Mode & Beauty alle pijlers

Hema jurkje

17-12-2009 22:06 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oooh er is zo'n leuk jurkje bij de hema! Maar hij is op internet en bij mij in de stad uitverkocht :( Ook niet zo gek, voor 13 euro... Als iemand een maatje S overheeft hou ik me aanbevolen Ik ga volgende week nog in een andere stad kijken, maarja de kans is denk ik 0,0...

Hij is in het zwart en grijs:

lonkaa wijzigde dit bericht op 17-12-2009 22:06
Reden: plaatje ipv link..
% gewijzigd
Goedkoop is meestal duurkoop. Kinderkleding van de Hema is super, volwassenen kleding vind ik meestal prut kwaliteit, zeker na een paar keer wassen.
Voor 13 euro kan het geen miskoop zijn. Al heb ik m maar een paar keer aan.

Hij is leuk he! Ik heb hem in het zwart (maat M) en wilde hem ook nog wel in het grijs. Nergens meer te krijgen! Ik heb vandaag bij mijn Hema gevraagd of ze nog ergens te koop waren. En zij hebben even rondgebeld. Kan hem morgen bij een andere Hema gaan ophalen.

Misschien is dat een idee TO? Even vragen bij jouw Hema of ze hem ergens anders nog kunnen bestellen?

(en volgende week is hij ook niet meer in de aanbieding, deze loopt maar tm 20 december)
Hij is inderdaad leuk, ik wil 'm ook en al helemaaaaal voor dat geld!
Ik heb hem vandaag nog in de Hema zien hangen, er zijn dus nog filialen die hem hebben. Misschien kunnen ze even voor je rondbellen.

Ik had hem zelf trouwens vorige week al gekocht (de grijze variant) en zelfs met mijn ruim 8 maand zwangere buik is het een erg leuk (kerst)jurkje!
Ik ga m ook aandoen met kerst!
Ze komen meestal snel weer in de winkel hoor als het hard gaat.

vind hem eigenlijk een beetje truttig met die wijde rok als ik eerlijk mag zijn...
Heb m in m handen gehad maar als je de stof te ver rekt gaat ie glimmen, heb m maar niet gekocht aangezien ie bij bij op sommige delen niet wijd zit Hoop voor je dat je m nog te pakken krijgt, leuk basic jurkje voor erbij!
Ik heb m dus wel en ik ben niet zwanger maar zie er wel zo uit

Ben er nog niet helemaal uit hoe m te dragen zodat ik er niet zwanger uit zie.

Ik heb de grijze trouwens..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik heb hem in het zwart. Maatje S, hij valt wel ietsjes groot vind ik.

13 euro is toch een lachertje?

Hier in de wijk is een kleine Hema en daar hingen er nog redelijk wat.

Hij zit en staat leuk hoor. Tis wel een geinig jurkje voor erbij. Maar ook weer niet mega super.

Die van Desigual vind ik mooier. Maar ja, die zijn dan ook géén 13 euro :-)
Ik laat overigens die linten los hangen, anders lijk ik idd wel zwanger, en gisteren had ik er een grote brede riem omheen.
Ik vind het iig geen kerstjurk, daarvoor issie me way to basic. Ik trek hem gewoon aan naar mijn werk, met een giletje of grote zwart gehaakte sjaal. Ik hou van een beetje punkie en gothic invloeden dus ik geef er zeg maar, mijn eigen draai aan. Hij is idd wel wijd, die rok dan. Maar niet heel storend. Ik vind het eigenlijk best wel een lekker stofje, maar hij accentueerd ondanks, of juist dankzij? die ruime wijde rok wél vind ik, dus als je een beetje stevig bent denk ik dat deze jurk je niet zal staan...daar is het het model niet voor zeg maar.
maar met riem vind ik dat gesmokte zo raar staan. Waar draag jij de riem dan Zoyla, op je buik of onder je borsten?
Precies op het lint zeg maar. Dus boven de navel en iets onder de borsten zeg maar. Het is een heel brede riem, dus dat kan wel. Ik hou er niet van om hem laag te hebben hangen, dat lijkt nergens naar met zo'n jurkje.
oh kee. ga ik dat eens proberen want dat ding hangt nu werkeloos aan een kledingrek en dat vind ik ook zonde.
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 december 2009 @ 12:14:

Ik heb m dus wel en ik ben niet zwanger maar zie er wel zo uit

Ben er nog niet helemaal uit hoe m te dragen zodat ik er niet zwanger uit zie.

Dat heb ik dus ook...

Ik heb hem nu 1 keer aangehad en heb er een vestje (los) overheen gedragen en dan zie ik er niet zo zwanger uit.
Twee keer is ook zo wat...
Dat had ik ook, vestjes die ook die week in de aanbieding waren, zo'n grijze. maar dat vond ik het leuke van dat jurkje weer zo te niet doen..
Ik heb 'm ook! Draag 'm eigenlijk alleen maar met een jasje er over heen. Anders inderdaad het zwanger-effect
2 Weken geleden heb ik dit jurkje in het zwart gekocht in maat L. Hij zit heel goed. Ik doe hem met kerst aan, samen met een kort, paars gebreid vestje die ik ook bij de Hema heb gekocht.

Die jurk in het grijs is ook erg mooi!
13 Euro is echt heel goedkoop. Maar ik durfde het wel aan voor die prijs.
dat korte vestje heb ik dus ook maar dan in grijs. I love de HEMA!
Volgens mij hebben we dezelfde Ik heb hem in het zwart. Heb trouwens ook een lang zwart vest uit de Hema gehaald.
Wat dragen jullie, qua schoenen, onder dit jurkje?

Ik heb geen geschikte schoenen, maar wel laarzen.
Laarzen, grijze. en van het zomer pumps denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven