Hansaplast warme voetencreme
vrijdag 18 december 2009 om 17:26
Ik gebruik het regelmatig, bij mij werkt het wel, alleen moet ik het niet gebruiken als ik net gedoucht heb, want dan gaan mijn voeten branden.
Tijgerbalsem kan ook werken, bij mij echter niet meer, ben er allergisch voor geworden in de loop der tijd.
Tijgerbalsem kan ook werken, bij mij echter niet meer, ben er allergisch voor geworden in de loop der tijd.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
vrijdag 18 december 2009 om 18:01
vrijdag 18 december 2009 om 19:39
Het volkskrantmagazine heeft het een tijdje terug getest en was er niet over te spreken, te kleffig nat, trekt niet goed in, waardoor voeten juist kouder aanvoelden.
Ze hadden nog twee producten getest die beter bevielen, als ik de namen zie weet ik het wel maar kan het me zo niet herinneren.
Ze hadden nog twee producten getest die beter bevielen, als ik de namen zie weet ik het wel maar kan het me zo niet herinneren.
This is an unacceptable timeline
zaterdag 19 december 2009 om 10:07
quote:tyche schreef op 18 december 2009 @ 19:39:
Het volkskrantmagazine heeft het een tijdje terug getest en was er niet over te spreken, te kleffig nat, trekt niet goed in, waardoor voeten juist kouder aanvoelden.Dat vind ik niet. En mijn voeten voelen ook zeker niet kouder aan, maar ook niet onwijs warm ofzo.
Het volkskrantmagazine heeft het een tijdje terug getest en was er niet over te spreken, te kleffig nat, trekt niet goed in, waardoor voeten juist kouder aanvoelden.Dat vind ik niet. En mijn voeten voelen ook zeker niet kouder aan, maar ook niet onwijs warm ofzo.

zaterdag 19 december 2009 om 10:15
Hallo allemaal,
Ik heb de creme eergisteren gekocht omdat ik op mijn werk altijd heel koude voeten heb; het werkt echt heel erg goed bij mij!
Ik heb serieus nog nooit zulke warme voeten gehad en had zelf na uren in de sneeuw te hebben gestaan nog geen koude voeten.
Ik ben er dus heel erg blij mee en zal het zeker vaker gaan gebruiken
Ik heb de creme eergisteren gekocht omdat ik op mijn werk altijd heel koude voeten heb; het werkt echt heel erg goed bij mij!
Ik heb serieus nog nooit zulke warme voeten gehad en had zelf na uren in de sneeuw te hebben gestaan nog geen koude voeten.
Ik ben er dus heel erg blij mee en zal het zeker vaker gaan gebruiken

dinsdag 22 december 2009 om 12:39
FF up voor mijn mams.
Ma is 81, net geopereerd (nieuwe heup) en heeft ijs- maar dan ook ijskoude voeten. Ik wilde die creme kopen maar kreeg van dropshot een link met een hoop klachten over de creme.
Iemand tips om te zorgen dat haar voeten een beetje warm blijven?
Moet wel een beetje simpel zijn hoor, mijn vadertje (91) doet wat ie kan, maar gesjouw met heet water is niet handig.
Ma is 81, net geopereerd (nieuwe heup) en heeft ijs- maar dan ook ijskoude voeten. Ik wilde die creme kopen maar kreeg van dropshot een link met een hoop klachten over de creme.
Iemand tips om te zorgen dat haar voeten een beetje warm blijven?
Moet wel een beetje simpel zijn hoor, mijn vadertje (91) doet wat ie kan, maar gesjouw met heet water is niet handig.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.