Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien
zondag 20 december 2009 om 15:23
Nou, dat was te verwachten. Niemand, of nou ja, bijna niemand, zou mij wel eens willen zien. Dat komt goed uit natuurlijk want ik wil jullie allemaal, nou ja, bijna allemaal, ook niet zien.
Dus daarom dit topic, in de hoop dat mijn naam nu toch echt een paar keer genoemd gaat worden:
Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien.
Kom maar op.
Dus daarom dit topic, in de hoop dat mijn naam nu toch echt een paar keer genoemd gaat worden:
Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien.
Kom maar op.

zondag 20 december 2009 om 16:03
zondag 20 december 2009 om 16:30
zondag 20 december 2009 om 16:44

zondag 20 december 2009 om 16:51
quote:La India schreef op 20 december 2009 @ 16:49:
[...]
Nou,...ga dan nog maar even het zuster topic lezen,........
Daar ben je ook door tig forumsters gewezen hoe laag het was om zo over de meeting te spreken, dus ik zou er gewoon mee ophouden.'
Laat maar, heeft toch geen zin.
[...]
Nou,...ga dan nog maar even het zuster topic lezen,........
Daar ben je ook door tig forumsters gewezen hoe laag het was om zo over de meeting te spreken, dus ik zou er gewoon mee ophouden.'
Laat maar, heeft toch geen zin.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 20 december 2009 om 16:54
Hoi HLP,
Ik wilde in het andere topic juist aangeven dat ik ernaar uit had gekeken je te ontmoeten op de meet maar het zo jammer vond dat jij me die 10 minuten dat ik naast je heb gezeten mijn interesse om je te leren kennen niet deelde. Maar bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan dat ik dat onderonsje openbaar hebt gemaakt. Ik heb me niet gerealiseerd dat dat niet ter sprake mocht komen.
Ik wilde in het andere topic juist aangeven dat ik ernaar uit had gekeken je te ontmoeten op de meet maar het zo jammer vond dat jij me die 10 minuten dat ik naast je heb gezeten mijn interesse om je te leren kennen niet deelde. Maar bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan dat ik dat onderonsje openbaar hebt gemaakt. Ik heb me niet gerealiseerd dat dat niet ter sprake mocht komen.