Mode & Beauty alle pijlers

mannen en Uggs

19-12-2009 11:29 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al een paar keer gespot, mannen met Uggs. Moet eerlijk zeggen ik vond het in een aantal gevallen best leuk/stoer staan!

Wat vinden jullie?

Greetz Merel

aub geen reacties als van ik haat Uggs e.d.
quote:delphicat schreef op 19 december 2009 @ 18:27:

[...]

Oh, die was wel heel origineel.
quote:delphicat schreef op 19 december 2009 @ 18:24:

Wat hebben jullie weinig gevoel voor humor.

Gaat dat per se samen met een slechte smaak?Als je het sarcastisch bedoeld moet je dat voortaan wat duidelijker maken dmv smiley's. Een knipoog-smiley erachter geeft al een hele andere intentie dan een paar puntjes
Ik wil de dame die haar vriend in die gevallen ( waarvan hij zegt dat ie ze spuuglelijk vind) wil persen wel eens horen als vriendlief haar persé hele strakke hoerige shirtjes wil laten aantrekken...want dat vind hij zo mooi ;) ( daar staat een knipoog want mijn icoontjes doen het neit)
Ik zeg toch ook dat als ie het niet vind staan en ze niet lekker vind zitten, hij ze ook niet hoeft te nemen ;) Ik denk alleen dat ie het wel leuk zal vinden onder een spijkerbroek. Overigens zie ik er niet uit in hoerige strakke shirtjes, gezien mijn zwembandje :P

WERKSCHOENEN !!!

UGGS !! :P

Tadaaaaaaaaa Ivetje :P
Aliquando et insanire lucundum est
quote:Mamasaar schreef op 19 december 2009 @ 13:57:

Het is wel heeeeeel erg ONRESPECTVOL naar de to toe mensen, valt me een beetje van jullie tegen!

Je bedoelde RESPECTLOOS?

Uggs, te lelijk voor woorden, echt voor meelopers.
quote:YouWish schreef op 19 december 2009 @ 21:58:

[...]

Uggs, te lelijk voor woorden, echt voor meelopers.Misschien krijg je van meelopen heel koude voeten
quote:fashionvictim schreef op 19 december 2009 @ 12:36:

Ik vind mannen met Uggs dus wel sexy. Vind het erg leuk staan en ben al eeuwen op zoek naar een heel leuk paar Uggs voor mijn zoon, maar helaas vind ik ze steeds niet in zijn maat.

Zijn een beetje lage Uggs, maar niet die gewone classic shorts, echte jongensuggs zijn het.

Het zijn meestal gewoon een leuk type mannen die Uggs dragen, zoals Rhys Ifans op deze foto. Lelijke vent (Spike uit Notting Hill) maar superleuk type.

[afbeelding]Mijn dochter heeft 2 paar uggs; short mini en birch (Dat is eigenlijk een jongens-model geloof ik? Maar ik vond ze zo stoer)
quote:Ivetje schreef op 19 december 2009 @ 17:48:

[...]

Ik zal je even uit de droom helpen. De rage komt uit australië en komt ook nog eens bij de surfers daar vandaan! Die droegen ze op het strand enzo. Niet tijdens het surfen nee, maar het is wel echt bij surfers begonnen daar. En uggs zijn helemaal niet alleen voor koud weer. Ze isoleren namelijk, dus als het koud is en je gaat erin met warme voeten houdt je die warme voeten ook. Andersom, in de zomer met koude voeten erin en je hebt de hele dag frisse voetjes. En ze worden overigens niet van konijnenbont gemaakt maar van schapen

Maar goed, back OT. Ik probeer mijn vriend nog steeds zo ver te krijgen. Hij draagt tegenwoordig ook een overhemd met wollen trui er overheen met een hippe spijkerbroek. Uggs daaronder lijkt me dan echt helemaal stoer. En nee, niet de gewone classics want die vind ik voor mannen niet mooi. Maar zo'n model als dit hieronder en dan gewoon onder een spijkerbroek vind ik erg stoer. Nee, niet de spijkerbroek erin...dat kan dan weer niet bij mannen.

[afbeelding]

Verder vind ik uggs ook helemaal geweldig! Heb voor mezelf al 7 paar thuis staan en krijg er nog handschoenen van en een sjawl. Ik ben echt helemaal ugg-fan :P

Dat model ziet er best goed uit, met spijkerbroek er over kan prima. Handig voor op strand en door de duinen/sneeuw/regen lopen. Broek er in vind ik ook niet kunnen bij mannen. Bij vrouwen staat het juist wel leuk vind ik.
Dan ben ik zo'n vijfentwintig-jaar-oude-moeder-en-tevens-een-doorsnee-meeloper-zonder-eigen-mening-cq-smaak die zweert bij uggs. Vind het hartstikke cool staan bij mij, want; Mooie strakke broek of legging met een ietwat langere trui eroverheen, leuke jas, mooi lang donker gekruld/gestyled haar en uggs. (even om het geheel beeldend over te brengen )

Als accessoire een zeer knappe zoon, met halflang, blond haar (soms in een staartje (ook zo gruwelijk beeld voor veel mensen)) lekker tintje, mooie lengte en goed gebouwd. Draagt een kek spijkerbroekje, mooi overhemd, leuke trui eroverheen, mooie jas/bodywarmer en daaronder: jawel: UGGS! Hij ziet er echt fantastisch uit!
Haha wat grappig, zien jullie ook onder dit topic allemaal verschillende Uggs staan met 'sale' erbij? Wordt er nog een reclamestunt aan gelinkt ook!

Verder vind ik Uggs leuk als sloffen, maar mooi? Nee, die dingen draag ik niet. Kan me wel voorstellen dat ze lekker lopen. Of het nou een man of een vrouw is die ze draagt, maakt dan eigenlijk niks uit, er zit sowieso geen model in.
Shoot me but I love my UGG's!
quote:Jasmina schreef op 20 december 2009 @ 14:28:

Haha wat grappig, zien jullie ook onder dit topic allemaal verschillende Uggs staan met 'sale' erbij? Wordt er nog een reclamestunt aan gelinkt ook!

Die meldingen zie ik idd ook, maar pas ermee op. Alle sites die erbij genoemd worden (want er komen verschillende langs) verkopen nep. Trap er dus niet in ;)
quote:ikke merel schreef op 19 december 2009 @ 11:29:

aub geen reacties als van ik haat Uggs e.d.

Hoezo? Kun je niet tegen kritiek?

Ik haat Uggs. Bij kinderen staan ze nog wel aardig, maar voor de rest staat het in mijn ogen lomp.

Vind je vriend ze wel mooi? Is anders ook zo jammer van je cadeau. Of zeg je tegen hem ook dat hij alleen positief mag reageren?
Ik vind vooral die uggs lelijk met zo'n hoge wreef van suede...

Die lage laren mannen uggs kunnen nog wel..als et dan toch moet:)

En voor kids vind ik wel wel leuk trouwens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven