Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
Ik heb een tweedehands gekocht in het Westland Ibi... prima dingetje (voor erbij). Hij is niet snel maar ik heb dan ook een supergoedkope genomen. Was bij elkaar 200 euro kwijt incl. installatie van Windows.. virusscanner enz.
Hallo allemaal

Sneeuwstormt het bij jullie ook? Wat een pokkeweer!
The time is now
We hebben al wat leuks gedaan. Maar we gaan voor de herhaling zegt Freak net. •onnozel kijkt•
Goeiemorgen Friezinnetje!! Hoe is het in het Noorden?
Ow dat valt mee Bi, moet me er eens in gaan verdiepen.

Morgen Banba, ik heb geen idee. Heb de gordijnen nog niet open gedaan vandaag.
Goedemorgen Friez! Lekker geslapen?
Man loopt hier te huppelen door de hut, die wordt helemaal vrolijk van dit barre weer. We moeten zo op pad met de auto, ik zie hem al glunderen
The time is now
Banba... ja hier ook hoor! Zoveel sneeuw heb ik al in 10 jaar niet meer zien vallen geloof ik
Verder heb ik geen plannen. Minifeak komt om 12 uur terug van logeren...
Ja zo'n leip heb ik ook in huis Banba Alleen vandaag vindt ie het niet zo fijn.. moet ook een hoop kilometertjes maken dus het zal wel nachtwerk worden
Hier in het noorden alles goed, weinig sneeuw gevallen vannacht. Het waait wel heel hard.

En heeerlijk geslapen
Ik ben blij dat ik vandaag de deur niet uit hoef, BRRRR
@banba: ik ken het gevoel. Als ze op de radio zeggen de weg niet op te gaan begin ik mijn autosleutels al te zoeken...
quote:LeukerT schreef op 20 december 2009 @ 10:20:

@banba: ik ken het gevoel. Als ze op de radio zeggen de weg niet op te gaan begin ik mijn autosleutels al te zoeken...Heeft een voordeel, het is er dan lekker rustig
Hoef ook nergens naar toe vandaag. Gelukkig vind mijn man dit weer ook maar niks dat scheelt.
ha Friezinnetje, geen kater van alle Beerenburg?
quote:LeukerT schreef op 20 december 2009 @ 10:20:

@banba: ik ken het gevoel. Als ze op de radio zeggen de weg niet op te gaan begin ik mijn autosleutels al te zoeken...

Ja dat dus

Nou, de auto staat warm te draaien, dus ik ga er vandoor. Ik hoop dat ik levend terug kom . Duimen jullie voor mij?
The time is now
Nee de fles is nog niet leeg Piba. Het blijft nog even koud dus...
doe voorzichtig, Banba!
Suc6 Banba
Ik heb Werper verteld dat ik iedereen hier heb uitgenodigd voor O&N.

Hij vindt het best!

Voorzichtig Banba!

Sooo ze zijn hier voor ons huis (we wonen midden in het centrum) een podium aan het opbouwen voor het muziekkorps. Moet je toch niet aan denken dat je in die kou moet gaan zitten toeteren ofzo?? Er zit wel een tentdak boven maar de zijkanten zijn open. Er staat een man te vegen maar hij blijft vegen want het valt sneller dan hij kan vegen
haha Floor, nou dat zal vast een gezellige boel worden bij jou & werper (hij is dus weer thuis?)
Grrr... K-laptop.
Hier nu ook weer een hele dikke sneeuwbui, hopelijk kan ik morgen weer naar het werk. Is vrijdag ook niet gelukt en donderdag met veel moeite thuis gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven