De beach cruiser van Viva

19-12-2009 12:06 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik ben erg benieuwd of er iemand is die gebruik heeft gemaakt van de Viva actie.

Aangezien ik nog nooit op zo'n ding gefietst heb, ben ik benieuwd hoe het bevalt. Qua uiterlijk & comfort.

Zal hier in Rotterdam sowieso even een testritje doen bij een fietsenwinkel

Who can enlighten me?
When in doubt, add glitter.
Ik, mijn dochter en mijn zoon hebben alledrie een beachcruiser. Het fietst lekker vind ik ( brede banden) maar je moet ze wel heel goed op slot zetten, het zijn gewilde fietsen
Dat had ik inderdaad ook al bedacht... en met bochten nemen e.d.? gaat dat goed, of zijn scherpe bochten een probleem ivm het brede stuur?

..daarnaast heeft de viva beachcruiser een hoge opstap. Red ik dat wel
Ik heb altijd het idee dat je er niet hard op kan fietsen, dat het ook niet lekker fiets tegen de wind in.

Meer een mooi weer fiets als je niet op tijd hoeft te zijn. Maar ik kan het mis hebben.
quote:absoluteEinstein schreef op 19 december 2009 @ 13:09:

Meer een mooi weer fiets als je niet op tijd hoeft te zijn. Maar ik kan het mis hebben.Dat idee heb ik dus ook een beetje. Maar wil hem dus wel gebruiken voor mijn woon-werk verkeer & in de stad.. (met goed slot, of meerdere )
je moet wel ff opletten idd met op en afstappen dat je niet met je voet blijft hangen achter het ehm frame tussen stuur en zadel.. maar verder totaal geen problemen hoor ook niet met sturen
Maareh, moet je dan niet afstappen als een vent (zwaai met je been over het zadel)? Dat frame is zo hoog!
eh...ja, of heel damesachtig met twee benen op de grond en dan heel voorzichtig je been optillen tussen zadel en stuur door....even oefenen maar het is te doen hoor, zo hoog is het ook niet:)
Ghe, ik ben een mietje hoor
Goh, zo weinig mensen die dat ding in hun bezit hebben?
weet iemand ook of ie makkelijk in elkaar te zetten is?
Een vriendin van mij heeft hem. Fiets is erg licht.

Hij roest alleen wel vlug met dit sneeuwachtig weer dus even goed inspuiten van te voren.
Hey, toch nog even wat vragen. Volgens mij loopt de actie nog, zie zester.nl. Ik vind de fiets supermooi, maar wil graag wat meer weten over de fiets. Weet iemand het type oid, zodat ik even kan googlen? Ben bijvoorbeeld wel benieuwd of het mogelijk is om er makkelijk een mand/krat voorop te plaatsen...

Hoor graag van jullie!
Ik heb er twee en ze rijden eigenlijk allebei goddelijk. Enige lastige is de erasmusbrug op omdat je meer naar voren dan naar onderen trapt. Wegligging is heel stabiel iig.

Mijn fietsen hebben zeer brede banden dus kan je ook ongestoord op tramrails gaan fietsen:-)
Weet iemand de framemaat van deze fiets??? Ik ben namelijk 1.55 en weet dus niet of ik erop pas!

Alvast bedankt!!
Hoi allemaal,

van de week mezelf een abonnement cadeau gedaan op viva met daarbij als welkomsgeschenk de viva beach cruizer.

Nu staat bij de aanbeiding een levertijd van 3-5 dagen maar weet iemand of dit klopt en of er van tevoren contact met je opgenomen wordt. Nu het lekker weer wordt wil ik namelijk wel snel op mijn nieuwe fietsje kunnen stappen natuurlijk.
Ik heb m!! Maar ik heb er ongeveer 2 maanden op moeten wachten omdat die zo gewild was. Geen idee hoe het is als die gewoon op voorraad is.

Het is een prima fietsie. Het in elkaar zetten lukte me niet goed, maar als je een piepklein beetje handig bent dan moet het lukken. Het is namelijk vrij makkelijk met plaatjes enzo. Ik ben dus nog niet eens een piepklein beetje handig

Hij fietst wel erg zwaar vind ik dus ik zou er zelf geen lange afstanden mee fietsen.

Hij is verder heel erg leuk natuurlijk en lekker opvallend.

Wel kettingslot omheen doen, want een normaal slot past niet.

En met 1.55 moet je er volgens mij wel op passen, zo hoog is tie niet...
Hallo allemaal,

Met het mooie weer willen mijn man en ik wel eens samen op de fiets met onze dochter weg. Alleen is een mountainbike en een mamafiets niet zo'n lekkere combi. Mijn oog viel op die leuke VIVA beachcruiser die ik best unisex vind.

Kan iemand me vertellen of er een bobike zitje op kan?

Wat is de framemaat?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

(ps ik zal dit ook in het kinderentopic posten)
Vraag is inmiddels beantwoord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven