Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
en die maskers blijven ook enorm lang houdbaar in de koelkast, er staat er eentje van eind oktober in de koelkast en die vertoont nog geen rariteiten!
Invriezen is een goed idee! En de rest kan ik inderdaad in de koelkast zetten. Alhoewel het bij ons in de badkamer ook vreselijk koud is op dit moment.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
De maskers dienen wel echt in de koelkast bewaard te worden, jasmine. Kan me voorstellen dat het nu koud is op je badkamer maar als er iemand staat te douchen dan krijg je toch temperatuursschommelingen.

Invriezen in porties werkt ook prima, 20-30 minuten van te voren het masker uit de vriezer leggen en voila, je kunt het gebruiken.
Ja hoor, valt best mee met die maskers.

Ik heb er ook 1 gehad die wel 5 maanden in de koelkast had gestaan, en was dus nog prima!!

De laatste had ik meegenomen toen ik gewinkeld had met Lola in Den Bosch, heb ik nog niet gebruikt, en ziet er nog steeds prima uit in de koelkast, en die staat er ook al bijna 3 maanden.
Ik gebruik nu zo'n 3 weken Big. Ik was mijn haar om de twee a drie dagen. Kan niet zeggen dat ik veel volume krijg maar het was niet zo slap als anders na het wassen. En het ruikt natuurlijk heelijk.

Nu lijkt het echter steeds touweriger te worden en wil het niet

meer in model blijven.

Zou dat door de Big shampoo komen? Gebruik ik het misschien te veel?
Zou ik je helaas niet kunnen zeggen standalone, ik gebruik geen Big.

Misschien kun je het eens afwisselen met Retread, dat maakt het haar heel lekker zacht.

Ik gebruik Retread ongeveer 2 x per week, en het bevalt mij wel goed!

En ik was trouwens mijn haar elke dag.
Door oa het zeezout in Big werkt het toch wat uitdrogend, jammer want hij ruikt zalig.

Ik was mijn haar ook iedere dag (met shampooblokje new) en dat iedere dag wassen ging met Big echt niet. Gebruikte hem af en toe. (heb hem ook af en toe als lichaamsscrub gebruikt)
Ik zal dan eens andere shampoo van Lush proberen.

Las gisteren een verhaal over siliconen in "gewone" shampoo en daar wordt je niet vrolijk van.

Als lichaamsscrub kan natuurlijk ook maar dan moet je volgens

mij wel daarna een goede bodylotion smeren want anders lijkt het mij dat je huid teveel uitdroogt.
Je ruikt wel lekker dan!
Jeeeeeh, mijn pakje!

Kerstkadootjes voor de familie (bijna allemaal mannen, dus vooral scheercreme en douchegel / zeep in "mannelijke" luchtjes)

Voor mezelf;

Tramp

Seanik

Snowcake

King of skin

Silky underwear

En goed voorzien van proefjes;

- een 100 ml "charity pot"

- een klein potje coco lotion

- een stukje karma-zeep

Fijn!
Ha Bergkristal heerlijk dat je er proefjes bij gekregen hebt!

Wat zet je er dan eigenlijk bij? Of is het maar net hoeveel geluk je hebt want ik had er geen proefjes bij, ook niet bij de nazending.
Jasmine, ik vraag altijd heel netjes, en het helpt wel

Voorbeeldje:

Could I please receive some samples.

Especially appreciated would be......vul in wat je wil hebben........

Thank you for your time and have a nice day!

Ik vul dan meestal een stuk of 6 proefjes in, en meestal krijg ik er wel een stuk of 4 soms 5.

Succes!!!
Ik had in NL besteld, ik weet niet of dat uitmaakt.....was trouwens ook een grote bestelling met al die kerstkadootjes!

Ik had er gewoon een opmerking onder gezet "proefjes altijd welkom!"

Maar in NL krijg je misschien vaker proefjes?
Ik heb mijn bescheiden bestelling 15 dec bij Lush UK geplaatst via RM

1 pot karma kream

1 potje lemon flutter

Ben benieuwd wanneer ik het zal ontvangen
Ik heb vorige week dream cream gehaald en smeer dat nu 's avonds op m'n gezicht. Las al over Angels on bare skin, maar hebben ze ook nog iets van een creme voor overdag? Krijg snel rode vlekjes en irritatie maar dream cream lijkt me te vettig om 's morgens te gebruiken.
Elle en Bergkristal bedankt voor jullie reakties. Zal het eens proberen zo. In Nederland kreeg ik ook altijd wel proefjes en de vorige keer in Engeland had ik 1 proefje aangegeven dat ik graag wou proberen en heb ik toen ook gekregen. (die hele dure gezichtscrème).

Dat kerstmasker vond ik trouwens wel lekker! Kreeg ook geen puisten achteraf. Ik zag er wel gek mee uit.
Hoi Ilsie,,

Ik gebruik Dream cream ook overdag en het trekt vrij snel in

dus ik vind het niet te vettig.
Ik gebruik dreamcream ook overdag en 's avonds. Trekt heel goed in en rode vlekjes verdwijnen echt heel snel....... Ik heb tijden last gehad van rode plekjes op en om m'n ogen maar die zijn (en blijven) echt weg! Ben dus een Dreamcream fan!
He Lushies. Merry Xmas! Morgen kan ik evt. naar de winkel in Den Bosch. Weet iemand of er dan al nieuwjaarsaanbiedingen of grabbags zijn of is dat pas na 1 januari?
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik heb mijn bestelling nog mooi op 24 dec ontvangen met zelfs 3 proefjes erbij:

flying fox en charity pot (had ik ook om gevraagd) en nog een stukje zeep van angels delight.
Vanaf vandaag leuke acties bij de winkels van Lush:

Bij besteding vanaf 30 euro mag je een cadeau (kerstcadeau) naar keuze uitkiezen of een product dat voor 1 oktober gemaakt is. Je kunt uit alles kiezen!!

En bij de mailorder van NL geldt:

Bij besteding vanaf 30 euro een grabbag t.w.v. ruim 30 euro gratis!

Verder heeft ook de UK leuke acties:

Bij besteding van 30 pond gratis 10 pond aan producten, bij besteding van 50 pond gratis 20 pond aan producten! Vorig jaar heb ik aan deze actie meegedaan en ik had echt keiveel leuk gratis spul gekregen!! (het is voornamelijk kerstspul wat je gratis krijgt)
Ga straks naar Den Bosch, ben benieuwd!!
hee leuk infojunk, hoe laat ben je er?

Ik ga in mijn middagpauze ook even langs de Lush in Den Bosch.
Ik ben er om 13 u, meeste winkels zijn dan pas open, zag ik.
klopt. Ik ben er dan ook, misschien zien we elkaar dan nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven