Mode & Beauty alle pijlers

merken gevraagd

17-12-2009 21:27 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zou heel graag wat leuke merken te weten komen van kleding in folkloristische , hippie of vintage stijl ...

Ik zag bv laatst het merk Odd Molly in een tijdschrift en vond het prachtig, alleen zooo duur! En ook Blutsgeschwister vind ik wel gaaf. Verder weet ik helemaal niks van mode en merken, heeft iemand misschien tips waar ik echt leuke folklore - mode ( zou kunnen vinden? Ook wat Yvon Jaspers altijd aan had (bij BZV) vond ik heel leuk...

Alvast bedankt, groetjes van iemand die noooit winkelt (behalve dan in boekhandels) !

Tweedehands winkels kijk ik ook wel maar vaak is het dan net niet m'n maat ofzo en ik heb niet zoveel tijd meer om goed te zoeken..

Heb laatst een collage gemaakt van wat ik nou eigenlijk mooi vind in kledingstijl en dat is, blijkt dus weer, zwaar folklore, veel kleur, borduursels, breisels etc. en wat draag ik altijd? juist ja, zwart, ahum
Www.hippest.nl is misschien iets voor jou??
Hee dankjewel, net even gekeken en dat ziet er inderdaad heel leuk uit!
die tassen van De Stijlstal, erg fijn
Ik hou ook heel erg van folklore-elementen in kleding, vooral van die vesten en sjaals en rokjes soms! Specifieke merken ken ik niet, behalve wat je al noemde, soms vind je in de collecties van allerlei merken wel folklore-achtige dinge. Goed zoeken, dus, bv bij winkels als Steps. Ik hou ook van King Louie (vestjes en jurken) of Anthropology (maar dat kun je dacht ik alleen via internet kopen) of Avoca. Wat ik ook wel eens doe is bv op een effen zwarte sjaal of muts met verschillende kleuren bloemen borduren, heel folkloristisch, hihi!
Blutsgeschwister inderdaad, en King Louie. Bij Sissy Boy vindt je soms ook wat leuk. Ik ben ook wel benieuwd naar merken.

Oh, al eens naar Tante Betsy gezocht?
Hihi Katelin, dat was ik eigenlijk ook al van plan, om zelf maar eens iets leuks te gaan borduren, moet ik het nog wel even leren want op dat gebied niet bepaald handig, helaas...(misschien een borduurmachine??:-)
En bedankt voor je andere tips ook, overal goed kijken dus, zelfs in winkels waar ik eigenlijk bijna nooit kom!
Oja Coffeepot, king louie en nee Tante Betsy ken ik nog niet, ga gelijk even kijken, klinkt wel heel leuk nl

Bedankt voor het meedenken!
Kijk eens op www.talulabelle.nl Misschien vind je dat wel leuk.
Ik ben ook helemaal gek van Odd Molly, wel erg duur inderdaad! Heb er nu 2 tuniekjes van hangen, ze zijn wel heerlijk. Ben er ook erg zuinig op. Goed opletten op de uitverkoop, had mijn laatste tuniekje voor 65 euro, dat valt dus erg mee!

Verder hebben ze bij didi ook altijd hele vrolijke, kleurige en folkloristische kleding!

En ik zag dat de site van hippest al genoemd was, ik vind vooral het merk whos that girl erg leuk en blutgeschwister inderdaad!

En King Louie, love it!
www.bonaparte.nl
Bij Orangebag zijn de Odd Molly spullen nu in de uitverkoop!
Not the same heeft wel leuke spullen, maar niet alles is 'folklore'. Zit wel eea aan aparte dingen tussen.
Bij diziguals ( of hoe schrijf je dat) in Amsterdam hebben ze ook veel aparte dingen. Weet alleen niet of dat helemaal is wat jij zoekt.
Didi hangt er ook vol mee, en als je goed zoekt heeft Forecast ook wel veel van dat soort spul hangen.
-desigual

-pussy deluxe (misschien)

idd bij DIDI en SPS (maar ik vind het lelijk en is niet urban)

Utam London (als je in UK gaat shoppen)
Ik houd ook van wat apartere kleding en zoek inderdaad ook veel in gewone winkels: Sissy Boy, Cora Kemperman, Noa Noa, Attractivo (is een winkel in Arnhem, ik weet niet of deze meer vestigingen heeft, maar hier heb ik gisteren twee erg leuke gebreide vesten gekocht), Desigual, king louie ook erg mooi! En combineer dit allemaal met elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven