De beach cruiser van Viva
zaterdag 19 december 2009 om 12:06
Hoi allen,
Ik ben erg benieuwd of er iemand is die gebruik heeft gemaakt van de Viva actie.
Aangezien ik nog nooit op zo'n ding gefietst heb, ben ik benieuwd hoe het bevalt. Qua uiterlijk & comfort.
Zal hier in Rotterdam sowieso even een testritje doen bij een fietsenwinkel
Who can enlighten me?
Ik ben erg benieuwd of er iemand is die gebruik heeft gemaakt van de Viva actie.
Aangezien ik nog nooit op zo'n ding gefietst heb, ben ik benieuwd hoe het bevalt. Qua uiterlijk & comfort.
Zal hier in Rotterdam sowieso even een testritje doen bij een fietsenwinkel
Who can enlighten me?
When in doubt, add glitter.
zaterdag 19 december 2009 om 13:02
zaterdag 19 december 2009 om 13:12
quote:absoluteEinstein schreef op 19 december 2009 @ 13:09:
Meer een mooi weer fiets als je niet op tijd hoeft te zijn. Maar ik kan het mis hebben.Dat idee heb ik dus ook een beetje. Maar wil hem dus wel gebruiken voor mijn woon-werk verkeer & in de stad.. (met goed slot, of meerdere )
Meer een mooi weer fiets als je niet op tijd hoeft te zijn. Maar ik kan het mis hebben.Dat idee heb ik dus ook een beetje. Maar wil hem dus wel gebruiken voor mijn woon-werk verkeer & in de stad.. (met goed slot, of meerdere )
When in doubt, add glitter.
donderdag 4 februari 2010 om 23:21
Hey, toch nog even wat vragen. Volgens mij loopt de actie nog, zie zester.nl. Ik vind de fiets supermooi, maar wil graag wat meer weten over de fiets. Weet iemand het type oid, zodat ik even kan googlen? Ben bijvoorbeeld wel benieuwd of het mogelijk is om er makkelijk een mand/krat voorop te plaatsen...
Hoor graag van jullie!
Hoor graag van jullie!
woensdag 19 mei 2010 om 13:53
Hoi allemaal,
van de week mezelf een abonnement cadeau gedaan op viva met daarbij als welkomsgeschenk de viva beach cruizer.
Nu staat bij de aanbeiding een levertijd van 3-5 dagen maar weet iemand of dit klopt en of er van tevoren contact met je opgenomen wordt. Nu het lekker weer wordt wil ik namelijk wel snel op mijn nieuwe fietsje kunnen stappen natuurlijk.
van de week mezelf een abonnement cadeau gedaan op viva met daarbij als welkomsgeschenk de viva beach cruizer.
Nu staat bij de aanbeiding een levertijd van 3-5 dagen maar weet iemand of dit klopt en of er van tevoren contact met je opgenomen wordt. Nu het lekker weer wordt wil ik namelijk wel snel op mijn nieuwe fietsje kunnen stappen natuurlijk.
donderdag 20 mei 2010 om 13:46
Ik heb m!! Maar ik heb er ongeveer 2 maanden op moeten wachten omdat die zo gewild was. Geen idee hoe het is als die gewoon op voorraad is.
Het is een prima fietsie. Het in elkaar zetten lukte me niet goed, maar als je een piepklein beetje handig bent dan moet het lukken. Het is namelijk vrij makkelijk met plaatjes enzo. Ik ben dus nog niet eens een piepklein beetje handig
Hij fietst wel erg zwaar vind ik dus ik zou er zelf geen lange afstanden mee fietsen.
Hij is verder heel erg leuk natuurlijk en lekker opvallend.
Wel kettingslot omheen doen, want een normaal slot past niet.
En met 1.55 moet je er volgens mij wel op passen, zo hoog is tie niet...
Het is een prima fietsie. Het in elkaar zetten lukte me niet goed, maar als je een piepklein beetje handig bent dan moet het lukken. Het is namelijk vrij makkelijk met plaatjes enzo. Ik ben dus nog niet eens een piepklein beetje handig
Hij fietst wel erg zwaar vind ik dus ik zou er zelf geen lange afstanden mee fietsen.
Hij is verder heel erg leuk natuurlijk en lekker opvallend.
Wel kettingslot omheen doen, want een normaal slot past niet.
En met 1.55 moet je er volgens mij wel op passen, zo hoog is tie niet...
vrijdag 2 juli 2010 om 13:18
Hallo allemaal,
Met het mooie weer willen mijn man en ik wel eens samen op de fiets met onze dochter weg. Alleen is een mountainbike en een mamafiets niet zo'n lekkere combi. Mijn oog viel op die leuke VIVA beachcruiser die ik best unisex vind.
Kan iemand me vertellen of er een bobike zitje op kan?
Wat is de framemaat?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
(ps ik zal dit ook in het kinderentopic posten)
Met het mooie weer willen mijn man en ik wel eens samen op de fiets met onze dochter weg. Alleen is een mountainbike en een mamafiets niet zo'n lekkere combi. Mijn oog viel op die leuke VIVA beachcruiser die ik best unisex vind.
Kan iemand me vertellen of er een bobike zitje op kan?
Wat is de framemaat?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
(ps ik zal dit ook in het kinderentopic posten)