Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Ben zó boos op mezelf he?

Weer een kostbare vrije ochtend verloren omdat ik gister zo dom was!

Zit hier al de hele ochtend wat dom op het internet te dwalen en heb nog niks gedaan in huis.

Schrok ervan dat het alweer zo laat is, al bijna weer tijd om door de sneeuw te ploeteren naar school.

Hoop dat ik vanmiddag wat wakkerder ben en dan wél wat ga doen!

Wie geeft me even een flinke schop onder m'n kont?
Goeiemorgen allemaal
*is niet zo goed in schoppen... helaas Bam..*

ik geef wel ff een gaat me beter af
Leuk!!

Het topic van Floor gisteravond.. wat ik hier zei.. was wel écht gebeurd.. ik dacht eerst nog dat t door dat zijdelaagje kwam
*hoopt dat de winkel van de sauna belt*

heb er onderhand wel zin in
Ohw Bam. Nu voel ik me een beetje schuldig.

Deze dag gaat wel weer voorbij. Niet te streng zijn voor jezelf. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Zus, spannend een nieuwe auto! En je bent er zo weer aan gewend hoor om te schakelen.
Waarom voel jij je schuldig Floor?

Brrr...heb het al koud bij de gedachte dat ik er zo uit moet.

Eerst nog maar een peuk!

Dacht net dat er een lawine was zo rommelde het hier, bleek dat ik vergeten was te eten
Omdat ik je zo laat nog ging bellen!
Dat was alleen maar lief, leuk en gezellig!

En dat was het probleem ook niet, het probleem was wat er in mijn glas zat, dat had water moeten zijn ipv wijn dan had ik me nu niet zo kut gevoeld.
Ohw en ik moet donderdagavond trouwens werken, dus ik moet even kijken of het lukt om mijn dienst te slijten.
*gaat nú de sneeuw in*
Wanneer gaat de sneeuw weer weg?
forumaddicts!

BAM, kwestie van doen. Pc. uit, en wanneer je eenmaal begint zul je merken dat het prima gaat. *schop*

Jackyr, het is een veelkomend probleem, hoor. Komt id. door het zijden glij-netje. Vroeger kon je je nog bewegen met een tampon. Nu niet meer,

Mijn brief is af, was minder ingewikkeld gezien mijn nauwkeurig bijgehouden journaal van het "alles"

Het was alleen puzzlen naar titel en functies,

Wanneer de brief aankomt en in behandeling is, kan ik eventjes uitblazen.

Of misschien ook maar een briefje sturen naar de burgemeester op een leuke kerstkaart.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik ben héél erg voor opwarming van de aarde!
Zus, mijn neef wilt zo af en toe een stukje in onze auto rijden omdat hij bang is dat hij het niet meer kan omdat hij automaat rijd. Is dus echt niet gek dat je die wisseling spannend vind.

He freak! Moest je werken dan vanmorgen dat je je verslapen hebt?

Roos, succes met je gesprek zo. Lijkt me wel dat je gewoon een kerstpakket krijgt. Heb je gewoon recht op.

PIT is niet via de thuiszorg die bekend is. Is echt van een instelling speciaal voor mensen met psychische problemen.

Ga zo een film kijken die ik grijs draaide op video maar nooit op dvd had gevonden. Liep daar woensdag ineens wel tegenaan en heb hem direct gekocht. Ga dus heerlijk kijken naar die film!

Goedemorgen Floor! Lekker geslapen?
Sorry was weer een nieuwe blz. bijgekomen en dat had ik niet gezien heb dus net niet gereageerd op de nieuwe berichten (heb de instelling zo staan dat ik bij 100 berichten een nieuwe pagina krijg vandaar)

BAM, het is goed dat je ervan bewust bent dat je een verkeerde keuze heb gemaakt gisteren maar maak nou niet weer een verkeerde keuze door erin te blijven hangen! Dat je baalt is logisch maar het beste voor jezelf doen is voornemen om niet meer in deze valkuil te trappen en weer verder te gaan. (makkelijker geschreven dan gedaan dat snap ik )

Floor :-) laten ze je maar niet horen op die aardetop.

Ben zelf ook niet zo van de sneeuw hoor moet ik zeggen. Nu schijnt de zon hier. Das wel fijn.

Strateeg fijn dat je brief al af is. Nu maar afwachten!
Goedemorgen IBI. Ik heb prima geslapen. Thnx.

Fijn dat jij je zo goed voelt vandaag.

Welke film ga je kijken?
welke film IBI?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja welke film?
IBI?
WELKE FILM?
Zo wat zijn we eensgezind!

Sarah Bailey is een zestien jaar oud en heeft een moeilijke tijd achter de rug met zelfmoordneigingen en hallucinaties. Ze verhuist met haar vader en stiefmoeder naar Los Angeles om daar opnieuw te beginnen. Op haar nieuwe school raakt ze bevriend met buitenbeentjes Nancy, Bonnie en Rochelle. Zij laten zich in met occulte zaken en als ze merken dat Sarah een echte heks is, halen ze haar over lid te worden van hun genootschap. Met z'n vieren kunnen ze betoveringen uitspreken die voorheen onmogelijk waren. Nu kunnen ze allerlei zaken die hun niet bevallen veranderen. Maar dat blijft natuurlijk niet zonder consequenties.

Kennen jullie deze en vond vond je ervan?

Of lijkt het jullie wat?
Ik ken 'm niet.

Lijkt me wel een lollige film.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven