2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
ik heb mezelf verhuisd...
Wat een bizar weekend voor jullie Teddy. Ben helemaal blij voor je, en voor teddyman natuurlijk ook . Mini wordt grote zus
ja dat zeg ik net tegen teddyman. Wat een rollercoaster weekend.

Weer geen champagne met oud en nieuw hihi
Das wel balen teddy . Heb net nog warme chocomelk met amaretto op Jummie! Oh, sorry, dat zal ik niet nog eens zeggen...... *hik*
quote:Teddy82 schreef op 20 december 2009 @ 16:38:

Weer geen champagne met oud en nieuw hihi

Ja, wat rot zeg

Hier een zeer ongedurige mini.

Ga vandaag officieel beginnen met afbouwen; straks krijgt ze haar eerste flesje kv.. toch een raar gevoel.
Jeeeeh Teddy wat leuk zo snel. Gefeliciteerd. Wat een mooie afsluiting van een rot weekend. Heb je al last van kwaaltjes?
das zeker een raar gevoel missc. afsluiting van een mooie periode.

angel ik heb nergens last van. ja ben al dagen moe, maar dat is meer te danken aan mini's slaapgedrag
Komt vanzelf Teddy

Herinner me nog heel goed hoe ik de dag voor kerst last van misselijkheid kreeg. Heel prettig als je het kerstdiner staat voor te bereiden
Wow, wat lees ik nu, Teddy?

Gefeliciteerd!!!!!!

Groetjes,

Gorgi
Teddy, wat gaaf!! Gefeliciteerd!! Raar idee he, dat het gewoon weer gaat gebeuren?! Geen bubbels met O&N. Tsja, dat moeten we er dan maar voor over hebben hè?! Fijn dat jullie weer thuis zijn trouwens!

Ik kom vanavond even uitgebreid reageren. Tijdens de voetbal. Oh nee, die is afgelast Kom ik lekker toch
Djiezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Teddy!!!!

Was even buiten een sneeuwpop maken en een filmpje kijken en ineens daar een tweede streepje. Wat ontzettend gaaffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

GEFELICITEERD!! Ook voor Teddy-man en mini
Missc, het koffie ideetje kwam van Ellein.... goed dat je nu in ieder geval een ander ideetje hebt.
Ik dacht, ik ga even kijken of Teddy al nieuws heeft en ik had er een heel positief gevoel over, door je tussentijdse bloedingen en het is dus echt zo, het was gewoon een innestelingsbloeding.

Joepieeeeeeeeeeeeeeee, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!

Wij wilden vanmiddag met de trein naar de stad, dus wij met kinderwagen en al naar het station door de sneeuwstorm, kaartje gekocht, komen we op het perron, wordt er omgeroepen dat al het treinverkeer plat is gelegd, dus wij weer met de lift naar beneden, komt de trein er toch aan!! Maar ja, toen waren al we al beneden dus toen hadden we hem gemist...

Wij superbalen en weer naar huis. Toen heb ik besloten om met de fiets gaan in mijn eentje. Was nog een heel gedoe door een heel pak sneeuw heen fietsen, maar heb een aantal hele leuke kerstcadeautjes gekocht en het was een hele leuke sfeer onderweg, allemaal lopende mensen, weinig auto's en veel sneeuwpoppen.

Oh Teddy, ik ben zo blij voor je! Ik krijg spontaan ook babykriebels, haha.
haha cool rossia een sneeuwpop! heb je hem op de foto? 2 dikke buikies naast elkaar.

jobje balen zeg die trein. Vind sneeuw erg mooi, maar niet als je de weg op moet.

heb teddyman door de sneeuw naar de pizzaboer gestuurd. Die bezorgen niet met de gladheid. afhalen kan wel, Jammie jammie

Mini heeft weer wat hapjes boontjes gehad, beetje appelmoes en een half flesje. Ik ben blij!
zeg jobje die proost-smiley gaat niet meer op. maar jullie mogen wel eenb biertje drinken op deze prachtige dag
Haha, Teddy, nee je hebt gelijk, nou ja, dan is het jip en janneke champagne! Ik lust trouwens geen bier, maar ik zal vanavond een wijntje op je drinken!!
Jobje, balen van de treinen. Ik had het vanmorgen al gelezen. Alles ligt er gewoon uit. Ben benieuwd hoe ik morgen op mijn werk ga komen...

Teddy, hahaha we hebben foto's gemaakt. Heb ook nog een buikfoto bij de kerstboom gemaakt. Zal ze straks wel even op de mail zetten.

Ik zag hier de pizzakoerier ook al ploegen door de sneeuw. Pizza is wel jammie inderdaad. Rossiaman heeft net kip madras gekookt. OOk lekker.

Applaus voor mini. Echt fijn, ze zal nu snel weer opknappen.
jeeeeeeh Teddy wat goed zeg!!! Wow gefeliciteerd!

Hier nog steeds sneeuw maar volgens mij is het in Nederland stukken erger, hier kan je gewoon rijden! Het sneeuwt namelijk niet, maar het blijft gewoon lekker liggen.

Wij gaan zo in het dorp even een pizza eten, heerlijk! Manlief en ik genieten volop van elkaar. het is echt fijn zo lekker samen te zijn!

x Floortje
ohhh ja en ik ben natuurlijk ook heel blij met al het goede nieuws over de mini's

Jobje heb je nou eigenlijk nog een boom weten te regelen?
floortje jij ook al pizza, maar dan in een schitterende omgeving. Geniet maar lekker van elkaar. heerlijk hoor
floortje jij ook al pizza, maar dan in een schitterende omgeving. Geniet maar lekker van elkaar. heerlijk hoor
Floortje, lekker genieten samen daar en eet smakelijk!
Hmm Pizza lekker! Geniet lekker met manlief Floortje, heerlijk even in een andere, prachtige, omgeving.

Teddy is Teddyman ook helemaal gelukkig? En hoe is het nu met mini?
Heb wat sneeuwkiekjes op de mail gezet met nieuwe buikfoto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven