Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 19 december 2009 om 17:08
quote:frizzy schreef op 19 december 2009 @ 16:18:
[...]
Sjee... ik ben zeker heel naief als ik dacht dat er allang geen vivisectie meer bestond op honden?
Ja schat, das wel heel naief.
Ze zijn ook nodig, hoe rot ik het ook vind.
Maar ik snap heus wel dat ze bijvoorbeeld medicijnen niet gelijk op mensen testen.
Wat ik alleen niet begrijp is dat mensen dat beroep kunnen uitoefenen.
Ik lig al in tranen als ik bij SH een beetje tandsteen moet weghalen, want dat vindt tie niet leuk
Weet je Frizz, ik vind het echt fijn dat je zo op onze postings reageert, dat je onze (soms harde) woorden ook snapt.
End as precies waar een forum voor is...zo af en toe een spiegel zijn.
Ben eigenlijk dus ook wel weer gewoon trots op je!
[...]
Sjee... ik ben zeker heel naief als ik dacht dat er allang geen vivisectie meer bestond op honden?
Ja schat, das wel heel naief.
Ze zijn ook nodig, hoe rot ik het ook vind.
Maar ik snap heus wel dat ze bijvoorbeeld medicijnen niet gelijk op mensen testen.
Wat ik alleen niet begrijp is dat mensen dat beroep kunnen uitoefenen.
Ik lig al in tranen als ik bij SH een beetje tandsteen moet weghalen, want dat vindt tie niet leuk
Weet je Frizz, ik vind het echt fijn dat je zo op onze postings reageert, dat je onze (soms harde) woorden ook snapt.
End as precies waar een forum voor is...zo af en toe een spiegel zijn.
Ben eigenlijk dus ook wel weer gewoon trots op je!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 19 december 2009 om 17:18
Gossie... dankje Sum!
Maar goed, ik weet toch ook wie jullie zijn en dat jullie de beste bedoelingen hebben?
En let's face it, jullie hebben ook gewoon gelijk.
Dus ja, zou stom zijn als ik er niet dankbaar voor was lijkt mij!
Is het echt nodig, vivisectie?
Ik dacht dat er allang andere manieren waren.
Hmmm... die mensen die daar werken zijn vast keihard en zakelijk.
Vinden waarschijnlijk dat ze erg veel goeds doen voor de mensheid.
Maar goed, ik weet toch ook wie jullie zijn en dat jullie de beste bedoelingen hebben?
En let's face it, jullie hebben ook gewoon gelijk.
Dus ja, zou stom zijn als ik er niet dankbaar voor was lijkt mij!
Is het echt nodig, vivisectie?
Ik dacht dat er allang andere manieren waren.
Hmmm... die mensen die daar werken zijn vast keihard en zakelijk.
Vinden waarschijnlijk dat ze erg veel goeds doen voor de mensheid.
zaterdag 19 december 2009 om 20:34
zondag 20 december 2009 om 10:59
Zo... ik heb gewoon bijna 12 uur geslapen!
Ik was eraan toe, geloof ik!
En nu prachtig weer buiten, ziet er toch wel magisch uit hoor, zo'n pak sneeuw.
Ik ga met de bus naar de tempel (fietsen gaat niet denk ik met dit weer), en dan zijn er daar vast mensen die zin hebben in een wandeling!
Ik denk dat de monniken nog nooit zoveel sneeuw hebben gezien.
Wat wil je, als je eigenlijk in Thailand woont!
Vorig jaar was er ook zo'n dik pak en heb ik een wandeling gemaakt met twee monniken (zij zijn nu weer in Thailand), het is nog steeds een prachtige herinnering.
Vaak kunnen monniken zó oprecht genieten, dat het niet uitmaakt wat je met elkaar doet, alles is leuk.
Zelfs als je voor de 5e keer met ze naar de Zaanse Schans gaat.
Ik was eraan toe, geloof ik!
En nu prachtig weer buiten, ziet er toch wel magisch uit hoor, zo'n pak sneeuw.
Ik ga met de bus naar de tempel (fietsen gaat niet denk ik met dit weer), en dan zijn er daar vast mensen die zin hebben in een wandeling!
Ik denk dat de monniken nog nooit zoveel sneeuw hebben gezien.
Wat wil je, als je eigenlijk in Thailand woont!
Vorig jaar was er ook zo'n dik pak en heb ik een wandeling gemaakt met twee monniken (zij zijn nu weer in Thailand), het is nog steeds een prachtige herinnering.
Vaak kunnen monniken zó oprecht genieten, dat het niet uitmaakt wat je met elkaar doet, alles is leuk.
Zelfs als je voor de 5e keer met ze naar de Zaanse Schans gaat.
zondag 20 december 2009 om 11:15
Goedemorgen!
Ja een witte wereld is mooi he! Er ligt hier volgens mij niet zoveel als in t noorden, maar wel genoeg voor sneeuwpret!
Frizz ik hoop voor je dat er een bus rijdt, ik heb begrepen dat er niet zoveel mogelijkheden zijn. Kan me voorstellen dat zo'n wandeling bijzonder is!
Ik duik vandaag lekker in mijn boek (ik ben al een eeuwigheid bezig in 'in de ban van de ring' en t pakt me maar niet, ga nu een ultieme poging wagen) en ga straks zeker ook nog een stukje wandelen in t park of t bos!
Zijn er hier trouwens nog mensen die Serious Request volgen?
Ja een witte wereld is mooi he! Er ligt hier volgens mij niet zoveel als in t noorden, maar wel genoeg voor sneeuwpret!
Frizz ik hoop voor je dat er een bus rijdt, ik heb begrepen dat er niet zoveel mogelijkheden zijn. Kan me voorstellen dat zo'n wandeling bijzonder is!
Ik duik vandaag lekker in mijn boek (ik ben al een eeuwigheid bezig in 'in de ban van de ring' en t pakt me maar niet, ga nu een ultieme poging wagen) en ga straks zeker ook nog een stukje wandelen in t park of t bos!
Zijn er hier trouwens nog mensen die Serious Request volgen?
zondag 20 december 2009 om 12:01
Meisjes, wat is het mooi buiten!!!
Summerhond is niet naar binnen te slaan met dit weer
Hij wil alleen maar rennen, happen, glijden en duiken in dat rare witte goedje....
Vanmorgen al heerlijk 2 uur buiten gelopen en wat foto's gemaakt.
Nu lekker binnen met thee en koekjes en het sneeuwt gewoon nog steeds
Summerhond is niet naar binnen te slaan met dit weer
Hij wil alleen maar rennen, happen, glijden en duiken in dat rare witte goedje....
Vanmorgen al heerlijk 2 uur buiten gelopen en wat foto's gemaakt.
Nu lekker binnen met thee en koekjes en het sneeuwt gewoon nog steeds
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 20 december 2009 om 12:11
Goedemorgen! Ook hier weer ruim geslapen, heerlijk!
En als ik naar buiten kijk: een brandende zon. Ik gok een graadje of 35.
Ik ben een beetje bang dat NL volgende week nog steeds plat ligt en ik niet opgehaald kan worden.. (ik land niet in NL)..zou ook wat zijn!
Frizz: geniet van je tempelbezoek en Sum, jij van je enthousiaste homo.
Ik droomde vannacht over een groot warenhuis. Waar ik ontzettend ging shoppen. Winterkleding.
En als ik naar buiten kijk: een brandende zon. Ik gok een graadje of 35.
Ik ben een beetje bang dat NL volgende week nog steeds plat ligt en ik niet opgehaald kan worden.. (ik land niet in NL)..zou ook wat zijn!
Frizz: geniet van je tempelbezoek en Sum, jij van je enthousiaste homo.
Ik droomde vannacht over een groot warenhuis. Waar ik ontzettend ging shoppen. Winterkleding.
zondag 20 december 2009 om 17:21
Ha meisjes,
Ik heb vandaag mijn hele huisje overhoop gehaald. Al mijn meubels verzet, dus er was een kleine verbouwing gaande hier. Hang nu heerlijk op de bank, radio aan, kaarsjes aan. Ben langzaam aan al wat spulletjes aan het inpakken die ik in de komende maanden toch niet meer nodig heb. Ik kan alvast het e.e.a.gaan opslaan bij mijn ouders.
Sneeze bekent eerlijk dat ze niet meer gewandeld heeft vandaag, heb nog net de overkant van de straat gehaald om mijn afval weg te gooien
Ik heb vandaag mijn hele huisje overhoop gehaald. Al mijn meubels verzet, dus er was een kleine verbouwing gaande hier. Hang nu heerlijk op de bank, radio aan, kaarsjes aan. Ben langzaam aan al wat spulletjes aan het inpakken die ik in de komende maanden toch niet meer nodig heb. Ik kan alvast het e.e.a.gaan opslaan bij mijn ouders.
Sneeze bekent eerlijk dat ze niet meer gewandeld heeft vandaag, heb nog net de overkant van de straat gehaald om mijn afval weg te gooien