schop onder m'n kont
vrijdag 18 december 2009 om 19:24
Wie heeft net als ik een schop onder zijn/haar kont nodig?
En wie kan ons overtuigen om tot actie over te gaan?
Ik zal beginnen: Vannacht vlieg ik naar Nederland (ik woon in het buitenland). En hoewel ik onzettend veel zin heb om iedereen weer te zien en samen kerst te vieren, heb ik op dit moment zo geen zin om m'n koffers te pakken. Bah, bah, bah, wat heb ik er een hekel aan. Over een paar uur staat de taxi voor de deur en ik moet nog veel strijken en alles inpakken. Op zich tijd zat, maar ik wilde eigenlijk nog even een uurtje slapen.
Dus wie krijgt mij de bank af?
En wie kan ons overtuigen om tot actie over te gaan?
Ik zal beginnen: Vannacht vlieg ik naar Nederland (ik woon in het buitenland). En hoewel ik onzettend veel zin heb om iedereen weer te zien en samen kerst te vieren, heb ik op dit moment zo geen zin om m'n koffers te pakken. Bah, bah, bah, wat heb ik er een hekel aan. Over een paar uur staat de taxi voor de deur en ik moet nog veel strijken en alles inpakken. Op zich tijd zat, maar ik wilde eigenlijk nog even een uurtje slapen.
Dus wie krijgt mij de bank af?
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 18 december 2009 om 19:32
HUP!!!
Van die bank af!!! NU!!
Strijken zou ik ook niet doen in je koffer gaat toch alles weer kreuken..
Lekker in nederland doen.
Even jezelf vermannen en in een uurtje heb je alles in je koffer.
Wat je vergeet dat kun je ook in Nederland kopen.
Geniet van de heerlijke tijd die je zulthebben in Nederland..
Van die bank af!!! NU!!
Strijken zou ik ook niet doen in je koffer gaat toch alles weer kreuken..
Lekker in nederland doen.
Even jezelf vermannen en in een uurtje heb je alles in je koffer.
Wat je vergeet dat kun je ook in Nederland kopen.
Geniet van de heerlijke tijd die je zulthebben in Nederland..
vrijdag 18 december 2009 om 19:52
vrijdag 18 december 2009 om 19:59
Vervelend he, als je echt geen zin hebt. Maar nu aan de slag gaan en na iedere klus, hoe klein je de stappen ook indeelt, heel even op het forum en dan de volgende klus. Doe hier verslag van je tussenstappen. En je kunt maar beter zorgen dat het vordert!
Ik ga zelf ook maar wat klusjes doen, mijn huis is een rotzooi en ik moet morgen op tijd weg, dus het moet vanavond opgeruimd!
Ik ga zelf ook maar wat klusjes doen, mijn huis is een rotzooi en ik moet morgen op tijd weg, dus het moet vanavond opgeruimd!
vrijdag 18 december 2009 om 20:15
Update:
Bedankt voor de schoppen, heb net mijn broeken van de waslijn geplukt en zo m'n koffer in geslingerd. Nou ja, bijna dan. En ik heb mijn tweede koffer uit de berging gehaald om al mijn cadeautjes in mee te nemen. En ik heb ook nog mijn sokken en ondergoed verzameld.
't Was nogal een stressdag. Ik kwam vannacht uit Barcelona vliegen, alles bij thuiskomst (Cairo) gewassen en opgehangen en nu hup door naar Nederland. Gelukkig was het op mijn balkon heerlijk warm en was de was in een uurtje zo goed als droog. Toen moest ik nog naar de bank, mijn internet gaan betalen en flink opruimen in mijn huis. Nog even gekookt en toen belandde ik dus op de bank.
Dat het koud is, had ik al begrepen. Ik heb mijn muts en handschoenen al klaargelegd. En ik begrijp dat het sneeuwt, leuk! Nou, ik zal het morgen wel zien.
Bedankt voor de schoppen, heb net mijn broeken van de waslijn geplukt en zo m'n koffer in geslingerd. Nou ja, bijna dan. En ik heb mijn tweede koffer uit de berging gehaald om al mijn cadeautjes in mee te nemen. En ik heb ook nog mijn sokken en ondergoed verzameld.
't Was nogal een stressdag. Ik kwam vannacht uit Barcelona vliegen, alles bij thuiskomst (Cairo) gewassen en opgehangen en nu hup door naar Nederland. Gelukkig was het op mijn balkon heerlijk warm en was de was in een uurtje zo goed als droog. Toen moest ik nog naar de bank, mijn internet gaan betalen en flink opruimen in mijn huis. Nog even gekookt en toen belandde ik dus op de bank.
Dat het koud is, had ik al begrepen. Ik heb mijn muts en handschoenen al klaargelegd. En ik begrijp dat het sneeuwt, leuk! Nou, ik zal het morgen wel zien.
vrijdag 18 december 2009 om 20:35
vrijdag 18 december 2009 om 20:42
Normaal reis ik zo'n 3 keer per jaar naar Nederland, maar ik heb nu 3 weken vrij en ben net eerst een weekje naar Barcelona geweest. Gewoon op vakantie, omdat ik weet dat het de komende anderhalve week in NL heel druk gaan worden met familie en vrienden. Ik had echt even een weekje voor mezelf nodig en dat is wel gelukt. Alleen mijn vlucht naar Amsterdam stond al en kon ik niet meer omboeken. Dus moest ik wel eerst terug naar Cairo vliegen. Beetje vaag dit, snap je 'm?
Verder met pakken...
Verder met pakken...