December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Floortje HoerA HoerA HoerA
nee, mette, andersom, een collega werkt al 10 jaar met kerst, en de rest is dus al 10 jaar vrij.. hij heeft iets met familie en wilde gaag de kerst als excuus om niets te hoeven... ik sprak gister nog zijn vrouw.. die heeft dit jaar ook dienst gepland...

floortje gefeliciteerd!!

poeh wat een dag weer, vanmorgen om kwart voor acht weg, hele dag sollicitatiegesprekken en nu om 8 uur thuis... maar wel leuke mensen gesproken...
HoerAAAA voor Floortje en R van Nurse!

Het logeren ging prima! Manu is 's nachts even wakker geworden (was erg aan het hoesten) maar ging ook snel weer slapen. En toen we hem wilden ophalen wilde hij niet eens mee! Hij zei steeds 'wil nog een keer bij N slapen!'. Haha, dus da's fijn. Ze wonen in de buurt en altijd fijn om een extra logeeradresje te hebben.

Avondje uit was ook heel fijn. Lekker gegeten en gekletst saampjes. Echt fijn dat het toch door kon gaan. Ik had alleen wel erg veel last van de knoflook hahaha, slaap er altijd erg onrustig van.

Gisteren de hele dag voelde ik me beetje rot: Hele dag harde buiken en steken 'vanonder'. Steeds het gevoel dat ik moest plassen ook en natuurlijk rugpijn. Aardig lamlendig. Al die tijd voelde ik me nog goed maar als de laatste weken zo zijn mag die baby van mij wel komen! Manu gaat alleen woensdag nog naar het kdv en daarna zijn ze anderhalve week dicht. Jp heeft dit jaar pas vrij in januari ivm de baby, dus ik ben best nog wat daagjes alleen met Manu. Gelukkig is mijn moeder in de beurt om een handje te helpen.

Gisteren ook mijn oude matras op mijn bed gelegd. We hebben een boxspring en die kan niet omhoog, maar zo lig ik én hoger én mochten de vliezen breken dan verpest ik mijn nieuwe matras niet. Wel gek alleen, want JP ligt nog 'gewoon' dus we hebben nu een hoogteverschil haha! Gezellig voor het huwelijksleven zullen we maar zeggen...

Zo een heel ego-verhaal! Ik kom later nog wel terug om sociaal te doen.
*Even snel voor Tinusje:*

heb je geen blaasontsteking? Ik had toen ik zwanger was van Meike ook "steken van onder" en moest ook de hele tijd plassen. Toch maar laten testen op advies van de verloskundige toen en bleek een blaasontsteking te hebben, zo vlak voor het einde. Dusseh, voor de zekerheid maar even laten testen, het voelt als je zwanger bent toch anders dan normaal gesproken...

*en gaat weer snel verder de bende in huis opruimen*
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
R gefeliciteerd!

Ja Tinus het klinkt idd als blaasontsteking. Even naar de HS
Kaya, Floortje en R:

(nog) gefeleciteerd!!!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hoeraaa R. is jarig!

Van harte gefeliciteerd, en speciaal voor jou een plaatje van Axel de olifant (hahaha, zo heet de olifant echt!)

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben en ondanks de sneeuw veel visite krijgen!

Tinus; goeie tip van Knor en Oef, ik dacht hetzelfde toen ik je stukje las. Fijn dat het zo'n gezellige avond was, en dat Manu het logeren leuk vond.

Sannie; aaaah hahaha, ik snapte het al niet zo goed, haha! Maar dat is even fijn zeg! Sommige mensen hebben nu eenmaaal niets met kerst. Ik kan me er niets bij voorstellen, ik vind het heeerlijk!

Hoe is trouwens de sneeuwstand bij jullie? Bij ons heeft het weer flink gesneeuwd. Leuk hoor, Nova geniet al dagen van alle sneeuwpret.

Nog even een kerstig plaatje om in de sfeer te komen:

Alle jarigen gefeliciteerd!!!

Wat een heerlijk winterweer zeg! Heb op mijn site weer een paar foto's van het winterweer en een filmpje van Davina en Den op wii met WeSing. Erg lollig, maar ze wil dus eigenlijk alleen maar Coldplay "zingen" en geen andere nummers haha.
jaaa hier ook veel sneeuw. Leuk hoor. Net even met B op de slee weggeweest. Maar na een half uurtje kreeg hij t toch wel koud het sneeuwt zo hard dat je eigenlijk wel moet bewegen.

Leuk hoor.

Ik zal van de week eens wat sneeuwpret foto's op mn hyve zetten
Nou eerlijk gezegd dacht ik gisteren zelf ook al aan een BO maar nu heb ik lang niet zoveel last als gisteren. Ik bel anders morgenochtend wel even met de vk.

Manu wil niet slapen! Hij is flink aan het hoesten dus verbaast me niet. Nou ja, hij is vrolijk dus geen probleem. Zal vanavond wel lastig worden om hem in bed te krijgen.

Hier ook heeeeel veel sneeuw! Ik vermoed wel een cm of 20/25!! Wel grappig, we zien telkens auto's vast staan in de straat. Leedvermaak...

Hebben jullie speciale skipakken of sneeuwlaarsjes ofzo? Wij allemaal niet. Manu was net even buiten maar het sneeuwd en waaide dus hij vond het niet leuk. Zijn spijkerbroek was meteen ook al doorweekt, brr...

Oh ja ik wilde net een foto maken en beng daar lag ik. JP moest me overeind helpen hihihi...
Hier ook geen speciale sneeuwkleding of boots, maar Davina vond het geen probleem. Maar ze had dan wel haar gewone laarzen aan en een majo en dikke winterbroek, dus ze zat wel goed ingepakt ook met muts en sjaal en handschoenen. Nie zo mooi dat je onderuit ging, hopelijk was het een zachte landing in de sneeuw.
hier ook een lekker dik pak, heerlijk!! ze spelen bij ons zo buiten, thuis weer droge kleren aan...

R gefeliciteerd..
He meiden,

Hier ook geen speciale sneeuwbroeken ofzo. Gewoon een maillot onder een broek, en regenlaarzen aan.

Nova is ziek, ze hoest als een zeehond, en heeft nu ook hoge koorts erbij. Afgelopen nacht al de hele tijd wakker door haar hoest, met spugen en al. Vandaag leek ze wel wat opgeknapt, maar helaas wordt ze nu al zieker.

Tinus; gelukkig heb je je geen pijn gedaan! Ik wil wel weer eens een buikfoto zien!

Oef; leuk dat B. zo genoot van de sneeuw!

O ja, we hebben de zomervakantie geboekt, we gaan eind juni naar Italie. Naar een camping, in een huurtent.

even een plaatje

Zin in!!
FOORTJE EN R GEFELICITEERD

Hier ook een dik pak sneeuw!!

Moest vanmorgen als een van de eerste er door naar mijn werk (6:40) maar ben heel huids heen en weer gekomen!

Op mijn werk was het rustig, dus aan het eind van de middag ook nog maar even sneeuwpoppen gemaakt!

H was met de kids lekker wezen sleeën in de duinen! en wezen slippen op de grote parkeerplaats bij het strand! Dus die hadden ook de dag van hun leven.

Amber had een regenpak aan, maar die van Justin was te klein en dan kaplaarzen er over.
NOu hier wel een skibroek en sneeuwlaarzen. Heerlijk. Ik heb ze gekocht zodra ze in de winkel waren. Vorig jaar ook zoveel plezier van gehad. Gister nog wel waterdichtje wantjes gekocht voor B want die fleece wanten vond ie niks.

B heeft idd genoten vandaag maar vanmiddag opeens hoppa 40,4 koorst. KLote

ik zei wel zo stoer tegen Flodder dat ik niet meer zo vaak tempte maar dat ga ik nu wel weer vaker doen. twee kinderen in 2 dagen met hoge koorts dat wil ik voortaan eerder door hebben. D is overigens al weer opgeknapt.

Verder een rare huildag voor de 2 kleintjes misschien toch nog niet helemaal lekker.

Ach Mette Noofje ook weer ziek. Dat hoesten is zo vermoeiend he. Heeee nu al zomervakantie geboekt hahah. Nou wel lekker vooruitzicht. Ziet er goed uit. Gaan jullie met de auto?

Tinus jeetje meis kijk uit met dat uitglijden hoor. Vorig jaar ben ik helemaal niet naar buiten geweest toen er sneeuw lag. Maar ik was ook wel enorm topzwaar moet ik zeggen.

Ik ga wat foto's uploaden

x
Ik heb helemaal niks aan ski-dingen voor Y.

R. GEFELICITEEEERD!!!
Wat een leedvermaak hier! De hele straat staat vast in de sneeuw! JP was vanmorgen wel makkelijk weg, maar die heeft ook goede sneeuwbanden en een sterkte motor in de auto. Maar de rest van de straat is CHAOS, hihi! Ik vermaak me wel vanachter het keukenraam.

Jaja ik doe voorzichtig hoor. Ik zat op mijn hurken om een foto van Manu te maken dus ik viel niet van grote hoogte. Gistermiddag nog heerlijk stuk buiten gelopen hier, heel voorzichtig.

Mette: Balen dat Nova weer ziek is! Manu hoest ook vreselijk maar die is gelukkig verder niet ziek.

Wat een heeeerlijk vooruitzicht die vakantie in Italië!! Gaan jullie met de auto of vliegen? Ik vind Italië heel gaaf maar tis zo'n takke-eind rijden. In welke streek is jullie camping?

Buikfoto moet inderdaad hoognodig, maar vergeet het steeds aan JP te vragen. Zal kijken of ik er een vanaf de spiegel kan maken.

Oef: Ach toch weer hoge koorts, shit hoor.

Manuel heeft wel fleecewanten maar die zijn wel heel erg dik. Slim dat je die skibroek al hebt gekocht. Ik keek gisteren op Scapino.nl en alle snowboots waren uitverkocht. En jaaa ik doe voorzichtig hoor. Ik ga ook echt niet het ijs op en durf ook niet met de auto de dijk op, maar schuifelend de straat op durf ik wel met sneeuw, dan weer niet met ijzel.

Er zou straks een vriendin langskomen maar lijkt me niet handig. Als ze het al aandurft komt ze nooit meer weg.

En de cv-meneer belde ook dat ie niet kon zeggen hoe laat hij zou komen vanwege het weer. Dus dagje thuis zitten voor Tinus!
ja hier ook mensen vast in de straat. Maar goed uiteindelijk komen ze wel weg. B heeft nu weer geen koorts ik snap er niet veel van.

Sneeuwlaarzen hadden ze hier nog bij Bristol en Perry sport en broeken bij de H&M, Bristol en ik geloof dat ik ze ook bij de Perry nog wel zag.

We zijn net nog even wezen schatgraven in de tuin. Leuk alles opgraven wat ondergesneeuwd is.
Nog een paar verjaardagskaarsjes voor R, internet thuis deed het niet dit weekend, dus beetje laat, sorry!

Hoop dat je een leuke dag gehad hebt!!

Hee Ainne, ik vroeg me al af waar je was!

Oef: Duidelijk gevalletje van immuunsysteem ontregeld bij B. Vreemde ziekte hoor... Gaat ie nu wel naar het kdv of is hij een tijdje thuis totdat hij echt is opgeknapt?

Leuk bedacht dat schatgraven! Was zeker wel spannend voor B?

De meeste mensen uit de straat zijn geloof ik maar thuis gebleven vandaag. Normaal staan er 2 of 3 auto's op maandag en nu wel 10.

Ben trouwens helemaal happy: Dankzij bemoeienis van mijn pa die alles goed heeft uitgezocht en voor ons kon aantonen dat we het destijds wel goed hadden gedaan met de aangifte heeft de Belastingdienst besloten om de naheffing te laten vervallen. Jippie!

En de cv is ook gemaakt, meneer is net geweest. Ben weer gelukkig!

Hebben jullie verder al ideeën over de zomervakantie (ben er zelf altijd vroeg bij, i know...) Ik wil wel graag naar buitenland, maar JP twijfelt of het niet te ver is met een baby. Wij wachten dus nog even af met boeken tot we beter kunnen inschatten of we het aandurven. We gaan waarschijnlijk niet in juni al want dan trouwt mijn vriendin en Jp wil thuis zijn met het WK. Dus dan zal het wel pas september worden denk ik, lekker goedkoop! Voordeel is dat Zusje dan ook al wat groter is.
Hahaha en nu staat de cv-monteur vast! Staat al een half uur te graven, ghehe...
Jij bent echt erg Tinus hihihi. En vakantie naar buitenland met een baby is prima te doen hoor op zich. Wij zijn toen Davina 10 maanden was ook naar Thailand geweest. Ik vond dat juist makkelijker dan nu, ik zou nu niet meer met Davina 12 uur in een vliegtuig gaan zitten. Nou zal ik dat sowieso niet zo gauw meer doen aangezien ik de vorige keer na terugkomst 4 dagen in het ziekenhuis mocht vertoeven.
Zo Tinus: je hebt het ook wel goed uitgezocht he dat jij nu juist verlof hebt. Ik kan me helemaal voorstellen hoor dat veel buren geen winterbanden hebben. Die dingen zijn schreeuwend duur volgens mij.

Ik ga natuurlijk niet op vakantie dat spaar ik allemaal op voor als ik straks bakken met geld verdien dus geen tips of ideetjes.

Mijn moeder vindt altijd dat ik Y. niet warm genoeg aankleedt. Volgens mij valt dat reuze mee. Ze had vandaag een maillot aan en een rokje. Uit eigen ervaring weet ik dat dat net zo warm is als een spijkerbroek dus ik zie het probleem niet zo. En we zijn toch amper buiten geweest.

Oef: jij hebt gewoon kinderen die nogal snel van temperatuur wisselen. Ik denk dat ik dit hele jaar geen thermometer gebruikt heb voor Y. *klopt af*

Ik heb nu vakantie en het is best lekker hoor om te tutten met Y. de hele dag. Vanavond gaat ze logeren. Ik weet nu wel echt dat je haar echt flink aan moet pakken want negeren is niet haar stijl. Ik werd soms echt gek van het gejank. Dan vertrok ik van huis en op plaats van bestemming was ze nog aan het janken. Nu pak ik dat veel beter aan (met oudere rollatordames die stoppen om te blijven kijken aan toe ) en het gaat veel beter. Opvoeden vind ik niet makkelijk hoor.

Gisteren was ze door de huiskamer aan het rennen en toen ging het konijn ook door de kamer rennen Zo leuk. En er kwamen ineens rare graafgeluiden uit de gang.. zit hij netjes op de kattenbak te poepen

Mette: vervelend dat Noof ook weer ziek is....
Oh ja Mainecoon, jij had toen trombose opgelopen, waardeloos was dat! Ik zou het nu juist wel aandurven met Manu 12 uur in een vliegtuig, met de nodige maatregelen (lees: dvd-speler). Ik vind hem nu juist een gezellige reisgenoot, heel anders als toen hij 1,5 was en helemaal uit zijn doen was van een andere omgeving. Nu vindt hij vakantie erg leuk, net als logeren dus!

En Klets: Neeee grote misvatting van winterbanden! Doordat je een paar maanden per jaar je normale banden niet gebruikt doe je daar ook veel langer mee natuurlijk. dus het is niet duurder. En het is echt zo zo zo veel beter nu om winterbanden te hebben. Het maakt precies het verschil of je op een dag als vandaag de straat uitkomt of niet. JP reed echt zo weg, geen glijpartijen ofzo. En bijna alle andere mensen uit de straat stonden te glibberen en scheppen. Bovendien is het ook gewoon stukken veiliger en voorkomt het enorm veel (blik)schade. Het is echt investering in je veiligheid.

Zo moest even gezegd worden

Lekker dat je vakantie hebt joh! Heb je nog plannen met Y?

Ik zou Manu morgen eigenlijk naar oma brengen maar vanwege de sneeuw heb ik dat maar afgezegd. Dus ben ook bijna de hele week met Manu thuis. Vind het wel heel gezellig zo, maar weet niet of ik het eind van de week ook nog leuk vind als ik de deur amper uit kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven