Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Nee ziet er goed uit hoor....ik overweeg een lesbische relatie met een sneeuwpop op dit moment
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik doe toch alles voor jou Sum Leef je uit, alleen niet je tong gebruiken, want dat staat zo stom als je vast gevroren bent
Wast een heerlijkheid, kan ik Robbert ten Brink een mailtje sturen

Want je weet wat hij zegt hé...

Niemand hoeft met kerst alleen te zijn :puke:

*duikt de keuken in want bedenkt zich ineens dat ze honger heeft*
Bij ons volgende date zoek ik een leukerT voor je uit....
Wat een heerlijke dag...

Ook wij heben een sneeuwpop gemaakt, en een poging gedaan om hem op een Buddha te laten lijken.

Foto's volgen!

Nu gauw eten en dan even naar mijn vriendinnetje die me gaat harsen.

Kym je kan ook fietsen door de sneeuw hoor.

Tenminste, dat hoop ik, anders wordt het straks niks met dat harsen.
Ik word helemaal niet blij van al die sneeuwverhalen-en foto's. Alles ligt plat man! Alle luchthavens ondervinden problemen! En het blijft de hele week vriezen! Weg met al die sneeuw!!

*is heel bang dat ze niet op tijd thuis zal zijn..
Jeetje ja, jij moet gaan vliegen he? En ik zit te piepen omdat ik niet weet of ik op mijn werk kan komen. Dankjewel. Nu is dit voor mij ook weer gerelativeerd. Als het morgen niet lukt, dan dinsdag wel weer. Sommige dingen zijn erger.

Hoop wel dat je toch gewoon kunt vliegen hoor.
Naja, erg, erg, het houdt ooit wel op met sneeuwen natuurlijk, maar ik wil gewoon vliegen op de afgesproken datum, klaar uit!

Ik sta echt niet voor mezelf in als het niet zo is.
Nog een paar dagen en dan is het kerst en oud en nieuw. Dit zijn de dagen waar het koud en donker is en tijd om de balans op te maken. Wat een jaar!

Goh wat heb ik veel gehad aan dit forum. Voor mij een verbroken relatie, gezien hoe anderen relaties verwerken, herkenning, reflectie, er zelf weer bovenop komen. En ervaren hoe klein het digitale en echte wereldje is.

Het gaat goed met Riedeltje. Ontluikende liefde met nieuwe man. Vreemd, gek, maar zin om te ontdekken!

Dank voor jullie adviezen, of direct aan mij of indirect door mee te lezen op de topics.

Ik wens jullie heel veel liefde en gezondheid voor 2010!

Happy holidays!!

En natte, koude, warme sneeuwkusjes voor jullie allemaal!!

xxxxx
He jakkes, ik heb geen foto's van de sneeuwboeddha zonder mij erbij...

Maar de andere foto's zijn wel heel leuk geworden zeg...

I look good!

Kym lieve schat maak je niet zo druk.

Wanneer in godsnaam is in Nederland het weer NIET veranderd binnen een aantal dagen?

Nou?

Dus.

Madhe jij morgen werken?

Ik morgen rijles!

Hoe zou dat gaan dan, haha!

Alvast fijne dagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar Riedel!

Vandaag in de tempel zei de hoofdmonnik dat hij mij een sterke vrouw vindt waar anderen en een goed voorbeeld voor anderen.

Enerzijds een ontzettend mooi compliment, aan de andere kant denk ik: 'Doe ik niet iets verkeerd, als anderen niet zien dat ik ook vaak genoeg zwak ben?'

Kijk, jullie hier op het forum vertel ik gewoon alles aan, dus jullie hebben denk ik een vrij goed beeld.

Maar aan de hand van deze opmerking, en het feit dat een vriend van mij ondersteboven is van het feit dat ook ik issues heb, doet mij afvragen of ik me anders voordoe dan ik ben?

Ofzo?
Kym, wanneer ga je vliegen. ik hoorde vandaag dat het over 2 dagen alweer gaat dooien. geen witte kerst ganz waarscheinlich!

