Bezemtopic deel 5 alweer
vrijdag 18 december 2009 om 12:21
Ik kan vandaag zoals meestal op mijn vrije dag weer eens helemaal niet op gang komen. Ga dus maar even een deel van mijn lijstje hier neergooien, misschien stimuleert dat. Zal niet alles wat ik voor vandaag bedacht had neerzetten want da's nogal een waslijst
- boodschappenlijst maken
- boodschappen doen
- naar winkelcentrum voor nieuwe mobiel (deze wordt nu wel erg gaar)
- was vouwen (die ligt er al een week)
- was draaien
- planten water
- vaatwasser uitruimen
- keukentafel opruimen
- etc
Voorlopig ga ik me nu maar ff opmaken en mn haartjes 'doen' dan kan ik daarna op pad.
Brrr... kijk er niet echt naar uit met die gladheid buiten...
- boodschappenlijst maken
- boodschappen doen
- naar winkelcentrum voor nieuwe mobiel (deze wordt nu wel erg gaar)
- was draaien
- planten water
- vaatwasser uitruimen
- keukentafel opruimen
- etc
Voorlopig ga ik me nu maar ff opmaken en mn haartjes 'doen' dan kan ik daarna op pad.
Brrr... kijk er niet echt naar uit met die gladheid buiten...
vrijdag 18 december 2009 om 12:51
Wij stappen ook in de auto. Oudste moet een nieuwe jas en nu is het uitverkoop. Dus.
Kiespijn is K*t Coe.
En wachten op uitslagen is ook niet leuk.Zoeb.
Da's toch een mooi lijstje Gelfling
Ik heb al was gedraaid.
En koffie gedronken
En pannenkoeken gebakken
En naar de Blokker geweest
En een pissige mail gestuurd
En de hamster gezocht (niet gevonden)
Tot later!
Kiespijn is K*t Coe.
En wachten op uitslagen is ook niet leuk.Zoeb.
Da's toch een mooi lijstje Gelfling
Ik heb al was gedraaid.
En koffie gedronken
En pannenkoeken gebakken
En naar de Blokker geweest
En een pissige mail gestuurd
En de hamster gezocht (niet gevonden)
Tot later!
vrijdag 18 december 2009 om 13:22
Goh Gold wat raar van de hamster. Ik hoop dat je hem nog vind. Ligt er geen sneeuw bij jullie of is er goed door te komen?
MissM Hoe komt kleintje aan het vervellen? Heeft ie daar geen jeuk van dan. Lijkt me erg lastig als je nog zo'n ukkepuk bent en niet lekker kan krabbelen.
Wel fijn dat hij weer heeft doorgeslapen. Kom je ook een beetje aan je rust toe.
Itsme weet je al wat meer? Ben zo benieuwd.
Coebergh lijkt me erg vervelend. Het duurt meestal 24 uur voor AB werkt is het dan niet zo dat het na 24 uur ook is uitgewerkt? Ik hoop in ieder geval dta het snel is.
Gelf hoe gaat het nu? Beetje bezig aan je lijst of moet je een schopje? Met pleier hoor. Dan geef ik er mezelf ook maar een.
Ik ga een lijst neerzetten. Dat is al een eeuwigheid geleden maar misschien helpt het mijn gedachten te verzetten.
Was draait en de volgende gaat er zo in.
Droger aanzetten en was ophangen.
Dekbedden afhalen en wassen en drogen
Kamer stoffen, stofzuigen en dweilen
Moet eigenlijk achter een raam zemen. De poes zijn pootjes staan er wel tientallen keren op.
Keuken opruimen en stofzuigen en dweilen.
Wc poetsen
Gang en trap doen.
'k Heb nog wat leuke kerstspullen op zolder staan, maar ben bang dat het te veel wordt.
Ga erover nadenken.
MissM Hoe komt kleintje aan het vervellen? Heeft ie daar geen jeuk van dan. Lijkt me erg lastig als je nog zo'n ukkepuk bent en niet lekker kan krabbelen.
Wel fijn dat hij weer heeft doorgeslapen. Kom je ook een beetje aan je rust toe.
Itsme weet je al wat meer? Ben zo benieuwd.
Coebergh lijkt me erg vervelend. Het duurt meestal 24 uur voor AB werkt is het dan niet zo dat het na 24 uur ook is uitgewerkt? Ik hoop in ieder geval dta het snel is.
Gelf hoe gaat het nu? Beetje bezig aan je lijst of moet je een schopje? Met pleier hoor. Dan geef ik er mezelf ook maar een.
Ik ga een lijst neerzetten. Dat is al een eeuwigheid geleden maar misschien helpt het mijn gedachten te verzetten.
Was draait en de volgende gaat er zo in.
Droger aanzetten en was ophangen.
Dekbedden afhalen en wassen en drogen
Kamer stoffen, stofzuigen en dweilen
Moet eigenlijk achter een raam zemen. De poes zijn pootjes staan er wel tientallen keren op.
Keuken opruimen en stofzuigen en dweilen.
Wc poetsen
Gang en trap doen.
'k Heb nog wat leuke kerstspullen op zolder staan, maar ben bang dat het te veel wordt.
Ga erover nadenken.
vrijdag 18 december 2009 om 13:24
Ik wil ook naar de stad maar durf niet te rijden.Ben een watje
Bussen rijden hier maar om het uur en is me teveel gedoe met kinderwagen enzo.Ga straks vriend lief aankijken of ie mij even wil brengen.
Heb mijn 1e verjaardagskadootje al binnen:een nieuwe kapstop met opbergmanden.Ben er blij mee!
Ondertussen de keuken en wc gesopt,2 wassen gedraaid en opgehangen,kinderen al 3 keer voorzien van droge kleren en de stofzuiger staat klaar.*is klaar!
Bussen rijden hier maar om het uur en is me teveel gedoe met kinderwagen enzo.Ga straks vriend lief aankijken of ie mij even wil brengen.
Heb mijn 1e verjaardagskadootje al binnen:een nieuwe kapstop met opbergmanden.Ben er blij mee!
Ondertussen de keuken en wc gesopt,2 wassen gedraaid en opgehangen,kinderen al 3 keer voorzien van droge kleren en de stofzuiger staat klaar.*is klaar!
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 14:13
Reden: ben klaar
Reden: ben klaar
% gewijzigd
vrijdag 18 december 2009 om 15:10
Goldie, ik had zo'n plaid in mijn kerstpakkket. Een bruine, hij werkt als een magneet op de haren van mijn hond, geen succes dus! Als je hem (de plaid dus, niet de hond ) hebben wilt stuur ik 'm op.
Zo, hebben jullie meteen bewijs dat ik wel al die tijd al braaf meelees, reageren kwam er alleen even niet van.
Zo, hebben jullie meteen bewijs dat ik wel al die tijd al braaf meelees, reageren kwam er alleen even niet van.
vrijdag 18 december 2009 om 16:33
Naar de ortho met de bus is tijdens sneeuwval een ramp(je). Heb twee bussen de andere kant op zien gaan voor een lange koffiepauze. En twee bussen die net een straat aan de andere kant van de mijne gingen kwamen wel langs, maar ja, daar stond ik niet.
Kind is wel gecontroleerd en vervolgens heb ik mezelf getrakteerd op nieuwe schaatsen. Mag best, ik ben bijna jarig
1609, hartstikke leuk dat je braaf meeleest En nog zo'n lief aanbod ook.
Zoebie, ze houden het wel spannend. Als ik jou was zou ik nu bellen. Ik zie het al helemaal gebeuren dat HA vrolijk ervandoor gaat om kwart voor vijf.
Wat hebben jullie allemaal hard gewerkt! Ik moet nog:
-was ophangen
-tafel afruimen
-kamer een beetje toonbaar maken
Kind is wel gecontroleerd en vervolgens heb ik mezelf getrakteerd op nieuwe schaatsen. Mag best, ik ben bijna jarig
1609, hartstikke leuk dat je braaf meeleest En nog zo'n lief aanbod ook.
Zoebie, ze houden het wel spannend. Als ik jou was zou ik nu bellen. Ik zie het al helemaal gebeuren dat HA vrolijk ervandoor gaat om kwart voor vijf.
Wat hebben jullie allemaal hard gewerkt! Ik moet nog:
-was ophangen
-tafel afruimen
-kamer een beetje toonbaar maken
vrijdag 18 december 2009 om 16:47
De derde was van vandaag draait, ik ben gevaccineerd en nu moet ik eigenlijk gaan stofzuigen maar de kat ligt net zo lekker te slapen en die is bang van de stofzuiger. Ik ga wel eerst wat opruimen, heeft de kat nog even rust. Hij heeft het al zwaar genoeg met M. erbij en al het bezoek dat daardoor langs komt.
Hoorde dat het vannacht -15 wordt, brrrr.
Wat heb ik een hekel aan de winter zeg!
Morgen moet James maar even op M. passen dan ga ik even een paar laarzen scoren. Ik pas nog steeds niet in mijn normale schoenen. Hopelijk is dit nog steeds vocht en gaat het over, ik moet er niet aan denken dat ik voortaan een grotere maat schoenen heb en dus mijn hele huidige collectie kan weggooien.
Hoorde dat het vannacht -15 wordt, brrrr.
Wat heb ik een hekel aan de winter zeg!
Morgen moet James maar even op M. passen dan ga ik even een paar laarzen scoren. Ik pas nog steeds niet in mijn normale schoenen. Hopelijk is dit nog steeds vocht en gaat het over, ik moet er niet aan denken dat ik voortaan een grotere maat schoenen heb en dus mijn hele huidige collectie kan weggooien.
vrijdag 18 december 2009 om 16:54
Betrapt 1609 Nee hoor, grapje. Meelezen is ook prima toch? Mensen reageren dan alleen wat minder op je, dat vind ik zo jammer aan meelezen. En soms vergeet ik ook om naar mensen die even niet schrijven te vragen. Niet met opzet trouwens!
Zoeb, anders probeer je gewoon al heel regelmatig te eten voor jezelf. Gewoon ontbijten, 10 uur een stukje fruit, tussen de middag boterhammetjes, 's middags nog wat fruit en 's avonds warm eten. Kijken of je je daar zelf al beter bij voelt?
Its, jouw uitslag al binnen?
Gold
Jonna, heb niet echt iets tegen de vermoeidheid gekregen. Maar ik moet wel mijn eigen grenzen aan gaan geven. Ben ik niet zo goed in, wil niet dat mensen denken dat ik de kantjes er vanaf loop Maar vanmorgen meteen maar even op mijn werk aangegeven dat ik dus misschien wat minder werk, dus eerder naar huis ga.
Zoeb, anders probeer je gewoon al heel regelmatig te eten voor jezelf. Gewoon ontbijten, 10 uur een stukje fruit, tussen de middag boterhammetjes, 's middags nog wat fruit en 's avonds warm eten. Kijken of je je daar zelf al beter bij voelt?
Its, jouw uitslag al binnen?
Gold
Jonna, heb niet echt iets tegen de vermoeidheid gekregen. Maar ik moet wel mijn eigen grenzen aan gaan geven. Ben ik niet zo goed in, wil niet dat mensen denken dat ik de kantjes er vanaf loop Maar vanmorgen meteen maar even op mijn werk aangegeven dat ik dus misschien wat minder werk, dus eerder naar huis ga.
vrijdag 18 december 2009 om 17:01
Maar dat doe ik al Fus. Regelmatig eten en bijna niet snoepen. Het k*tte is dat ik dus nu maandag naar de HA moet. Kunnen ze dat verdikkeme niet meteen zeggen. Dan had ik vanmorgen nog een afspraak voor vanmiddag gemaakt. Weer een weekend afwachten met de wetenschap dat en mijn bloedsuiker en mijn cholesterol verhoogd was. Lekker dan en ik ben ook behoorlijk pissig. Weer een weekend afwachten.
vrijdag 18 december 2009 om 17:33
Zo ben ik weer! Ben veilig heen en weer gekomen met boodschappen doen EN ik heb een nieuwe mobiel, ben afgeweken van het merk wat ik al jaaaaren heb dus t is ff wennen maar ik geloof dat ik er wel blij mee ben. De eerste dagen vind ik het altijd wel leuk en interessant maar uiteindelijk is t toch gewoon een gebruiksvoorwerp dus ach..
Heb gelukkig dus wel een paar dingen van mijn lijstje gedaan:
- boodschappenlijst maken-
boodschappen doen-
naar winkelcentrum voor nieuwe mobiel (deze wordt nu wel erg gaar)
- was draaien
- planten water
- vaatwasser uitruimen
- keukentafel opruimen
- etc
Zoeb, wat balen dat je nu weer moet wachten zeg..
Ik ga koken, vanavond gaan we nog weg dus wil een beetje op tijd eten.
Fijne avond allemaal!!
Heb gelukkig dus wel een paar dingen van mijn lijstje gedaan:
- boodschappenlijst maken-
boodschappen doen-
naar winkelcentrum voor nieuwe mobiel (deze wordt nu wel erg gaar)
- was draaien
- planten water
- vaatwasser uitruimen
- keukentafel opruimen
- etc
Zoeb, wat balen dat je nu weer moet wachten zeg..
Ik ga koken, vanavond gaan we nog weg dus wil een beetje op tijd eten.
Fijne avond allemaal!!
vrijdag 18 december 2009 om 17:47
Oh, dan is het overbodige info Zoeb. Sorry. Wat zul je inderdaad balen dan zeg Maandag maar weer mopperen bij de assistente en zeggen dat je meteen terecht wilt!
Wat voor mobiel heb je gehaald Gelfling?
Ik hou van mobieltjes, wil ook altijd graag nieuwe snufjes. Ben best wel van de gadgets eigenlijk
Heb net even Zoonlief zijn vriendje naar huis gebracht. Jongens op de slee en lopen maar. Wat is dat toch heerlijk zeg. Totaal geen haast, gewoon lekker lopen. Zou ik toch meer moeten doen
Wat voor mobiel heb je gehaald Gelfling?
Ik hou van mobieltjes, wil ook altijd graag nieuwe snufjes. Ben best wel van de gadgets eigenlijk
Heb net even Zoonlief zijn vriendje naar huis gebracht. Jongens op de slee en lopen maar. Wat is dat toch heerlijk zeg. Totaal geen haast, gewoon lekker lopen. Zou ik toch meer moeten doen
vrijdag 18 december 2009 om 18:02
Weet je wat het gekke is. Ik eet helemaal geen suiker. Niet in de koffie of thee, niet in of bij mijn eten. Ik eet drie keer per dag en ik snoep bijna niet. Drink water en geen frisdrank. Eet volkoren boterhammen. Oké wel met appelstroop. Maar ze maken mij niet wijs dat 2 boterhammen met appelstroop teveel suiker is. Ik ben me suf aan het prakkiseren hoe dit nu eigenlijk kan.
vrijdag 18 december 2009 om 18:06
Zoeb, check anders de site van het diabetesfonds even. Daar staat goede en duidelijke informatie op.
Bijv dit: http://www.diabetesfonds.nl/vragen-diabetes#snoep
Bijv dit: http://www.diabetesfonds.nl/vragen-diabetes#snoep
vrijdag 18 december 2009 om 18:41
Helleu!
Zoeb, wat moet je weer geduld hebben, balen hoor.
Lekker hè die sneeuw Fuss. Ik ben net met de schemer speciaal nog even gaan hardlopen. Wel op de schone fietspaden hoor, ik ben ook weer niet zo'n held.
Mijn moeder had het ook al over zo'n plaid, ze moest even kijken voor een vriendin van d'r.
Maar in Brielle hadden ze die krengen ook niet meer.
Ik ben net lekker geslaagd, ik ben helemaal klaar voor de kerst'!
Ik heb een leuk jurkje gekocht, zwart met zilver. Echt feestelijk.
Een mooie dikke zwarte panty, van mijn moedertje kreeg ik er een mooie ketting bij.
Voor mijn schoonmoeder leuke onderzetters, ze is jarig met kerst.
Voor mijn vader een boekenlegger en voor mijn vader en moeder een mooie kandelaar.
Ik wil alleen nog een klein dingetje voor mijn nichtje, komt volgende week wel.
Ennn ik zou nog wel nieuwe laarzen willen, daar wacht ik nog even mee tot de uitverkoop er echt is.
Zoeb, wat moet je weer geduld hebben, balen hoor.
Lekker hè die sneeuw Fuss. Ik ben net met de schemer speciaal nog even gaan hardlopen. Wel op de schone fietspaden hoor, ik ben ook weer niet zo'n held.
Mijn moeder had het ook al over zo'n plaid, ze moest even kijken voor een vriendin van d'r.
Maar in Brielle hadden ze die krengen ook niet meer.
Ik ben net lekker geslaagd, ik ben helemaal klaar voor de kerst'!
Ik heb een leuk jurkje gekocht, zwart met zilver. Echt feestelijk.
Een mooie dikke zwarte panty, van mijn moedertje kreeg ik er een mooie ketting bij.
Voor mijn schoonmoeder leuke onderzetters, ze is jarig met kerst.
Voor mijn vader een boekenlegger en voor mijn vader en moeder een mooie kandelaar.
Ik wil alleen nog een klein dingetje voor mijn nichtje, komt volgende week wel.
Ennn ik zou nog wel nieuwe laarzen willen, daar wacht ik nog even mee tot de uitverkoop er echt is.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 18 december 2009 om 19:40
Goh Fus dat is een duidelijke site. Ik heb er een hoop herkenbare dingen uit gelezen en van geleerd. Zoals over zoetjes. Ik doe altijd een zoetje in de koffie. Dat blijkt dus helemaal niet goed te zijn en buikvet creëren. Zou ik het dan daarvan hebben?
En een slechte adem. Manlief zegt het vaker. Ik heb al van alles geprobeerd om ervan af te komen. Andere tandpasta, nog vaker poetsen, mondspoelmiddel en ik heb het ook niet altijd. Ik ruik zelf ook vaak een vieze lucht. Vooral 's morgens. Ik douche iedere dag. Wat ik er zo van lees, denk ik dat ik toch wel vaker een heel hoog bloedsuikergehalte heb.
En een te hoog cholesterol heeft er ook weer mee te maken. Mijn cholesterol was 6.8. En dat is dus ook veel te hoog.
Ik moet met alles drastisch om dat heb ik wel gelezen.
En een slechte adem. Manlief zegt het vaker. Ik heb al van alles geprobeerd om ervan af te komen. Andere tandpasta, nog vaker poetsen, mondspoelmiddel en ik heb het ook niet altijd. Ik ruik zelf ook vaak een vieze lucht. Vooral 's morgens. Ik douche iedere dag. Wat ik er zo van lees, denk ik dat ik toch wel vaker een heel hoog bloedsuikergehalte heb.
En een te hoog cholesterol heeft er ook weer mee te maken. Mijn cholesterol was 6.8. En dat is dus ook veel te hoog.
Ik moet met alles drastisch om dat heb ik wel gelezen.
zaterdag 19 december 2009 om 07:47