Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
zondag 20 december 2009 om 12:35
Mogguh!
Middag!
Ben sjaggo want alles gaat hier mis en ik ben bekaf, het is dat ik de meiden heb maar anders lag ik nu nog in bed!
Heb het helemaal gehad hier, heb zin om de deur uit te lopen en voorlopig niet terug te komen
*gaat morgen toch maar es rondkijken voor hulp en begeleiding*
Veel sneeuw hier, deuren wilden niet open en de ramen zijn dichtgesneeuwd door de wind en stuifsneeuw.
Wel een mooi gezicht, helemaal kerstig
Middag!
Ben sjaggo want alles gaat hier mis en ik ben bekaf, het is dat ik de meiden heb maar anders lag ik nu nog in bed!
Heb het helemaal gehad hier, heb zin om de deur uit te lopen en voorlopig niet terug te komen
*gaat morgen toch maar es rondkijken voor hulp en begeleiding*
Veel sneeuw hier, deuren wilden niet open en de ramen zijn dichtgesneeuwd door de wind en stuifsneeuw.
Wel een mooi gezicht, helemaal kerstig
zondag 20 december 2009 om 12:36
het was heel gezellig gisteren Sgaapie, heerlijk gegeten ook en ze waren heel goed voorbereid op de tarweallergie van mij, mijn vriendin en haar vriend. Tarwevrije broodjes bij het voorgerecht. aangepast hoofdgerecht, apart ijs (o.a. stoofpeertjesijs mjammie) bij het nagerecht. Echt perfect!
Alleen heeft mijn mama zich bezeerd toen ze uitgleed en languit op de vloer terecht kwam. Haar bil, heup, schouder en hoofd doen nu pijn en ze voelt zich heel zielig en ik mag nie naar haar toe van haar
Alleen heeft mijn mama zich bezeerd toen ze uitgleed en languit op de vloer terecht kwam. Haar bil, heup, schouder en hoofd doen nu pijn en ze voelt zich heel zielig en ik mag nie naar haar toe van haar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 20 december 2009 om 12:48
zondag 20 december 2009 om 12:49
Joehoe
Hier de muziek keihard aan, a-sociaal, maar ja, ergens in het complex zijn ze aan het karaoken
Ik heb nog niet terug gelezen, want het gaat zo hard hier in een keer!
Hier hebben we een soort van sneeuwstorm gehad en het is koud! Heb samen met dochter een kort sneeuwballengevecht gehouden, maar zonder handschoenen toch echt te koud, bbrrrr, mijn handen plakten daarna aan de deurklinken buiten.
Hier de muziek keihard aan, a-sociaal, maar ja, ergens in het complex zijn ze aan het karaoken
Ik heb nog niet terug gelezen, want het gaat zo hard hier in een keer!
Hier hebben we een soort van sneeuwstorm gehad en het is koud! Heb samen met dochter een kort sneeuwballengevecht gehouden, maar zonder handschoenen toch echt te koud, bbrrrr, mijn handen plakten daarna aan de deurklinken buiten.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.