merken gevraagd
donderdag 17 december 2009 om 21:27
Hoi, ik zou heel graag wat leuke merken te weten komen van kleding in folkloristische , hippie of vintage stijl ...
Ik zag bv laatst het merk Odd Molly in een tijdschrift en vond het prachtig, alleen zooo duur! En ook Blutsgeschwister vind ik wel gaaf. Verder weet ik helemaal niks van mode en merken, heeft iemand misschien tips waar ik echt leuke folklore - mode ( zou kunnen vinden? Ook wat Yvon Jaspers altijd aan had (bij BZV) vond ik heel leuk...
Alvast bedankt, groetjes van iemand die noooit winkelt (behalve dan in boekhandels) !
Tweedehands winkels kijk ik ook wel maar vaak is het dan net niet m'n maat ofzo en ik heb niet zoveel tijd meer om goed te zoeken..
Heb laatst een collage gemaakt van wat ik nou eigenlijk mooi vind in kledingstijl en dat is, blijkt dus weer, zwaar folklore, veel kleur, borduursels, breisels etc. en wat draag ik altijd? juist ja, zwart, ahum
Ik zag bv laatst het merk Odd Molly in een tijdschrift en vond het prachtig, alleen zooo duur! En ook Blutsgeschwister vind ik wel gaaf. Verder weet ik helemaal niks van mode en merken, heeft iemand misschien tips waar ik echt leuke folklore - mode ( zou kunnen vinden? Ook wat Yvon Jaspers altijd aan had (bij BZV) vond ik heel leuk...
Alvast bedankt, groetjes van iemand die noooit winkelt (behalve dan in boekhandels) !
Tweedehands winkels kijk ik ook wel maar vaak is het dan net niet m'n maat ofzo en ik heb niet zoveel tijd meer om goed te zoeken..
Heb laatst een collage gemaakt van wat ik nou eigenlijk mooi vind in kledingstijl en dat is, blijkt dus weer, zwaar folklore, veel kleur, borduursels, breisels etc. en wat draag ik altijd? juist ja, zwart, ahum
donderdag 17 december 2009 om 21:47
Www.hippest.nl is misschien iets voor jou??
vrijdag 18 december 2009 om 16:06
Ik hou ook heel erg van folklore-elementen in kleding, vooral van die vesten en sjaals en rokjes soms! Specifieke merken ken ik niet, behalve wat je al noemde, soms vind je in de collecties van allerlei merken wel folklore-achtige dinge. Goed zoeken, dus, bv bij winkels als Steps. Ik hou ook van King Louie (vestjes en jurken) of Anthropology (maar dat kun je dacht ik alleen via internet kopen) of Avoca. Wat ik ook wel eens doe is bv op een effen zwarte sjaal of muts met verschillende kleuren bloemen borduren, heel folkloristisch, hihi!
zaterdag 19 december 2009 om 15:10
Kijk eens op www.talulabelle.nl Misschien vind je dat wel leuk.
zaterdag 23 januari 2010 om 07:31
Ik ben ook helemaal gek van Odd Molly, wel erg duur inderdaad! Heb er nu 2 tuniekjes van hangen, ze zijn wel heerlijk. Ben er ook erg zuinig op. Goed opletten op de uitverkoop, had mijn laatste tuniekje voor 65 euro, dat valt dus erg mee!
Verder hebben ze bij didi ook altijd hele vrolijke, kleurige en folkloristische kleding!
En ik zag dat de site van hippest al genoemd was, ik vind vooral het merk whos that girl erg leuk en blutgeschwister inderdaad!
En King Louie, love it!
Verder hebben ze bij didi ook altijd hele vrolijke, kleurige en folkloristische kleding!
En ik zag dat de site van hippest al genoemd was, ik vind vooral het merk whos that girl erg leuk en blutgeschwister inderdaad!
En King Louie, love it!
woensdag 27 januari 2010 om 16:33
Ik houd ook van wat apartere kleding en zoek inderdaad ook veel in gewone winkels: Sissy Boy, Cora Kemperman, Noa Noa, Attractivo (is een winkel in Arnhem, ik weet niet of deze meer vestigingen heeft, maar hier heb ik gisteren twee erg leuke gebreide vesten gekocht), Desigual, king louie ook erg mooi! En combineer dit allemaal met elkaar