Oh Madhe, morgen zou het dus nog gaan sneeuwen. Andere relativator: je kan je huis niet uit, want er ligt dan een meter sneeuw. Lijkt me zo gaaf om dat eens te kunnen melden tijdens een telefoontje naar mn werk! En dan zeggen: maar dinsdag ben ik weer, want dan gaat het dooien!!

Sterkte! * heeft 2 dagen vrij ivm kerstvakantie kind*

Frizzy accpeteer het nu maar: je bent gewoon een sterke vrouw. En sterke vrouwen laten hun kwetsbaarheden zien, want die hoeve niets op te houden! Toch?

Ha Summerdance! Die Robert van de Brink-scenes skip ik altijd. Ik kijk nog liever naar de shamppo-reclames. Al die emo-TV! Moet dat echt??

Ben weer eventjes terug van weg geweest. Deze topic is af en toe niet bij te houden!!
Only dead fish go with the flow
Ha ha ha Pom! Je sneeuwpop! Ubercool!
Only dead fish go with the flow
Kym meisje, maak je nou eens niet zo druk om het weer hier in Nederland

A) blijft het weer nooit zo lang steady hier in de Lage Landen en

B) al zou het blijven sneeuwen dan is er heel weinig wat je daar aan kan veranderen.

Je kan je dan dus wel hopeloos gaan zitten opvreten en moordlustige plannen smeden maar daar smelt de sneeuw echt niet van hoor

Frizz, jammer, was wel benieuwd naar de Boeddha sneeuwman.

Je bent ook wel sterk, echt....alleen op 1 puntje nog niet maar dat komt vanzelf

DG, die opmerking van Robbert boeit me niet zo veel hoor

Ik vermaak me meer dan opperbest zo met de Kerst

Enne.....Pom....mijn oor gloeit
Nou en IK ben gevraagd om de gehele kerst door te brengen in de tempel, wellicht als non.

Same for Oud & Nieuw.

Dus ik heb in ieder geval opties.

Ik zal die foto's even op Hyves zetten.

Goed ideetje?
*sjeest naar Haaives*
Ze staan er!

Nu nog ff op FB.

Gód wat een zwaar leven hebben we tegenwoordig, met al die digitaliteit!
Frizz....wat is sie goed gelukt!!!

En inderdaad, je staat er leuk op dame!!!

En nu ga ik ECHT mijn bed opzoeken

Weltrusten lieffies
Dankje Sum, iemand anders zei namelijk net dat het een alien lijkt.

Grappig dat ik leuk op die foto's sta, want ik voel mijzélf er de laatste tijd uitzien als een alien.

Maar blijkbaar valt dát dus wel mee!

Slaap lekker lieve Sum!
Sneeze is benieuwd hoe Frizz de Alien eruit ziet
Nou Sneezypeezy, ik zou zeggen: welkom op mijn Hyves.

Beetje uitgerust meid?
Ja ik ga je haives snel even checken.

Hmmm uitgerust? Ik lig er nu weer veel te laat in, dus ik zal morgen vast moe zijn. Maar ik heb wel lekker rustig aan gedaan.
Goed zo, rustig aan is goed.

En morgen is morgen pas, hoe je je dan voelt merk je vanzelf.

Slaap lekker lieve Sneeze, ik duik er ook in!

x
Truste lieve Alien
Hoi!

Ik lees dat de bussen alweer op gang komen, kijk, da's tenminste al een begin :-d!

Frizz, leuke foto's! Ziet er gezellig uit!

Ik heb hondsberoerd geslapen. Misschien vier uurtjes? Vandaag mijn een-na-laatste werkdag..nog wat dingen af te ronden, maar ik ben al een heel eind.

Sneeze, beetje bijgekomen?
Pom JOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOE.......

Ik heb um hoor.....je Kerstkaart!!!

*zo leuk ook dat ik hem gewoon even hardop voorlees terwijl er allemaal patienten in de wachtkamer zitten*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven