Mode & Beauty alle pijlers

Hema jurkje

17-12-2009 22:06 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oooh er is zo'n leuk jurkje bij de hema! Maar hij is op internet en bij mij in de stad uitverkocht :( Ook niet zo gek, voor 13 euro... Als iemand een maatje S overheeft hou ik me aanbevolen Ik ga volgende week nog in een andere stad kijken, maarja de kans is denk ik 0,0...

Hij is in het zwart en grijs:

lonkaa wijzigde dit bericht op 17-12-2009 22:06
Reden: plaatje ipv link..
% gewijzigd
Ik heb m toch nog te pakken gekregen! Er hing zowaar nog een S-je in het grijs in een ander filiaal waar ik toevallig was

Ik vind hem wel een beetje lang, ben meer van de minijurkjes. Zou ie in te nemen (in de lengte) zijn? Of is dat wel heel veel gevraagd voor een jurkje van 13 euro
He, dat jurkje heb ik vorige week ook gekocht bij de Hema in het zwart maat m. Ik voelde me er ook een beetje zwanger in. Denk dat dit met en vestje erover wel wat minder is. Vind hem ook wat lang en zat er ook al over te denken hem een stukje korter te laten maken, maarja voor een jurkje van 13 euro misschien wel teveel werk. Zou wel moeten kunnen denk ik (mijn lieve moeder dan, hihi.) Ook qua schoenen ben ik er nog niet helemaal over uit wat nu het leukste staat. Maar dat komt vooral door de lengte denk ik. Ik heb korte zwarte enkel laarsjes die er perfect onder kunnen als ie wat korter was geweest. Toch maar in laten nemen denk ik.
Ik heb m pas geleden ook aangehad. En voelde me inderdaad ook n beetje zwanger! Had er wel een leuk zwart vestje overheen en dat maakte het geheel al wat beter.

Ik had er zwarte laarzen onder, stond wel oke.

Ik vond m ook wat aan de lange kant. Maar ik ben zelf ook vrij groot, dus bij mij komt hij tot net over mn knie.
Ik heb dit jurkje ook, in het zwart. Ik had nog geen "ik-lijk-wel-zwanger-in-dit-jurkje-complex" maar begin het nu wel een beetje te krijgen.

Ik draag hem met een giletje (spijkerstof) er overheen en laarzen eronder. Ik dacht eerst dat er geen laarzen onder konden maar ik ben vrij lang (1.84) dus het stond prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven