Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 20 december 2009 @ 17:55:

Appelhond wilde net heel stoer tegen een lantaarnpaal aanpiesen, hangt ie met z'n piemel in de sneeuw!

Brrrrrrrr Appel.. dat lijkt me zoooooooooooooooooooo koud he

Hier de Jacky's hangen er volgens mij ook vaak in haha.. het zijn nl laagbenige.. en nog kleintjes ook
agossie, arme hondjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:piba schreef op 20 december 2009 @ 17:59:

hahaha, lijkt me een briljant gezicht, Appel! Wat voor hond is hij?Laten we het houden op een niet zo'n grote!
bestaan er eigenlijk ook hondenschoentjes, voor als je het zielig vindt dat hij met zn blote pootjes door de sneeuw moet?
Oh die arme hondjes, die piesen nog eens ijsklontjes
Ja, zielig hé Roos?

Maar zij vinden de sneeuw gelukkig wél leuk..

Als het regent dan kijken ze me aan van: meen je dat nu écht? Moeten we door dit rotweer?

En door de sneeuw huppelen en springen ze gewoon door.. vinden het zelfs leuk..
Ja Piba die bestaan... maar eh.. die vind ik niet stoer voor Jacky's Je hebt hele kledinglijnen voor hondenbeesten.. maar is volgens mij toch een apart soort volk die daar gebruik van maken?

Hoop niet dat ik me nu op glad ijs begeef hahaha..
Zal trouwens ff iets grappigs vertellen..

Heeft niets met het weer te maken maar wel met hond(en)
als het maar Onntoppic is
quote:Jackyr schreef op 20 december 2009 @ 18:12:

Ja Piba die bestaan... maar eh.. die vind ik niet stoer voor Jacky's Je hebt hele kledinglijnen voor hondenbeesten.. maar is volgens mij toch een apart soort volk die daar gebruik van maken?

Hoop niet dat ik me nu op glad ijs begeef hahaha..

Ik doe daar ook niet aan!

Alhoewel ik wel een echt gentleman pak heb gezien voor appelhond als wij gaan trouwen.

Ik zoek even een linkje.
Het is al wel jaren geleden..

zo ongeveer in het begin van mijn chat-carriére..

Ik was zoooo gezellig aan het chatten.. en mijn toenmalige hond (zaliger) moest nog uitgelaten worden.. dus ik snel snel op weg om de hond uit te laten.. kom ik hier op de hoek aan.. en denk.. denk.. ik vergeet iets.. proest... was ik toch de hond vergeten heb dit nog heeeeeeeeeeeeel lang moeten horen
.
quote:friezinnetje schreef op 20 december 2009 @ 18:13:

als het maar Onntoppic is Het is een kunst om hier offtopic te gaan
quote:Jackyr schreef op 20 december 2009 @ 18:15:

Het is al wel jaren geleden..

zo ongeveer in het begin van mijn chat-carriére..

Ik was zoooo gezellig aan het chatten.. en mijn toenmalige hond (zaliger) moest nog uitgelaten worden.. dus ik snel snel op weg om de hond uit te laten.. kom ik hier op de hoek aan.. en denk.. denk.. ik vergeet iets.. proest... was ik toch de hond vergeten heb dit nog heeeeeeeeeeeeel lang moeten horen Ja dat is een goeie één.
klikkerdeklik
quote:appeltjesgroen25 schreef op 20 december 2009 @ 18:14:

[...]

Alhoewel ik wel een echt gentleman pak heb gezien voor appelhond als wij gaan trouwen.

Dan is het wel heel leuk Appel.. maar je hebt ook mensen die dagelijks de hond aankleden.. incl. schoentjes.. ik zag het toevallig vanochtend nog op Animalplanet
Een pak voor appelhond als we gaan trouwen!
quote:Jackyr schreef op 20 december 2009 @ 18:16:

[...]

Het is een kunst om hier offtopic te gaan haha, idd dat is wel lekker hier, je kunt maar een end wegtikken.
Heel leuk en grappig Appel.. wat kost zoiets nog?
appeltje, die is wel lief en voor een trouwerij mag dat hoor! (maar IRL niet!)
quote:Jackyr schreef op 20 december 2009 @ 18:18:

Heel leuk en grappig Appel.. wat kost zoiets nog?30 euro! Valt mee toch?
quote:friezinnetje schreef op 20 december 2009 @ 18:17:

[...]

haha, idd dat is wel lekker hier, je kunt maar een end wegtikken.Yep en altijd heel gezellig hier.. lief en leed wordt gedeeld hier.
quote:friezinnetje schreef op 20 december 2009 @ 18:19:

appeltje, die is wel lief en voor een trouwerij mag dat hoor! (maar IRL niet!)Nee! Ik zal hem nooit zomaar kleren aangeven!
quote:friezinnetje schreef op 20 december 2009 @ 18:16:

[...]

Ja dat is een goeie één.Haha.. ja dat vond de rest van de familie ook.. heb nog wel meer van zulk soort acties gehad.. maar ik vertel ze niet allemaal achter elkaar.. jullie zouden er eens achter komen dat ik écht blondt ben
gelukkig! (mss trap ook iemand op zijn staart maar vind het verschrikkelijk.) Of van die mensen die de hond als een soort accesoire hebben (Paris H of zo) :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven