat fijn voor je vriendin, Syl! Leuk ook dat jullie nu samen zwanger zijn. Naar welke dierentuin ga je?

Dat is niet lekker Indian, dat je weer stuwing hebt. Ik heb wel een week of 6 gelekt geloof ik, het is echt net over. Nu alleen nog opnieuw ongesteld worden en dan werkt alles weer als vanouds

Fijn dat Yuma over de kea heengegroeid is! Mijn neefje van 9 heeft het nog steeds en dat kan erg vervelend zijn.

Q, wij vonden Koblenz een klein beetje tegenvallen eigenlijk. Er was ook een kerstmarkt die heel mooi zou moeten zijn, maar er liep bijna niemand. Niets gekocht ook uiteindelijk.

Merel, lekker dat Madelief al 2 nachten doorslaapt. Sam vannacht ook, heerlijk, ook van 10 tot 6. Wel nog wat gerekt met speentje, want hij werd wakker van Lynn om half 5. Worden Valentijn en Madelief wakker van elkaar? Bij ons achter is deze week ook een Madelief geboren trouwens
O ja, voor de tabel: Lynn is 104 cm en weegt 16,8 kg.
Wat heerlijk voor jullie Juultje en Merel dat de kleintjes lekker doortrekken in de nacht. Dat scheelt enorm veel stress en slaapgebrek. Alhoewel je er toch aan went als je midden in de nacht je bed uitmoet, toch breekt het je enorm op.

Emdin is inmiddels weer koortsvrij. Ik vermoed dat het een bijwerking was van de 2e vaccinatie Mexicaanse griep. Maar hij blijft nog wel een beetje hangerig en eet nog niet veel. Vandaag weinig gedaan. Lekker uitgeslapen tot 10.00 uur vanochtend, daarna wat klusjes gedaan in huis, vuilniszakken weggebracht en en zak met plastic en daarna boodschappen gedaan. Daarna nog gespeeld in de sneeuw, maar aangezien het behoorlijk koud was, waren we snel weer binnen. Sinds kort moeten we in Delft ook plastic scheiden en dat doe ik tot nu toe trouw. Je gebruikt een hoop plastic trouwens, want aan bijna elke verpakking zit wel wat plastic.

De visjes hebben schoon water gekregen en ik heb direct het aquarium schoongemaakt. Emdin heeft de visjes geaaid en ook nog vastgehouden (dit was natuurlijk niet de bedoeling, maar ik zag het te laat). Gelukkig hebben ze het overleefd en nu zwemmen ze weer rond in een schone bak. Moet zeggen dat het 5 weken geleden was sinds ik de bak had schoongemaakt en dit komt door de supersonische nieuwe filter.

Iedereen zegt altijd maar dat Emdin zo groot is, maar als ik de lengte van jullie kinderen zien, valt het reuze mee. Met uitzonderingen daar gelaten, want Yuma is, geloof ik, nog niet zo groot.

Heb Emdin pas nog onder een meetlat in de C&A gezet in Duitsland en hij was nog precies dezelfde lengte. Hij staat dus nu een beetje stil.

Er is werkelijk waar geen bal op tv. Ik houd niet zo van al die shows. En de leuke films hebben ze allemaal in de Kerstdagen en volgend weekend gestopt, terwijl je dan andere zaken te doen heb, ggrrrrrrrr!

Pinochio, die ik gisteren gekocht had, heeft Emdin inmiddels al 5 keer gezien en ik moet zeggen dat deze film ook wel erg leuk is. Had ook nog Pocochontas gekocht, maar die is voor Emdin nog iets te moeilijk. Mijn eigen Kerstkado voor mezelf.

Al die mensen die zo lang bezig zijn om zwanger te raken. Dat vreet toch ook aan je en dan krijg je er ook nog eens de klap bij dat een kindje vroegtijdig overlijdt. Je moet er toch niet aan denken. Ik krijg er kippevel van.

Oke, ga mijn tijd weer eens verdoen met surfen, spelletje spelen op de pc en strakjes lekker in bed voor de tv hangen. Gelijk heb je Sylvester om een tv in je slaapkamer te nemen. Dit is zo lekker!
Lekker hoor Juul en Merel dat de kleintjes nu doorslapen!

Hoop dat M oogje snel overgaat.

En ooooh wat ongelofelijk sneu voor je vriendin zeg.. Dat lijkt me zo erg dat als je al zo lang bezig bent, het dan ook nog misgaat.

Stoere Yuma, gewoon naar zn vriendinnetje gelopen!

Ik heb een vrij ernstige vorm van bekkeninstabiliteit gehad. Begon bij 10 weken zwangerschap. Met 4 maanden sloeg ik regelmatig al op slot, dan schoot een spier ofzo verkeerd en kon ik geen stap meer verzetten en die pijn!!!!!

Het begon in mijn bilspier en breidde zich uit naar mijn si gewricht. Dit zijn helemaal onderin je rug, waar je 2 kuiltjes zitten. Heb zelfs voor langere afstanden in een rolstoel gezeten.

Tijdens mijn bevalling verergerde het enorm. Ik kon toen ineens niet meer lopen, geen enkel gevoel en kracht meer in mijn benen. Dit heeft weken geduurd. De eerste weken van Jaspers leven kon ik dus ook helemaal niets. Was afhankelijk van man/verpleging die Jasper moest komen halen en brengen voor elke voeding. Zelfs zo erg dat ze ook moesten helpen als hij de andere borst moest en ik moet omdraaien op mn andere zij. Dit duurde een paar minuten voordat ik omgedraaid was. Ondanks dat het echt niet leuk was en heel pijnlijk, kijk ik er niet vervelend op terug hoor.

Ik hoop alleen dat het deze keer niet zo hevig is, al heb ik mij wel op erger dan toen ingesteld. Mijn moeder heeft mijn rolstoel in bruikleen en die is al voor zichzelf een andere aan het regelen

Zoooo, alle boodschappen zijn gedaan, daarna heeft man tv opgehangen, kabels getrokken, tv ingesteld etc. In heb samen met Jasper de boom neergezet en opgetuigd. Daarna gekookt en met Jasper in bad geweest. Nu zijn man en ik uitgeteld. Allebei rugpijn en bekaf. Morgen naar de dierentuin in Arnhem.
koffie, zwart graag...
Hai syl

gek genoeg is bij mij m'n bekken wonderbaarlijk genezen na de bevalling. Ik moest mezelf echt tegenhouden om niet teveel te doen. ik kon echt bijna niets meer zo voor de bevalling, 10 meter lopen was al teveel;-)

Ik ga eerste week januari weer lopen/ joggen en heb eenafspraak met de fysio (bekkenspecialsist)

nu lekker slapen, kids liggen allebij nu ik nog!

iedere keer
Hi, wat een sneeuwfeest! We zitten hier in het episch centrum (meer dan 50 cm). Sinds vandaag kunnen we de wijk weer fatsoenlijk uit, gister ging het ook wel maar was het wel link.

Gaap, Pipsie is vannacht de hele nacht aan het spoken geweest en nu weer. Weet niet waarom, wellicht verstopte neus waar ze wat heftig op reageerd. Hoop dat het gauw overgaat want ik ben weinig waard na zulke korte nachten. Gelukkig hoef ik nog maar weinig te werken dit jaar (1.5 dag), dat scheelt.

Fijne zondag allemaal morgen!

(even geen fut voor verdere reactie)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven