Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
quote:madootje schreef op 23 augustus 2007 @ 22:36:

[...]

Waarom de OMA voorlopig voor mij is? Ik vrees dat dat een geheimpje is tussen mij en Bloes. Ik weet niet of ik dat durf op te biechten . Maar geloof maar dat ik hem verdiend heb.

Lekker dan. Biechten jij.

Kind ergens vergeten?
Alle reacties Link kopieren
Heel zachtjes dan

Ik heb Bikkel geslagen van de week Het was einde van dag en ik was vreselijk moe en Bikkel ongelooflijk dwars. Hij was aan het omdraaien en van zich afschoppen terwijl ik hem aan het verschonen en omkleden was. Op het moment dat ik hem aankeek en ferm toesprak werd ik met twee handen vol in mijn gezicht gemept. De tik die ik wilde geven kwam vervolgens harder aan dan ik had gewild.

Vlak daarna had ik toevallig Bloes aan de lijn.
quote:Bloesem schreef op 23 augustus 2007 @ 22:49:

En nu wil ik weten wie er NIET gebeld heeft naar Toet? Ik.
Oh ja, Mims vond nieuws van Kjong super en fijn om te horen (ze wil ook niet dat mensen doen als het leven verder niet doorgaat..) en ik moest vanaf hier een dikke zoen naar Kjong zenden!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 23-08-2007 22:57
Reden: naam...
% gewijzigd
Oooohhh, dat heb ik ook wel eens gedaan. Gewoon zorgen dat er geen zichtbare schade is.
Toeterdetoet, edit je berichtje even!
Nee nee, mijn kinderen hebben niet eens een warme maaltijd gehad vandaag omdat we in de kroeg zaten. (wel boterhammen met kaas en een verse smoothie heur)

~klikt het licht in het kantoor uit~

Trusten Toet! Leuk om je even gehoord te hebben.
quote:meave schreef op 23 augustus 2007 @ 22:53:

Oooohhh, dat heb ik ook wel eens gedaan. Gewoon zorgen dat er geen zichtbare schade is.

Handig om voor dit soort situaties een tube arnicazalf in de buurt te hebben. * lampje*

~Lampje weer uit met een zucht~
Jeetje, die Angel was snel! Bedankt voor veranderen!

Had net Lief aan de telefoon (is vanavond en morgen niet hier) en hoorde nog steeds piepjes dat er mensen belden!

Oeps, elf uur, slapen moet ik....!
Gedeelde Oma dus, ben er niet trots op maar heb ook wel eens tikken uitgedeeld. Wil zo niet zijn, bleek toch soms opeens zo te zijn. Men, k.t is dat...... Maar dat is weer een heel ander verhaal en oh ja, ik zou gaan slapen
Boterhammen met kaas en smoothie way gezonder dan patatjes, kroket en ijs Bloes, dus jij doet niet meer mee!
Naar bed, jij Toet!! Trusten
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Goh, voor iemand die om elf uur op bed ligt ben ik nog wel lekker actief hier he?
Trusten Toet!
Ik ga er ook van tussen. Welterusten, ladies. Spreek jullie morgen weer!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
En wel ja... het hele zootje ligt alweer op 1 oor...

Ik heb ook niet gebeld naar Toet (want lees het pas net).

Had wel de sms van Kjong gehad, geweldig!!! Maar godverdomme, wat láát! Had die jongen ook bij de bevalling kunnen zijn... grrr. Nou ja, hoe dan ook, toch fijn dat ze straks een dikke maand van elkaar kunnen genieten.

Lil, wat ontzettend fijn dat Dotje wat op lijkt te knappen. Lijkt me vreselijk zo'n klein ziekig meisje.... Klinkt nog steeds sneu zo slapjes in de kinderstoel. Geef haar maar een megazoen van me!

Madootje, ik kan me best voorstellen dat zoiets een keer gebeurd hoor. Ik heb wel eens een soort van per ongeluk iets te hard een kind in armpje geknepen bij het op de gang zetten... vind ik ook niet fijn, maar is toch gebeurd.

Lientjes verjaardag was helemaal superdepuper! Heb tussen de bedrijven door wel veel aan Mims en Hero gedacht. Heel veel.

Kind is walgelijk verwend, weer. Ik dacht dat wij megamegamega veel roze-glitter meuk in huis hadden, maar het kón dus nog veel meer worden! Hihi... (smileys vergeten aan te zetten.. pfff gek eigenlijk dat je zo gewend bent die stomme dingen er tussen te zetten, dat het niet (meer) lukt teksten zo te schrijven dat je ze niet meer nodig hebt)

Lientje heeft de hele dag gestrááld zoals het een jarig meisje betaamt. Ze vond het allemaal zoooo leuk. Het werd vreselijk laat. Tegen half negen waren we alleen nog over met Pompels moeder & man en omdat we nog geen zin hadden kinderen naar bed te brengen besloten we maar een fles wijn open te trekken (goed voor een OMA?) vervolgens belanden we met z'n allen binnen en hebben we tot 10 uur gedanst en gejumpt en vooral vreselijk gelachen. (opa en oma kunnen óók jumpen!) Lientje had al vaak gevraagd hoe lang dit feest eigenlijk duurde, mijn antwoord was de hele dag: "tot de laatste mensen weg zijn" dus toen opa en oma de deur achter zich dicht trokken begon ze onbedaarlijk te huilen: "En nu is het afgelooohooopen en dat wihil ik niehieeeetttt, het was zoooo leuheuheuk.."

Prachtig, zo hoor dat! (score: roze rolschaatsen, roze beschermdingen, nieuwe flamencoschoenen rood met witte stippen en roooze bandjes, een roze poef, een roze tasje, sieraden, roze sieraden doosje, veul barbie's en barbiekleertjes, setje om zelf glitterknipjes te maken, een dansmat, een roze jurk, een roze trui, spijkerbroek met colbertje (groen!), microfoon, K3cd, roze springtouw, roze boeken (echt!) 3 my little pony's en vast nog wel wat vergeten. Tis toch erg!!??? )

Meave, mijn moeder verzocht me nog nadrukkelijk je door te geven dat je er geweldig uitziet! Ze was zelf vergeten het te zeggen, maar was onder de indruk van je verschijning. Vond het erg leuk dat je er was met Mootje!

Vanmorgen ook nog met Lotje naar het cb geweest. Ze weegt inmiddels 12,2 kilo en is 90 cm en ze waren (voor het eerst!) dik tevreden over haar groei. Net na haar werd een jongetje van net 1 (dus 2 jaar jonger) gewogen en die woog 12,3, nou was dat ook een lekker bol ventje en is Lotje echt een krielkippetje.) Verder was ze ook helemaal goedgekeurd.

Maak me al een week of 3 ligt zorgen over haar: ziet witjes en heeft wallen en zegt meerder keren per dag: "Ben een beetje moe". Ze slaapt ook veel, moest haar vanmiddag om 17.00 wakker maken, anders had ze nix van het feest meegekregen. Maar op cb vonden ze het niet zorgelijk, ze lijkt gewoon gezond. Als ik het niet vertrouw moet ik maar naar h.a.

Hmmm, hele lap tekst, allemaal gewauwel in de ruimte, Lekker Belangrijk...

sorry.

Mims, ik denk aan je!
Lieverds, lieverds, lieverds,

bedankt voor jullie rozen. Bedankt voor jullie steun. Ik heb net mijn evrhaal op de G-spot achtergelaten, maar ook hier nog een berichtje.

Ik ben zo blij met jullie!

Ik ben zo blij voor Kjong!

Ik ben zo blij dat het beter lijkt te gaan met Dotje.

Het leven gaat door, al is het iets kouder buiten.

Ik heb Hero 's nachts verteld dat jullie er voor ons waren, op de achtergrond. Hij glimlachte en stak zijn duim op.

Jullie zijn zo lief! En de kaartjes die nu binnenstromen staan bij ons in de waaksuite, dus ook daar zijn rozen!
Wat wilde ik nou toch typen?
Goedenmorgen!

En wat een goede morgen het is, goed nieuws van Kjong!!!!

en wat een enorm triest nieuws bij Meave

2x

En wat een heerlijke verjaardagsblijheid bij Pimpel

Veul roze hoor! En dan heb je nog wel 3 meiden. Arme Loentje

Wat krijgt hij voor kleuren? Legergroen? Met een hoop actionmannen enzo? (die zijn bij ons getrouwd met de barbies, trouwens)

Ik heb email van Toet nog niet gezien, want lag om half 10 in bed. Zit nu nog te gapen en moe te zijn. Moet zometeen de dokter bellen en vind dat nog eng ook..

Toet, wat een lief berichtje, ik zit met tranen op kantoor (jahoor, ik ben écht aan 't werk )

Ben gisteren trouwens met LD bij Iris geweest, zegt dat stomme kind (LD dus) weer geen woord. Dat is steeds zo, als we naar het ziekenhuis gaan.

Heb Clairy ook gezien, leuke vrouw!

Nou, toedels eerst
Later is nu
En nu door Mims alweer tranen..

voor jou meid!
Later is nu
Heee, Mims... JIJ bent een lieverd!

Pffff.... nu weet ik even niet meer wat te schrijven. Kom zo weer.
Lieve Mims, ook hier nog even een dikke Ik heb net je verhaal gelezen op de G-spot en meid wat klink je ongelooflijk sterk. En wta zijn jij en Hero veel in mijn gedachten.
Trouwens, ik heb vorige week nog heel verhaal gedaan toch, van kinderen mee de kroeg in voor afscheid van collega. En ik had eventueel oppas gehad zelfs, dus als je daarvoor al in aanmerking komt voor een OMA.............

(en een tik hebben ze ook echt wel eens gehad)

Heb net uitslag gehad van bloedonderzoek: "het ziet er mooi uit"

jaja. Houdt dus in, niets aan de hand. Dan maar doorverwezen.. ik word vanmiddag hierover gebeld.
Later is nu
Is het ook erg dat we hier ons best doen ons zo slecht mogelijk als moeder af te spiegelen, zodat we een 'Award' kunnen krijgen?

Neeeee, toch?

Later is nu
quote:dreamer schreef op 24 augustus 2007 @ 08:02:

Toet, wat een lief berichtje, ik zit met tranen op kantoor (jahoor, ik ben écht aan 't werk )

Ik weet van niks hoor, ben geheel onschuldig!
Ik ben juist blij te horen dat ik niet de enige slechte moeder ben, helpt ietsie tegen schuldgevoel.

Ga nu maar eens aandacht geven aan een ventje van drie dat wil knudsuluh, om niet geheel onaardig, onnattent en ontaard te zijn....

Ik zet de OMA dus even in de hoek voor als we m later weer nodig hebben!

Fijn Dream, dat alles goed was, al had je natuurlijk liever een reden gehad voor je klachten en dan graag een makkelijk op te lossen reden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven