Gezondheid alle pijlers

Zijn penis is vies!

18-12-2009 23:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..

De penis van mijn vriend stinkt en smaakt heel vies als hij hem niet net heeft gewassen. Ik denk dat het opgedroogde plas is ofzo.. maar het is zó vies! Vandaag heb ik hem (serieus) gezegd dat hij 'm maar in de ranja moest dopen, en toen heb ik m toch maar gepijpt.. maar toch was het nog vies.

Ik had laatst gelezen dat mannen met een vieze penis een bepaald virus over brengen wat baarmoederhalskanker voortbrengt (maar volgens mij heeft dat niks met opgedroogde plas te maken, dus ik ben niet bang voor kanker hoor), dus ik heb dat als smoesje gebruikt om hem te zeggen dat ik alleen nog seks wil als hij 'schoon' is, maar volgens mij dringt het nog niet helemaal door.

Vanavond zag ik dat er ook mannen op dit forum actief zijn. Dus misschien kunnen de mannelijke lezers mij vertellen hoe ik dit het beste kan brengen zonder dat het kwetsend is. Vrouwelijke meningen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
Allereerst: verkeerde pijlert.

Dan: GATVERDAMME

Kom op zeg, doe er wat aan. Of beter gezegd, laat je vriend eens wat beter voor zichzelf zorgen !
Getverdemme ....

wat goor en dan ook nog doorgaan met?

Gewoon :ga je wassen het is vies en dan doe ik niets meer.

Hoezo kwetsen? Zorg potver voor schoon gerei.
.
topic verplaatst naar gezondheid
Misschien als je het wel kwetsend brengt dat het kwartje wel valt?

Jakkes, moet er echt niet aan denken, pijpen als iemand zich niet goed verzorgt.
Hmm Lindy, dus misschien klopt er dus wel wat van dat vieze-piemel-brengt-virus-verhaal. Weetje, ik wil het ook echt heel graag zeggen en zelf denk ik ook: Gatverdamme. Maar het is wel mijn vriend, en ik wil niet gemeen zijn. Ik probeer het bij mij allemaal goed schoon te houden, maar stel het stinkt toch, dan zou ik het ook fijn vinden als hij het subtiel zou brengen.
Juk,
Waar jij het over hebt is het HPV-virus.

Heeft niks met hygiene te maken, maar alles met overdragen:

http://www.rivm.nl/bevolk ... lskanker/onderwerpen/HPV/
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Wat smerig.... bah! Ik zou het hem gewoon rechttoerechtaan zeggen. Je pik stinkt en no way dat ik daar aan kom. Eerst douchen, mét zeep en warm water. Kom dan maar terug, dan kijken we wel verder. Doet hij het niet, dan geen sex. Ben ik weer heel makkelijk in.

Jij gaat toch ook niet met een ongewassen doos vragen of ie je wil beffen.
eh gezondheid? kan beter onder psyche....volgens mij is er iets mis met je als je aan de vieze swans van je kerel blijft kluiven....
Mijn man gaat net naast me zitten, ziet de titel en zegt "Ieuw (mannelijke versie daarvan) dit wil ik niet weten!"

Ik geloof dat de mijne 'm na de eerste hint al in de glorix had gedoopt. Maar zover heeft ie het dus never nooit laten komen.

Zoiets is niet aardig te brengen en ook nergens voor nodig lijkt me.
quote:lindy schreef op 18 december 2009 @ 23:26:

Vrouwen met besneden mannen schijnen trouwens echt minder kans op baarmoederhalskanker te hebben dan die mét voorhuidje... .

Jeujj
Heet jouw vriend Gerard?
Het subtiele station is toch allang gepasseerd?
hoezo agent, ken je een Gerard met een vieze snikkel?
Nah luister es... als je toch doorgaat terwijl je eigenlijk :puke: moet omdat je niet wilt kwetsen is ook niet echt duidelijk. Je bent echt een beetje gek in mijn ogen.
quote:AgentL schreef op 18 december 2009 @ 23:30:

Heet jouw vriend Gerard?
dat zeg ik enneaaa....psyche...
Nee AgentL, geen Gerard, maar hij heeft wel de bijnaam Goor;-)!!
Ik zeg 'Entertainment'.
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 23:32:

[...]

Jij snapt het!
Hmm, ja ik weet niet.. Vind het moeilijk om hem zomaar naar de douche te sturen. Ik snap wel dat subtiel niet meer werkt. Maar zo abrupt vind ik ook lullig.
quote:dangeensuus schreef op 18 december 2009 @ 23:32:

dat zeg ik enneaaa....psyche...

ow ben zo vanneu : BLEGH

dat ik niet meer lees geloof ik.

ok Mosterd derbij?

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Waarom vind je het erger om zijn gevoelens te kwetsen dan om een vieze piemel in je mond te stoppen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven