Gezondheid alle pijlers

Zijn penis is vies!

18-12-2009 23:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..

De penis van mijn vriend stinkt en smaakt heel vies als hij hem niet net heeft gewassen. Ik denk dat het opgedroogde plas is ofzo.. maar het is zó vies! Vandaag heb ik hem (serieus) gezegd dat hij 'm maar in de ranja moest dopen, en toen heb ik m toch maar gepijpt.. maar toch was het nog vies.

Ik had laatst gelezen dat mannen met een vieze penis een bepaald virus over brengen wat baarmoederhalskanker voortbrengt (maar volgens mij heeft dat niks met opgedroogde plas te maken, dus ik ben niet bang voor kanker hoor), dus ik heb dat als smoesje gebruikt om hem te zeggen dat ik alleen nog seks wil als hij 'schoon' is, maar volgens mij dringt het nog niet helemaal door.

Vanavond zag ik dat er ook mannen op dit forum actief zijn. Dus misschien kunnen de mannelijke lezers mij vertellen hoe ik dit het beste kan brengen zonder dat het kwetsend is. Vrouwelijke meningen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
.
Ik zou mn vent van mn levensdagen niet pijpen als ik maar enigzins vind dat zijn piem niet schoon is!

Gedoopt in de Ranja (hoe verzin je het trouwens) of niet,,, ieuw..

Ik heb zelf een hele schone vent...dus ik heb dat dilemma niet.

Mocht het wel zo zijn dan ben ik wel zo'n botte boerin dat ik het gewoon zou zeggen dat ik zijn piemel niet fris vind en dat ie zich maar eerst ff moet wassen... Dat is dan duidelijk, toch?
Dit is trouwens wel weer zo'n typische vrijdagavond-topic.

.
Ik leer mijn zoontjes dat ze na elke plasbeurt hun gevalletje met een doekje schoonmaken en onder de douche word er goed geboend. Bah zeg, het idee alleen al, dat vel is toch geen partytent waar een heel volk onder mag wonen of wel dan
Komt te weinig op forum op vrijdag avond blijkbaar
zo leer je nog eens wat! * note to self...ranja helpt niet*
quote:dangeensuus schreef op 18 december 2009 @ 23:56:

Bah zeg, het idee alleen al, dat vel is toch geen partytent waar een heel volk onder mag wonen of wel dan

Het past wel bij de kerstgedachte..Komt allen tesamen... in mijn voortent.

Ik zou zelf echter zodanig afgeknapt zijn na de eerste keer sex met piemelbrie, dat er geen vervolg komt, NO WAY!!
Dansen is leuker dan lopen
ik heb een ex die zich echt totáál niet bewust was van het feit dat zo'n piemel op sommige momenten gewoon niet heel fris meer is. Hij was totaal geen ranzig type, maar had er blijkbaar nog nooit over nagedacht dat als je 'sochtends om 6u doucht, het zaakje om 12u snachts wel eens kan rieken.

Ik heb dit subtiel proberen duidelijk te maken, maar hij was er nogal door van slag en kreeg het gevoel dat ik 'm vies vond..

gevalletje naief?

ik kan er nog steeds niet over uit dat hij dat zelf echt nog nooit had bedacht en kreeg het idee dat ik een zeikerd was.

dit topic doet mij anders vermoeden
singalala: we hebben al best even een relatie, het erge is dat zijnn hygiene verslapt is en dat ik daar dus nu mee zit, eerst was dit nog niet zo.

Denk dat er inmiddels wel goeie tips zijn gegeven om het, dan wel niet subtiel, maar toch enigzins 'aardig' te brengen. Alleen twijfel ik nog of ik het face-to-face moet zeggen of dat het misschien via msn ook kan vanavond. Want anders zie ik hem zondag pas en ik wil het nu eigenlijk even van mijn hart hebben.

En voor de rest, ik ben misschien geen veteraan maar ben begin twintig. Durf best over seks te praten, echt geen probleem, maar ik vind dit nogal moeilijk. Het heeft niet alleen met seks te maken, maar ook met persoonlijke hygiene. Ik weet dat het belangrijk is om daarover te kunnen praten, maar persoonlijk zou ik het niet bepaalt leuk vinden als mijn vriend bijvoorbeeld zou zeggen dat ik zomaar mijn tanden moest gaan poetsen als ik hem zou willen gaan zoenen bijvoorbeeld. Daarom vind ik dit ook moeilijk om te zeggen, ik krijg het nou eenmaal niet zomaar over mijn lippen om te zeggen: je stinkt!
.
ik snap je hoor, hurricane, ik vond het ook klote om het te moeten zeggen. Vooral ook omdat ex nogal onzeker was op momenten over zichzelf. Hij vond het dus ook vreselijk om te horen.
Hoe zou je het dan vinden als je vriend zou zeggen...schat, ga eens even flink spoelen met ranja...want je riekt?

Komop zeg meid, gewoon zeggen na het plassen snikkel wassen.
Hahahah de ranja.. ik ben te arm voor vodka.. zelfs te arm voor dure cola, ranja is een goedkoop maar verfrissend alternatief;-)
Maar stinkt ie nou alleen niet als ie nét (zeg maar het laatste uur) is gewassen?

Of wast je vriend zich gewoon niet netjes voordat er aktie in de tent komt?

Want als ie echt al binnen een paar uurtjes gaat stinken is er volgens mij iets niet goed hoor.

Wellicht een infectie of een SOA?
Het zal er ook aan liggen misschien dat mannen er niet bij stilstaan. Ze schudden hun zaakje even af na het plassen en denken dat het dan klaar is.

En wij maar mieren met toiletpapier, vochtige doekjes om maar schoon te zijn na het plassen.

Gatver, het is gewoon vies hoor!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
.
Godkolere Lindy, de zeldzame locomopikkachelfant
.
DeKenau: ja mijn vriend is dus op zich ook helemaal geen viezerik, maar heeft het volgens mij ook helemaal niet door. Ooit maakte hij weleens een opmerking, ja ik ga nu even douchen (was voor t slapengaan) anders lig je zometeen tegen die stinkende piemel van me! Maar ik weet niet of dat serieus bedoeld was.. Verder ook nooit meer iets over gehoord
Nou ik had mijn kans gegrepen en hem gelijk gezegd dat je dat toch wel heel erg op prijs stelt dat ie zn toverstok wast omdat het soms echt niet zo heel erg fruitig is van onder ( hoewel...met ranja mss weer wel...)
Maar wat betreft die ranja.............

Toen Moppetoet nog een onervaren Moppetoetje was leek pijpen haar heel vies, ook bij die hele aardige SCHONE verkering. Dat glas sinas bleek een handig opstapje, en sindsdien heb ik een hobby erbij.
Maar heeft hij ZELF dan helemaal niet door dat ie stinkt?? Als het zo erg is als jij beschrijft, moet hij dat zelf toch ook ruiken??
Dansen is leuker dan lopen
op glazen staan moppetoet?
Carrerra! Precies wat jij zegt! Hij gebruikt geen toiletpapier na het plassen, dat weet ik zeker, dat heeft ie ook ooit eens gezegd zonder dat ie er zelf erg in had. Ik vind dat ook vies. En frizzy, ik weet het niet, hij stinkt niet als hij gedoucht heeft, maar hij stinkt ook niet altijd. Ik maar als hij eenmaal naar t toilet is geweest (en dus zonder toiletpapier te gebruiken) dan beginnen de nare luchtjes en smerige smaakjes, en hoe vaker hij naar het toilet gaat, hoe erger die worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven