Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
Ga weer slapen, althans proberen, magnetron zegt piep, dus mijn kruik is warm. Truste Thee en anderen!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
hoop dat je beetje (goed) kunt (her)slapen noanne....

ik ga ook naar bed nu dus truste voor evt. rest
Ik dacht, ik kom even helpen met die laatste 300 postings maar ik zie dat het al langggggg niet meer nodig is Jullie liggen al op één oor.
Goeiemorgen!
Ha, gelukkig, meer zielen! Goeiemorgen Appel!
Goeiemorgen allemaal!!!

Straat... hoe is het met straathond???
Wat is er met straathond dan Bianc?
Wat heb ik gemist???
Ik verkas even naar de andere laptop, deze doet nog steeds raar met die lader.
Die was gisteren niet lekker Appeltje... was lui en schrikkerig. Straat heeft er ook een topic over geopend omdat ie normaal zo druk en levendig is.

Het sneeuwt hier verschrikkelijk en mr Bianco moet op pad.. veel kilometertjes maken Normaal ga ik met hem mee maar ik heb koopzondag in de winkel... k*tzooi!
Bah! Geen lekkere dag om op pad te zijn!

Succes! En ook met de koopzondag vandaag. Zou het druk worden?
Wauw wat enorm leuk dat Floor iedereen uitnodigt voor Oud en Nieuw. Als ik alleen was geweest was ik zeker gekomen.

Goedemorgen allemaal.

Leuk dat er nieuwe mensen zijn bijgekomen dankzij de oproep gisteravond.

Denk wel dat het druk word vandaag in winkels. Ikzelf ga gebruik maken van de extra koopavonden komende week om alles nog op tijd in huis te halen.
Dat heb ik dus gemist..

Ik zal zo eens kijken naar dat topic.

Koopzondag.. bleh.. met dit weer zal het niet druk worden denk ik.
Ja Piba.. is de drukste dag van het jaar. Heel de binnenstad in Charles-Dickensstijl. Alle winkeliers een kleine-huis-op-de-prairy-outfit aan. Echt wel heeel leuk. En voor de deur van mn winkel is een podium over het water gemaakt waar een modeshow van de kledingzaak van de buurman wordt gehouden.

Als mr Bianco niet op pad zou zijn zou het een perfecte dag zijn!

Appel.. wanneer ga je je laptop dan laten maken?
Goedesmorgens deze morgen!

Ook namens Freak.
Dat klinkt supergezellig, Bianca! De sneeuw maakt het Dickens-tafereel dan wel helemaal af vandaaag!

Ik wil mijn voorgerecht voor kerst nog oefenen, dus moet op zoek naar oesters vandaag in het midden van het land, :zucht:
Ik heb het steeds uitgesteld omdat we hem 10 tot 15 werkdagen kwijt zijn, maar nu kan ik er niet meer onderuit. Hij viel net zomaar ineens uit.. plof... en weg was mijn beeld.

We hebben nog een andere laptop maar daar mag ik niets op installeren.. want dan chrasht ie.. deze doet het nog maar net..

Balen dus..
Hee leukerT!

Fijn dat freak weer terecht is!
goedemorgen!
Goeiemorgen Floor!!

Heb jij al van Werper gehoord hoe de verkeerssituatie in Belgie is? Mr Bianco moet vandaag die kant op en ik ben er niks gerust op.
Ik ben her en der aan het kijken voor een nieuwe laptop maar wat zijn die dingen toch duur!

Morgen Freak, leukerT en Floor!!!
Goeiemorgen Freak en LeukerT... gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

Sjeee het sneeuwt hier hard.. niet normaal!
Is werper al terug?
@appel: ja, die vond ik ineens in mijn bed vanmorgen...
Goeiemorgen allemaal,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven