Hema jurkje
donderdag 17 december 2009 om 22:06
Oooh er is zo'n leuk jurkje bij de hema! Maar hij is op internet en bij mij in de stad uitverkocht
Ook niet zo gek, voor 13 euro... Als iemand een maatje S overheeft hou ik me aanbevolen Ik ga volgende week nog in een andere stad kijken, maarja de kans is denk ik 0,0...
Hij is in het zwart en grijs:
Hij is in het zwart en grijs:
lonkaa wijzigde dit bericht op 17-12-2009 22:06
Reden: plaatje ipv link..
Reden: plaatje ipv link..
% gewijzigd
donderdag 17 december 2009 om 22:24
Voor 13 euro kan het geen miskoop zijn. Al heb ik m maar een paar keer aan.
Hij is leuk he! Ik heb hem in het zwart (maat M) en wilde hem ook nog wel in het grijs. Nergens meer te krijgen! Ik heb vandaag bij mijn Hema gevraagd of ze nog ergens te koop waren. En zij hebben even rondgebeld. Kan hem morgen bij een andere Hema gaan ophalen.
Misschien is dat een idee TO? Even vragen bij jouw Hema of ze hem ergens anders nog kunnen bestellen?
(en volgende week is hij ook niet meer in de aanbieding, deze loopt maar tm 20 december)
Hij is leuk he! Ik heb hem in het zwart (maat M) en wilde hem ook nog wel in het grijs. Nergens meer te krijgen! Ik heb vandaag bij mijn Hema gevraagd of ze nog ergens te koop waren. En zij hebben even rondgebeld. Kan hem morgen bij een andere Hema gaan ophalen.
Misschien is dat een idee TO? Even vragen bij jouw Hema of ze hem ergens anders nog kunnen bestellen?
(en volgende week is hij ook niet meer in de aanbieding, deze loopt maar tm 20 december)
donderdag 17 december 2009 om 22:32
zondag 20 december 2009 om 12:17
Ik heb hem in het zwart. Maatje S, hij valt wel ietsjes groot vind ik.
13 euro is toch een lachertje?
Hier in de wijk is een kleine Hema en daar hingen er nog redelijk wat.
Hij zit en staat leuk hoor. Tis wel een geinig jurkje voor erbij. Maar ook weer niet mega super.
Die van Desigual vind ik mooier. Maar ja, die zijn dan ook géén 13 euro
13 euro is toch een lachertje?
Hier in de wijk is een kleine Hema en daar hingen er nog redelijk wat.
Hij zit en staat leuk hoor. Tis wel een geinig jurkje voor erbij. Maar ook weer niet mega super.
Die van Desigual vind ik mooier. Maar ja, die zijn dan ook géén 13 euro
zondag 20 december 2009 om 12:19
Ik vind het iig geen kerstjurk, daarvoor issie me way to basic. Ik trek hem gewoon aan naar mijn werk, met een giletje of grote zwart gehaakte sjaal. Ik hou van een beetje punkie en gothic invloeden dus ik geef er zeg maar, mijn eigen draai aan. Hij is idd wel wijd, die rok dan. Maar niet heel storend. Ik vind het eigenlijk best wel een lekker stofje, maar hij accentueerd ondanks, of juist dankzij? die ruime wijde rok wél vind ik, dus als je een beetje stevig bent denk ik dat deze jurk je niet zal staan...daar is het het model niet voor zeg maar.
zondag 20 december 2009 om 18:27
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 december 2009 @ 12:14:
Ik heb m dus wel en ik ben niet zwanger maar zie er wel zo uit
Ben er nog niet helemaal uit hoe m te dragen zodat ik er niet zwanger uit zie.
Dat heb ik dus ook...
Ik heb hem nu 1 keer aangehad en heb er een vestje (los) overheen gedragen en dan zie ik er niet zo zwanger uit.
Ik heb m dus wel en ik ben niet zwanger maar zie er wel zo uit
Ben er nog niet helemaal uit hoe m te dragen zodat ik er niet zwanger uit zie.
Dat heb ik dus ook...
Ik heb hem nu 1 keer aangehad en heb er een vestje (los) overheen gedragen en dan zie ik er niet zo zwanger uit.