Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
Mits een beetje weer om een stukje te tuffen dan he !
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh echt Banba... jouw arme hart... mijn hart zat al in mijn keel tijdens de slip en proberen vluchtheuvel met paal aktie te ontwijken
Van de zomer hadden we twee honden van mijn zoon te logeren.. Zwarte labrador en border collie..

Voor die honden nam ik dan een frisbee mee.. maar als ik die frisbee zo meenam dan kwam er van uitlaten niets.. ze hielden constant die frisbee in de gaten. Dus nam ik die in een plastic tas mee zodat ze hem niet zagen.

Op een gegeven moment gingen we spelen met de frisbee.. dan ging de ene hond ermee van tussen en dan de andere.. Ook onze kleinste Jacky maar die liet hem niet meer los.. toen het tijd was om naar huis te gaan wilde ik die frisbee van hem afpakken maar hij moest en zou hem vast blijven houden.. de Cock deed de tas open en ik tilde de frisbee met daaraan vast onze Jacky zo in de tas
Hihihihi Hilarisch Jacky
banba, echt van die mannen acties. Zit je hart weer op de goede plaats?
quote:vivafreak1 schreef op 20 december 2009 @ 18:39:

Hoi Jack... na bijslaapaktie van gisteren gaat het hier weer ok hoor,,, wel erg jammer van O&N..maar he een mens kan niet alles hebben he!

Ach Freakje.. als je mooie dromen had dan was dat toch ook goed? Ik vond het trouwens wel heel lief dat LeukerT helegaar niet snapte waar je was.. hij smste je zelfs.. lieffffffffffff
quote:Jackyr schreef op 20 december 2009 @ 18:41:

Van de zomer hadden we twee honden van mijn zoon te logeren.. Zwarte labrador en border collie..

Voor die honden nam ik dan een frisbee mee.. maar als ik die frisbee zo meenam dan kwam er van uitlaten niets.. ze hielden constant die frisbee in de gaten. Dus nam ik die in een plastic tas mee zodat ze hem niet zagen.

Op een gegeven moment gingen we spelen met de frisbee.. dan ging de ene hond ermee van tussen en dan de andere.. Ook onze kleinste Jacky maar die liet hem niet meer los.. toen het tijd was om naar huis te gaan wilde ik die frisbee van hem afpakken maar hij moest en zou hem vast blijven houden.. de Cock deed de tas open en ik tilde de frisbee met daaraan vast onze Jacky zo in de tas
The time is now
quote:friezinnetje schreef op 20 december 2009 @ 18:42:

banba, echt van die mannen acties. Zit je hart weer op de goede plaats?Ja hoor, we leven alle vier nog dus het is meegevallen
The time is now
Jakkes Banba.. zou ook niets voor mij zijn hoor..

Wij waren straks naar verjaardag van neefje geweest.. en ik zou terugrijden.. maar kon daar niet wegkomen de Cock moest me heel ff uit het spoor duwen.. hele weg goed gegaan.. echter hier met inparkeren.. lukte het weer niet.. de Cock heeft het afgemaakt.
Ja grappig he.. en als je dan ziet wat voor hondje het is hahaha.. hij kon amper lopen met die frisbee in zijn bekje.. want dan sleepte die helemaal over de grond.. maar toch gewoon (proberen) door te lopen he..
Ja die LeukerT is echt leuk en lief
Dat straalt ie ook wel uit vind ik
Dames ik ga jullie tijdelijk even verlaten, want die wasmand met strijkgoed staat hier nog steeds in de kamer. Kabouters konden niet door de sneeuw komen, dus zal het zelf weer moeten doen.

Kom later nog wel terug!
*vind strijken helemaal niet erg*
Succes!!
Strijk ze Friezinnetje!
The time is now
Was wel gevouwen in de kast... strijk is nog niet zoveel dus laat ik mooi nog even liggen...bloedhekel aan!
Vroeger al... ik koos voor de afwas en mijn tweelingzus voor de strijk
En waar is de rest?????????????
Kijk ik moet van mezelf op tijd naar bed vanavond maar zo vroeg is ook weer overdreven meiden
*zal je zien... is het hier om een uurtje of tien hartstikke gezellig*
Ik vind het heerlijk om tijdens het strijken mijn hoofd leeg te maken.. kan dan gewoon mijn gedachten laten gaan.. hoef niet echt na te denken
Gaat in een hoekje zitten blozen...
Dat is ook mijn tijd om te gaan Freak..
Ik voel me geen mens als ik altijd zo laat naar bed ga.. sporadisch kan wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven