Gezondheid alle pijlers

Zijn penis is vies!

18-12-2009 23:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..

De penis van mijn vriend stinkt en smaakt heel vies als hij hem niet net heeft gewassen. Ik denk dat het opgedroogde plas is ofzo.. maar het is zó vies! Vandaag heb ik hem (serieus) gezegd dat hij 'm maar in de ranja moest dopen, en toen heb ik m toch maar gepijpt.. maar toch was het nog vies.

Ik had laatst gelezen dat mannen met een vieze penis een bepaald virus over brengen wat baarmoederhalskanker voortbrengt (maar volgens mij heeft dat niks met opgedroogde plas te maken, dus ik ben niet bang voor kanker hoor), dus ik heb dat als smoesje gebruikt om hem te zeggen dat ik alleen nog seks wil als hij 'schoon' is, maar volgens mij dringt het nog niet helemaal door.

Vanavond zag ik dat er ook mannen op dit forum actief zijn. Dus misschien kunnen de mannelijke lezers mij vertellen hoe ik dit het beste kan brengen zonder dat het kwetsend is. Vrouwelijke meningen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
quote:mamalief schreef op 18 december 2009 @ 23:35:

Dames, hebben jullie Poez haar post niet gelezen? Je wordt niet ziek van slechte hygiéne dus er is geen probleem.

Gewoon zo doorgaan, zelfs een man heeft recht op vrijheid van lichaamsverzorging.

BAM cola tegen mijn scherm..., niet meer doen hoor.

TO niet wassen is niet pijpen........ simpel toch. En eigenlijk voor de rest ook nix..
ah gelukkig, ik ben niet alleen in mijn keuze zie ik
.
Begin als hint...veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knoflook eten(alleen jij!!) en geef hem daarna een lekkere french kiss...bekijk zn reactie

Heeft ie zoiets van bleghhhhhhhhhh, zeg dan jij je genotsknots wassen, dan poets ik mn tanden,

of geef 'm een pak babybildoekjes.

Brrrrrr....mijn vent had mooi pech gehad.
quote:lindy schreef op 18 december 2009 @ 23:41:

[...]

Napoleon vond dat lekker....zou ie daar die maagzweer aan over hebben gehouden?
quote:hurricane schreef op 18 december 2009 @ 23:41:

Ja stoppen met pijpen ben ik ook al aant doen. Maar vandaag in de 'heat of the moment', kwam het er dus toch weer van dat ik daar zo zat..ja om besluiten dat hij moest gaan douchen hoop ik toch
Ik hoop trouwens niet dat je het restant van de fles ranja waar hij die brie-piemel in heeft gedoopt nog gaat opdrinken...
.
quote:essiej schreef op 18 december 2009 @ 23:40:

Stel voor samen te gaan douchen vlak voordat jullie seks hebben, en was elkaar om te beurten kan heel opwindend zijn, en hij is schoon . Een win-win situatie Nogmaals dan. Was een serieus bericht hoor.
Weet je, ik zou eigenlijk erg gekwetst zijn wanneer iemand niet de moeite neemt om te zorgen dat ik een frisse piemel aantref. Erg vernederend dat iemand me kennelijk niet de moeite waard vind om daar acht op te slaan.

Dus mijn tip is dat je zèlf besluit, voor jouw bestwil en jouw eigenwaarde, dat je niet meer pijpt en dat je voortaan alleen nog met een fris gewassen man de lakens deelt. Als hij die man wil zijn, weet hij wat hem te doen staat. En ik snap dat dat geen tip is in de categorie 'subtiel melden', maar ik adviseer je dan ook voor je eigen bestwil en eigenwaarde om dit soort dingen in dit soort situaties niet subtiel aan te pakken.
ik lees je openingspost nog eens he. Je hebt je vriend gezegd om zn tokus in de ranja te dopen...en daarna was het nog vies.

Heeft viespiem echt zn liefdeslans in de ranja gehangen en heb jij dan het glas vastgehouden? En vroeg ie dan niet waarom???? En misschien werkt roosvicee beter, of eh vodka?
Hmm.. Ja ik wou t m eigenlijk vanavond zeggen, want dat van vanmiddag zit me nog een beetje dwars. Maar vanavond spreek ik m niet face to face.

Misschien gewoon dat van vanmiddag aankaarten en zeggen:

Ja weetje: vanmiddag met die ranja was niet voor niks, dat was omdat je anders te vies bent? Of moet ik dit echt op het moment suprême zeggen?
Nee je zegt schat hang je lans even in de ranja op het moment surpreme...lijkt me doodnormaal
quote:Kym schreef op 18 december 2009 @ 23:30:

[...]:cheer2:

JeujjJeuj? Jij doet het sowieso veilig, neem ik aan, gezien je situatie?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Als je er met je neus boven hangt en het stinkt, onder de douche schoppen helder en duidelijk helpt echt bij mannen
quote:hurricane schreef op 18 december 2009 @ 23:45:

Hmm.. Ja ik wou t m eigenlijk vanavond zeggen, want dat van vanmiddag zit me nog een beetje dwars. Maar vanavond spreek ik m niet face to face.

Ja weetje: vanmiddag met die ranja was niet voor niks, dat was omdat je anders te vies bent? Of moet ik dit echt op het moment suprême zeggen?

Ik vind dat je zoiets wel face to face moet zeggen.

En ik zou niet zeggen "Dat was omdat je anders te vies bent". Nog een manier:

Dat van die ranja van laatst he. Dat leek wel grappig, maar eigenlijk he, eigenlijk bedoelde ik er wel wat mee. Ik vind het soms niet zo fijn om je te pijpen omdat ik je piemel niet fris vind. Ik zou graag hebben dat je 'm wat vaker wast.

Ja weetje: vanmiddag met die ranja was niet voor niks, dat was omdat je anders te vies bent? Of moet ik dit echt op het moment suprême zeggen? Ik zou het vooral op deze manier zeggen inderdaad!
:puke:

Typisch vrijdagavondtopic
ach tis weer eens wat anders als het standaard: de buurman en ik...
iets zegt mij ook TO dat jij misschien nog helemaal niet toe bent aan grote mensen-spelletjes....
quote:dangeensuus schreef op 18 december 2009 @ 23:47:

Nee je zegt schat hang je lans even in de ranja op het moment surpreme...lijkt me doodnormaalDoe jij dat dan nooit? Gho ik dacht dat het common practise was...

Nee je zegt het gewoon wanneer er geen enkele aanleiding tot sexen is. "ik vind het vies dat je je zelf niet verzorgd en ga niet meer pijpen (of wattan ook) als je niet schoon bent" .

Dat is duidelijke en je wijst hem dan dus niet moment supreme af.

Hoe oud ben je eigenlijk... gewoon even nieuwsgierig. Praten over wat je wel en niet fijn vind tijdens sex is echt heel gewoon hoor.
neuh wij hebben meer baat bij pindakaas..smeert de boel gelijk ook goed. NIet met nootjes hoor, auw!
Wees eerlijk Suus die nootjes voegen toch wat toe toch...
quote:dangeensuus schreef op 18 december 2009 @ 23:50:

iets zegt mij ook TO dat jij misschien nog helemaal niet toe bent aan grote mensen-spelletjes....

Dat dacht ik nou ook, kijk als ze nou had gezegd "hang 'm even in de vodka" dan leek het wat volwassener.

Had misschien beter geholpen ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven